Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Wie op zoek is naar nieuwe gear… Bij xspo.de kun je met deze code tussen 14 en 21 november al profiteren van 20% korting op kleding:
PCW2018

Uitrusten doe je maar in de lift.

Blij dat ik nu ook polsbandjes aan mijn toerhandschoentjes heb😃

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/5864103deca6ea78079ebbd2...

mama on a mission in the snow

En een mooie Rush LT Pant uit de Whiteline serie van Arcteryx.
De mannenversie, net als mijn jas, gewoon omdat ik die erg lekker vind zitten.

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/3e93a87caf64cc9af324be5c...

Vanavond bij de workshop Toerskiën van de NKBV krijgt ze haar vuurdoop.

mama on a mission in the snow

Whiteline en het is vervolgens een roze mannenbroek? Ik zal wel onbegrijpend en ouderwets zijn :). Maar wel “mijn merk”

Edwin van Riel

@evr66 je hebt echt nog last van je eskimoteercursus🤣

mama on a mission in the snow

En een mooie Rush LT Pant uit de Whiteline serie van Arcteryx.
De mannenversie, net als mijn jas, gewoon omdat ik die erg lekker vind zitten.

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/3e93a87caf64cc9af324be5c...

Vanavond bij de workshop Toerskiën van de NKBV krijgt ze haar vuurdoop.

Skimams op 19 nov 2018 15:45

Vorig jaar Rush Jacket en Sabre Pant gekocht van Arcteryx. Heerlijk combi

May the ski force be with you !!

Na nagenoeg het ganse gamma aan race georienteerde slalomski’s en een aantal high end pisteski’s te hebben getest, afgelopen zaterdag de Elan SLX 2019 in 170cm besteld. Dit ter aanvulling van mijn Salomon X-Drive 88 FS in 185cm.

Bedoeling is de Elan te gebruiken voor de technische indoortrainingen, eventuele technische stages en de dagen op de piste. De Salomon zal verder gebruikt worden voor de allmountain en offpiste dagen.

Can’t wait to try them in de mountains. Ze moesten wel nog besteld worden bij de importeur. Hopelijk worden ze op tijd geleverd voor de eerste skitrip binnen 2 weken

Vandaag nieuwe lichte toerschoenen voor Sandra gekocht:

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/436815b79f380c54c80912d8...

Click. Click. Peace

@Rogier moooooi!😍 Ik heb de afgelopen dagen ook eea gepast en uitgeprobeerd. Is toch weer een aparte wereld.

*bericht bewerkt door Skimams op 21 nov 2018 23:38

mama on a mission in the snow

Gisteren een nieuwe jas voor de jongedame binnengekregen. Ze vond hem zowaar direct mooi! Ekosport, bedankt :)

null

Edwin van Riel

Gisteren een nieuwe jas voor de jongedame binnengekregen. Ze vond hem zowaar direct mooi! Ekosport, bedankt :)

null

evr66 op 22 nov 2018 08:02

Dat is een kjusse jas☃️☃️☃️

LA NORMA😍☃️

De nieuwe speeltjes zijn binnen. Ben benieuwd.

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/49f35ed75c33cb9f66e30f52...

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Yup, @piefke, in dit geval voor een vriendelijk, kjus prijsje, doe eens gek :)

Edwin van Riel

Oh, wat ik heb aangeschaft is: capita springbreak

null
boardje, met rome katana bindingen, en een dragonalliance x1 echo skibril

Zonde dat daar een binding/schoen op komt…

Ze zal het nog koud krijgen ;)

Ziet er verder wel uit als een geinig boardje.

Door de korting bij ekosport deze week (20%) + outlet (30%), ben ik ervoor gegaan. De Rossignol XV Magtek 2018 (159).

Helaas is het 1 van de lelijkste dat ze al uitgebracht hebben maar het belanrijkste is natuurlijk hoe goed hij gaat. Kijk er naar uit !

null

Net deze binnen, met dank aan Ekosport voor een leuke Black Friday deal. Past prima, dus weer even terug in de zak tot 5 december.

null

Edwin van Riel

Mooie bib @evr66 edwin👍🏼 Heeft de Sint weer goed geritseld.

mama on a mission in the snow

Door de korting bij ekosport deze week (20%) + outlet (30%), ben ik ervoor gegaan. De Rossignol XV Magtek 2018 (159).

Helaas is het 1 van de lelijkste dat ze al uitgebracht hebben maar het belanrijkste is natuurlijk hoe goed hij gaat. Kijk er naar uit !

null

leevs op 26 nov 2018 08:04

Vind het een erg leuk board! Wel benieuwd hoe die zich gedraagt met 159 lengte.

Door de korting bij ekosport deze week (20%) + outlet (30%), ben ik ervoor gegaan. De Rossignol XV Magtek 2018 (159).

Helaas is het 1 van de lelijkste dat ze al uitgebracht hebben maar het belanrijkste is natuurlijk hoe goed hij gaat. Kijk er naar uit !

leevs op 26 nov 2018 08:04

Vind het een erg leuk board! Wel benieuwd hoe die zich gedraagt met 159 lengte.

Tiny-M op 26 nov 2018 13:18

Aangezien ik zelf maar 172 en 67 kilo weeg was dit een ideale grote :) Eentje hoger kon ook maar speel liever op zeker.

Snap ik, hier is alleen de 167 (net zo lang als ikzelf) in huis, dus had geen andere optie om te proberen. Denk dat ik persoonlijk de 159 ook veel fijner zal vinden.

Zaterdag inkopen gedaan voor een heel seizoen werken in Frankrijk:

K2 maysis wide 2019 snowboardboots
Wat een heerlijke sloffen zijn dit kwa comfort! Benieuwd hoe ze het in de sneeuw doen :)

null

Bent metal Joint 2019 snowboardbindingen

null

*bericht bewerkt door Brianvdz op 26 nov 2018 15:21

null

Misschien toch maar skiën omruilen voor snowboarden?

Onlangs deze schoentjes gekocht, zitten niet als slofjes, die trek ik na het skiën wel aan :)

Ik heb ze al uitgeprobeerd, nog wat laten aanpassen en nu zitten ze goed!

*bericht bewerkt door Anna86 op 26 nov 2018 16:29

Nieuwe handschoenen

null

Ik wil dit jaar (plus volgend jaar) nieuwe ski’s en skischoenen.
Alleen mijn vraag is dan, wat ga ik als eerst vervangen, want ik heb niet genoeg duiten om het in 1× keer te doen.

Schoenen zijn mijn eerste keus, want comfort in je schoenen vindt ik het belangrijkste.

En vervolgens wil ik ski’s die die passen bij mijn soort schoenen die ik heb gekocht.

Zelf ben ik een snelle en agressieve skiër die graag houd van snelle en kleine bochten, maar ook wel eens houd van flink het gas opentrekken.

Ik hoor graag jullie suggesties.

@fernando: er zit wat fout in je temporele beleving: hier moet je showen met het materiaal dat je al gekocht hebt, niet met de spullen die je nog moet kopen 😉. Daar zijn andere draadjes voor.

Welk forum moet ik dan wezen?
En ik show het wel als ik het heb gekocht hoor 😃

@fernando altijd eerst schoenen. Dan wel een fotootje posten he😉

null

Misschien toch maar skiën omruilen voor snowboarden?

Onlangs deze schoentjes gekocht, zitten niet als slofjes, die trek ik na het skiën wel aan :)

Ik heb ze al uitgeprobeerd, nog wat laten aanpassen en nu zitten ze goed!

Anna86 op 26 nov 2018 16:26

De ski sloffen blijven thuis, ervoor gekozen om alleen snowboard mee te nemen en geen ski’s :)

Plaats een reactie