Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 08 dec 2021 17:30

MAND!

setje atomic d2 sl in 165cm…
modelletje vorig jaar

null

beviel mij beter als de fisscher worldcup sc van vorig jaar, en de head rebels sl

*bericht bewerkt door aronjanssen op 30 jan 2017 12:21

en hij is mooier dan die van dit jaar, dat witte vind ik maar niks! haha.

en hij is mooier dan die van dit jaar, dat witte vind ik maar niks! haha.

sneeuwkabouter op 30 jan 2017 12:44

scheelde 100 euro (499 tegen 599)
daar neem ik graag de rode voor

@aronjanssen die witrode Salomon boots heb ik ook: intussen is mijn tweede buckle geplooid (het deel dat vastzit tegen de boot, plooit weg)… Een vriend van mij had hetzelfde probleem met dezelfde boots. Jij ook?

@aronjanssen die witrode Salomon boots heb ik ook: intussen is mijn tweede buckle geplooid (het deel dat vastzit tegen de boot, plooit weg)… Een vriend van mij had hetzelfde probleem met dezelfde boots. Jij ook?

Fotsirk op 30 jan 2017 13:28

ik durf het niet te zeggen, deze zijn van mijn zwager, zijn salomon 100 die 1 week per jaar gebruikt worden, tot nu toe heb ik hem nergens over gehoord… maar zal het hem eens vragen

de blauw gele hawx 2.0 120’s zijn mijn schoenen, die heeft er iig geen last van.
heerlijke schoen ook trouwens!!

de sl’s hebben trouwens de plates en binding van het nieuwe 2017 model, dus de vaste plate en binding niet meer de 2015/16 zwevende plate met schroeven

*bericht bewerkt door aronjanssen op 30 jan 2017 15:02

Nieuwe schoenen gekocht, zitten perfect.

Wereld van verschil t.o.v. mijn oude schoenen, die ook prima zaten tot dat ik nieuwe ging passen. Wow wat een verschil.

null

Nieuwe ski’s (Rossignol hero elite all turn) en nieuwe schoenen (salmon x-pro 80).

null

Uurtje geprobeerd. Ski’s prima, schoenen misschien iets te krap…

*bericht bewerkt door 4frank2 op 30 jan 2017 19:59

null

Nieuwe Völkl’s RTM 84 UVO

Had in m’n nieuwe snowboardboots last van kramp in m’n voeten en tenen… gisteren dan maar bij “Sportina” (in Erpe, belgie) zooltjes op maat laten maken… snel en vlot geholpen… vandaag ze gaan uittesten en kramp en pijn is voor 95%weg :-D

null

Na jaren op huur schoenen geskied te hebben nu toch eindelijk de overstap naar eigen schoenen gedaan. Gisteren bij MK skiservice in bilthoven geweest, wat een service. Daar zijn ze erachter gekomen dat ik de zogenaamde lowvolume schoenen nodig heb. Meteen ook een zooltje laten aanmeten, kan niet wachten ze volgende week in Tignes uit te proberen!

null

nice

Nieuwe wanten van Quiksilver (trigger mitten)

null

Niet lullen, skiën!!!

Mezelf maar eens getrakteerd op 2 nieuwe Never Summer plankjes
Powdersurfer, early release 2017/2018
“Instagator 151”

null

Allround freestyle, early release 2016/2017
“Proto type 2 157”
null

null

In eerste instantie wou ik ze eens proberen na vele goede verhalen.
Maar na een paar afdalingen wist ik het, deze set moet ik hebben!

null

Head WorldCup Rebels i.speed 175cm

Skihelm met bril. Helm van Anon en bril van Sinner. Heb alleen foto met mij erbij. Het model e.d. Weet ik niet. Ik krijg hem maandag voor mijn verjaardag.we Hebben hem gekocht bij de skibazaar bij de Biggelaar in Eindhoven. De skibazaar is uitverkoop Setje koste samen €115.

null

Ski you later!

De lens van mijn Salomon Xtend heeft wat krassen en is lastig te vervangen. Daarom toch maar deze Salomon Xmax goggles gekocht. Mooie upgrade met makkelijk te bestellen en te vervangen lenzen.

https://cdn.wintersport.nl/forum/18/3f5a8fe974832b214d312562...

Mooi man! @TM27 zal je een hoop plezier van hebben!

Je weet niet wat je niet weet.

null
Uiteindelijk besloten om de Fischer Progressor F19 aan te schaffen! Net op tijd binnen?

Aequilater Nubila

null

De Brahma’s zijn ‘as good as new’ en heb ik dit weekend opgehaald in België!
Hier naast mijn o zo fijne Atomic Metron B5’s…

*bericht bewerkt door Spet op 02 feb 2017 20:40

Better people, better food... and better beer!

Mooi licht toer/freeride-setje samengesteld. nog 3 weken geduld :)

https://cdn.wintersport.nl/forum/18/1d5f8f87662676fdd22fddee...

Edwin van Riel

null
Uiteindelijk besloten om de Fischer Progressor F19 aan te schaffen! Net op tijd binnen?

winterwonderland op 2 feb 2017 13:51

Die heb ik ook. Lekkere ski?

Had al een gewone vijl, maar voor het echt scherp afwerken is er natuurlijk een diamantvijl nodig. Vandaag een setje aangeschaft.

null

Voor het geval dat het koud wordt kon ik dit uitverkoopje toch niet laten liggen. :-)

null

His and hers. Eens proberen met vizier. Al is hers te groot, dus die moet nog even een maatje kleiner. !undefined

De lens van mijn Salomon Xtend heeft wat krassen en is lastig te vervangen. Daarom toch maar deze Salomon Xmax goggles gekocht. Mooie upgrade met makkelijk te bestellen en te vervangen lenzen.

https://cdn.wintersport.nl/forum/18/3f5a8fe974832b214d312562...

RemkoZ op 2 feb 2017 09:07

Ziet er vet uit!

*bericht bewerkt door FBeer op 04 feb 2017 23:10

Wanneer de dagen korter worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen!

Afgelopen week mijn nieuwe Julbo Aerospace zebra light red getest en vind het erg fijne bril!!

http://images.newschoolers.com/images/17/00/78/65/11/786511_...

Zowel met zon, wolken en sneeuw prima zicht en geen wisselen met lenzen.
(foto niet van mij)

*bericht bewerkt door Frank12 op 06 feb 2017 16:32

Leki Yellow Bird Vario…

null

Ik had nog wat spulletjes nodig… mooie deals gevonden.

null

Atomic Hawx Prime 130. Weet er iemand hoe je de flex verlaagt? Moet de bovenste vijs er uit op de achterkant ?

null

null

*bericht bewerkt door BaY op 10 mrt 2017 22:53

@BaY. Mooie schoenen, mooi merk maar waarom zou je de flex willen verlagen? Mss was een lagere flex beter geweest? Lijkt mij dat de gehele schoen ontwikkeld is voor de betreffende flex en als je dat verandert lijkt me geen passende oplossing!

Aequilater Nubila

Ik heb maar een maat 24 - 24,5 dus héél moeilijk om in deze maat een sportieve mannen schoen te vinden.
Ik zal ze vanavond testen in Landgraaf; respectievelijk met 1 en 2 bouten.

Plaats een reactie