Ski onderhoud waar?

Hallo,

Wij gaan op 28 januari naar La Norma nu vraag ik mij af waar ik het beste mijn ski’s kan binnenbrengen voor het onderhoud. Via internet kom ik op 3 ski winkels uit in het dorp. Een intersport, Skiset en een sport2000. Of gebruiken ze allemaal dezelfde materialen en hanteren ze dezelfde wachttijd? Gaan aankomen in de ochtend en mocht de reis niet te vermoeiend zijn zou ik eventueel smiddags al skieën. Als ik natuurlijk mijn ski’s dan al terug heb.

Alvast bedankt

Waarom niet alvast hier laten doen? Kun je zo de piste op.

Het ging mij er meer over of er verschil zit in kwaliteit tussen die 3 “grote” namen. Of er iemand ervaring heeft waar ze sneller werken dan in 1 nacht. Normaal ga ik naar oostenrijk en breng ik ze binnen in een kleine winkel en heb ik ze op 2a3u terug. Ik doe het niet hier omdat ik nogal in een uithoek woon en de eerste winkel qua winterspullen op een uur rijden ligt.

Gaan aankomen in de ochtend en mocht de reis niet te vermoeiend zijn zou ik eventueel smiddags al skieën. Als ik natuurlijk mijn ski’s dan al terug heb.

tokko op 11 jan 2017 11:55

Even vooropgesteld dat je niet vooraf in NL het onderhoud wilt laten doen, waarom ga je niet gewoon gelijk skiën en breng je de ski’s weg na afloop van de eerste dag? De staat van de ski’s is meestal niet veel slechter dan aan het eind van je vorige wintersportvakantie.

Wij zijn zeer te spreken over de Intersport in La Norma - zowel persoonlijk als via de mail. Ik heb het idee dat daar de service hoog in het vaandel staat en dat ze de tijd nemen voor je. Qua waxen en ski onderhoud hebben we geen ervaring met deze zaak - maar ik zou zeggen : Stuur ze een mailtje, bijna zeker dat je dezelfde dag een mailtje retour hebt van ze.

Plaats een reactie