Preview 2017/2018

Hier zijn al wat foto’s van de ski’s volgend seizoen. Ik verwacht de komende weken wel veel meer info en foto’s. Maar wat ik al heb gevonden post ik ff.

null

null
null
null
null
null
null

Schiheil ⛷🏂🎿

Ik ben nu op de ISPO beurs in München… echt helemaal niks te beleven hier ?

Als je specifieke vragen hebt over skimerken of -producten, let me know. Mag ook via https://www.facebook.com/gigiskiblog/

*bericht bewerkt door GiGi op 05 feb 2017 11:25

Hier vast de eerste belangrijke ontwikkelingen:

  • Salomon X-Drive gaat op de schop
  • Dynastar Powertrack wordt vervangen
  • Een nieuwe Völkl in de allmountain-lijn
  • Een nieuwe K2 tussen piste en allmountain in
  • Nieuwe Nordica allmountain ski’s (preview op mijn site)
  • Extra, minder heftige versie van de Blizzard Brahma
  • Nieuwe freeride-lijn voor Head
  • Rossignol vernieuwt de populaire S7 serie (o.a. Soul 7)
  • Völkl geeft de Speedwall GS een update
  • Elan vernieuwt hun consumenten race-ski’s
  • Atomic vervangt de Doubledeck-serie

En vast nog veel meer…

Moet ik ‘vervangt’ lezen als verdwijnt of als wordt vernieuwd? Ik zou het namelijk heel jammer vinden als het doubledeck bij atomic verdwijnt

Verdwijnt en er komt een andere race lijn voor terug. Maar wel echt meer dan alleen een nieuw kleurtje dus…

@gigi 'k heb geen Facebookaccount, dus probeer het even hierlangs. Grote nieuwigheden wat betreft het Head Supershape-gamma? Zijn er wijzigingen wat betreft de Volkl Code UVO-reeks?

Bij de superahapes niet geloof ik, bij Völkl komen er wat versies bij met race platen en zo. Maar er verdwijnt niets daar.

Völkl Code wijzigt feitelijk niet. Enkel de kleur verandert. Zie foto. Bovendien zijn nu de bindingen officieel compatible met de (Dalbello) Grip Walk schoenen. Dit seizoen was dat ook al zo maar stond het nog jiet effectief op de binding vermeld.

null

Een groot deel van de brochures voor seizoen 2017-2018 staat ook alweer online: http://www.zuzupopo.com/xe/index.php?mid=catalog&categor…

Plaats een reactie