Winkel gezocht die op beurs stond

Hoi,

Ik zoek de naam van de winkel die in een stockverkoop stond in een hal van tupperware in Gent. Botten gekocht in het jaar 2015, gaan skieën met de botten in 2016.

Het is de winkel, die je toelaa, om gedurende 3 jaar lang, gratis terug te komen en wijzigen te laten doen aan de botten. En indien het dan nog niet goed zit, Rekent hij voor de botten een verhuurprijs en krijg je’t verschil terug.

De botten zaten goed, maar door een beenlengte verschil is m’n linkerzool 3 mm opgehoogt, waardoor m’n enkel juist wat begint te knellen. het zijn Salomon botten, met thermofitting geweest, op m’n vorige steunzolen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Zelf woon ik in Oost-Vlaanderen, en als ik die winkel niet vind, zou ik ergens anders (tegen kleine prijs) di ook kunnen laten doen denk je?

Ik weet dat ski shop republik op de Mechelsesteenweg in Antwerpen ook perfecte bootfitting doet.

Schiheil ⛷🏂🎿

Ik heb enkele jaren geleden mijn botten laten aanpassen in Sportina in Erpe-Mere. Ik had mijn botten niet gekocht bij hem maar het was geen probleem om ze aan te passen. Wel best op afspraak meen ik mij te herinneren want hij was er wel even mee bezig.

Plaats een reactie