Skischoenen

Ik ben opzoek naar nieuwe skischoenen. Weet iemand hier op het forum misschien een goed adres in de buurt van weert (Limburg)?

Alvast erg bedankt voor de tips en reacties

@wulms82, Somers in Herten, Duijvesteijn Landgraaf. Beide vanuit persoonlijke ervaring aan te bevelen.

*bericht bewerkt door Peter30 op 12 jan 2017 12:41

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Je kan er ook voor kiezen je ski schoenen op locatie te kopen.
Voordeel: Je kan ze na een dag skiën laten aanpassen mocht je toch nog ergens een drukplek voelen.

In Weert zelf zit ook een goede winkel voor skischoenen. Colada sport2000 ken er genoeg mensen die daar geslaagd zijn met goede service en op maat gemaakt. (. Vacume )

Somers Herten

Je kan er ook voor kiezen je ski schoenen op locatie te kopen.
Voordeel: Je kan ze na een dag skiën laten aanpassen mocht je toch nog ergens een drukplek voelen.

Hooykaas op 12 jan 2017 14:35

Ja, goed idee en dan zit deze nog niet helemaal goed en dan? O ja en garantie ga je dan ook terug…

Net zo lang terug gaan tot ze goed zitten.En dat moet toch mogelijk zijn als je 7 dagen gaat.Laat ik het zo zeggen een schoen moet natuurlijk meteen goed passen maar soms moeten er kleine aanpassingen gedaan worden.
Je kan ook van te voren afspreken dat als je niet tevreden bent je ze terug mag geven.Dan betaal je alleen een aantal dagen “huur”.

Goedemorgen,

Nogmaals bedankt voor alle tips.
Had vorig jaar al op de plaats zelf gekeken voor skischoenen idd een week aangehad en op de laatste dag weer ingeleverd en een week huur betaald. Paar keer terug geweest tussendoor maar bleven niet goed zitten. En kon in het Duits ook niet perfect uitleggen wat er mis was met de schoen. Daarom wilde ik ze hier in Nederland al aanschaffen.

Maar goed gisteren op pad geweest en heb een goed zittend paar skischoenen gekocht. Bij Colada hier in Weert.na verschillende schoenen te hebben gepast zijn het Fischer ranger 11 skischoenen geworden helemaal aangepast aan mijn voet ( vacuüm ).

Groeten Roy

Ik heb ze in Nederland gekocht maar achteraf gezien zou ik het zeker op locatie doen. Mijn ervaring is dat ze er daar meer van weten, de prijs zeker niet hoger is en het aanbod ook ruimer is. Inmiddels ben ik al 5 keer terug geweest in de NL winkel, waarbij de eerste keer de schoen een maat te groot bleek. Toen ik deze schoen op locatie opnieuw liet fitten begonnen ze al te lachen…weer een Nederlander met te grote schoenen.

Ja …het kan soms snel gaan.

Ik heb in de zomer in Nederland naar nieuwe schoenen gekeken.Was het eigenlijk niet van plan om überhaupt nieuwe te kopen.
Maar deze zaten plotseling zo lekker dat ik ze niet kon laten staan.
Geluk moet je af en toe hebben.

Plaats een reactie