skipas ook geldig in Alpe du Huez?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Beste leden,

Over enkele weken gaan we naar Les Deux Alpes hier zullen we een 7 daagse skipas kopen. Weet iemand of je met deze skipas ook kunt skieen in Alpe du Huez? Want bij de maatschappij waar ik de reis ga boeken was die niet bekend.

Voor zover ik op de hoogte ben geldt dit niet bij een gewone skipas. Enkel voor personen met een seizoenskaart van L2A kunnen een beperkt aantal dagen naar alpe d’Huez.

Echter is het wel zo dat de skipas van alpe d’Huez van minstens 6 dagen toegang geeft tot 2 dagen L2A , 1 dag serre Chevalier en nog een paar andere gebieden.

Indien dit niet correct is verbeter mij maar. Ik dacht dat het zo in elkaar zat. Ik vertrek volgende zaterdag namelijk naar alpe dhuez :D

Een 6daagse skipas is ook geldig (1 of 2 dagen) bij alpe d’Huez. Met de auto is het alleen ruim anderhalf uur rijden, andere optie is met helicopter (vorig jaar 70 euro pp voor retourvlucht).

Anderhalf uur rijden??? Een uur maximaal.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Paar jaar geleden was de AdH pas zeker 1 dag geldig in L2A. Wij zaten in chalet naast altiport en hebben toen de helicoptervlucht gedaan. Erg tof om zo in te stappen en een kwartier later in L2A te skien!

Weet iemand of dit nogsteeds geldig is.
Vertrek binnenkort naar Les Deux Alpes en zou misschien 1 dagje naar Alpe du Huez gaan.

Ja. Je kunt een dag skiën in La Grave, Puy St Vincent, Alpe d’Huez, Serre Che en Montgenevre met die pas.

Mr. Slow

( @havana even off-topic voor jou op de fiets misschien ;-) )

Click. Click. Peace

Weet iemand of dit nogsteeds geldig is.
Vertrek binnenkort naar Les Deux Alpes en zou misschien 1 dagje naar Alpe du Huez gaan.

Joost_ op 18 mrt 2017 11:51

Bij zes daagse skipas maar vergeet absoluut niet de voucher / pinbon fysiek mee te nemen. NIET vergeten. Je wordt anders absoluut niet geholpen en kan je weer direct omkeren en terug. Een foto kopie oid is niet voldoende

*bericht bewerkt door LiftZoeker op 18 mrt 2017 22:59

Wij zijn afgelopen week (woensdag 15-03-17) vanuit Les 2 Alpes met de bus (retour 12 euro p.p.) naar Alpe d’ Huez gereden.

Reservering bij Office de Tourisme aan te raden want de bussen zitten vol.

Er bestaat ook een mogelijkheid om met de helicopter te gaan maar die was helaas voor de hele week al geboekt.

Je moet minimaal een zesdaagse skipas hebben.

null

Wij hebben gevraagd of we met de pas ook een dag in andere gebieden konden skiën en dit was bij de receptioniste niet bekend.

Rock

Plaats een reactie