Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

@Rogier Ze ge(mis)bruikt jouw login ook niet hier? ;)

Wie weet… als ik dan een keer een fout maak als admin kan ik in ieder geval haar de schuld geven…

Click. Click. Peace

@rogier fijn horloge… gebruik hem zowel winter als zomer…gps werkt prima…
Wel alle dagen opladen als je er de bergen mee intrekt en gps en hoogtemeter staan aan😉

@flap20 Klopt dat had ik gelezen, om hem kleiner te houden moest er ergens op bezuinigd (qua ruimte) te worden, en dat is de batterij…

Click. Click. Peace

null
Tsja, toch laten overtuigen door de mogelijkheid voor anderen te triggeren.

*bericht bewerkt door evr66 op 14 dec 2018 23:27

Edwin van Riel

null
Tsja, toch laten overtuigen door de mogelijkheid voor anderen te triggeren.

evr66 op 14 dec 2018 23:25

Mooie tasjes Edwin, neem aan dat die andere voor je dochter is? Kan je haar ook vinden in de apres ski bar als ze haar tas nog om heeft… :)

Het sneeuwt altijd in mijn hoofd....

Hey @gerrita, hoop toch dat ze daar de eerste jaren nog wat meer aan houd, dan de airbag ;). Maar idd de snowpulse iltralight waren aan vervanging toe en dit is wel heel mooi systeem.

Edwin van Riel

Hey @gerrita, hoop toch dat ze daar de eerste jaren nog wat meer aan houd, dan de airbag ;). Maar idd de snowpulse iltralight waren aan vervanging toe en dit is wel heel mooi systeem.

evr66 op 14 dec 2018 23:46

En gratis 2e carbon luchtfles tot 6 januari…

Het sneeuwt altijd in mijn hoofd....

Nice @evr66👍🏼

mama on a mission in the snow

Hey @gerrita, hoop toch dat ze daar de eerste jaren nog wat meer aan houd, dan de airbag ;). Maar idd de snowpulse iltralight waren aan vervanging toe en dit is wel heel mooi systeem.

evr66 op 14 dec 2018 23:46

“Waren aan vervanging toe”🤣
Zo kun je het verhaaltje altijd geloofwaardig maken🥶

LA NORMA😍☃️

@evr66 volgende keer ook even erbij zetten wat je gekocht hebt. Ik heb namelijk geen idee!

(Wel een vermoeden maar dan wil ik zoiets ook kunnen opzoeken)

Tijd voor een uitpakparty?!

“Waren aan vervanging toe”🤣
Zo kun je het verhaaltje altijd geloofwaardig maken🥶

Piefke op 15 dec 2018 08:05

Inderdaad. Als je nou gewoon zegt dat je een andere wil hebben. 😜

Persoonlijk vind ik het Snowpulse systeem wel beter dan ABS. Ik ben daarom wel benieuwd wat de afweging is geweest om te kiezen voor ABS.

When life gets too complicated.... SKI

Ok, voor de liefhebbers: de snowpulse vervangen door ABS p.ride. door de superlichte constructie van de snowpulse waren deze aardig aan het slijten (ritsen en doek ook hier en daar).

Reden voor abs te kiezen was vooral group activation optie. Regelmatig blijkt (bron: Rolf, Snowsafety), bij verkeerd afgelopen lawine ongevallen, het slachtoffer niet in staat geweest zelf de airbag te activeren, ondanks dat hier technisch geen enkele reden voor was. Dit moet deels te ondervangen zijn wanneer iemand anders uit de groep de betreffende airbag triggert. Aangezien ik vrij veel offpiste doorbrengen met mijn dochter, was ook mijn vrouw hier erg van gecharmeerd ;).

Group activation ziet er goed doordacht uit. Verschillende modi, waarin je bv in 1x alle airbags in de groep kunt triggeren, maar ook de airbag van 1skier die bv als eerste een listig/risicovol stukje doorgaat, kan vanuit de groep geactiveerd worden, zonder dat de airbags van de andere groepsleden geactiveerd worden. Zo zijn er nog wat mogelijkheden die simpel te bedienen zijn, maar erg doordacht overkomen.

@alex: ook nog even met vertegenwoordiger van mammut/snowpulse gesproken, maar deze gaf eerlijk aan, dat zij hier momenteel niets vergelijkbaars qua functionaliteit tegenover kunnen stellen. Kwam bij dat de inruil aanbieding het verhaal financieel acceptabel maakte.

Wat zeker ook meespeelt: ik zou toch niet in een situatie willen komen die verkeerd afloopt, met in mijn achterhoofd het idee dat het voor “een paar centen” misschien te voorkomen was geweest.

Edwin van Riel

https://cdn.wintersport.nl/forum/23/51c45dec99f0c210cfe2158e...
https://cdn.wintersport.nl/forum/23/981ea84ad095ebf36b620630...
https://cdn.wintersport.nl/forum/23/14522df7772d71d379d7100e...

@evr66 Ik had niet door dat het om de nieuwe versies ging 😎

When life gets too complicated.... SKI

nieuwe bib broek.
het is een gokje met de maat gezien ik schommel tussen M & L dus hoop dat deze niet te klein uitvalt gezien ik voor de M ben gegaan omdat L al uitverkocht was.

mocht ie niet passen stuur ik hem terug of ga ik hem hier aanbieden voor de liefhebber die een leuk geprijsde bib wil :-)

null

*bericht bewerkt door Droopy-d op 17 dec 2018 15:24

don't count the days, make the days count !

Zojuist mijn rekening geplunderd door de aanschaf van deze jongens:

null

Als het goed is voor de kerst nog in huis. Kunnen ze mooi onder de kerstboom 😁

Voor een aardig prijsje op de kop weten te tikken. En ja, ik weet dat het 2017/2018 model hetzelfde is. Maar ja, vindt deze qua kleur toch mooier.

Niet lullen, skiën!!!

null

Special7 snowboard broek. 18k wat waterdichter/ademender is dan ik ooit heb gehad. Zit sowieso lekkerder dan mijn huidige broeken aangezien deze een stuk wijder is en meer bewegingsruimte geeft. De rest zijn meer skibroeken.

Kan ik eindelijk lekker door de knieën :-p

*bericht bewerkt door Waah op 17 dec 2018 22:33

Zojuist mijn rekening geplunderd door de aanschaf van deze jongens:

null

Als het goed is voor de kerst nog in huis. Kunnen ze mooi onder de kerstboom 😁

Voor een aardig prijsje op de kop weten te tikken. En ja, ik weet dat het 2017/2018 model hetzelfde is. Maar ja, vindt deze qua kleur toch mooier.

AdiDassler op 17 dec 2018 22:18

Met deze kleurencombi zal ik ze eerder laten fungeren als kerstboom in mijn huiskamer.
Lekker prominent neerzetten want het is een beetje zonde om deze mooie latten er alleen maar onder te leggen ;-)

Zojuist mijn rekening geplunderd door de aanschaf van deze jongens:

null

Als het goed is voor de kerst nog in huis. Kunnen ze mooi onder de kerstboom 😁

Voor een aardig prijsje op de kop weten te tikken. En ja, ik weet dat het 2017/2018 model hetzelfde is. Maar ja, vindt deze qua kleur toch mooier.

AdiDassler op 17 dec 2018 22:18

100% eens deze zijn vet (in tegenstelling tot jouw forumnaam, corrupte FIFA vent😉) Heb zelf model 16-17 die zijn nog stapje lelijker dan 17-18, maar ach budget heeft een prijs zeggen we dan maar.

*bericht bewerkt door Gaston op 17 dec 2018 22:47

Tijd voor een uitpakparty?!

Zojuist mijn rekening geplunderd door de aanschaf van deze jongens:

null

Als het goed is voor de kerst nog in huis. Kunnen ze mooi onder de kerstboom 😁

Voor een aardig prijsje op de kop weten te tikken. En ja, ik weet dat het 2017/2018 model hetzelfde is. Maar ja, vindt deze qua kleur toch mooier.

AdiDassler op 17 dec 2018 22:18

100% eens deze zijn vet (in tegenstelling tot jouw forumnaam, corrupte FIFA vent😉) Heb zelf model 16-17 die zijn nog stapje lelijker dan 17-18, maar ach budget heeft een prijs zeggen we dan maar.

Gaston op 17 dec 2018 22:46

Voor € 80,- meer, de 2018/2019 i.p.v. de 2017/2018 vond ik nog wel te overzien. En aangezien mijn vorige ski’s zo’n 10 jaar oud waren, vond ik dat ik het gewoon moest doen.

Niet lullen, skiën!!!

Adi Dassler is de oprichter van Adidas, @gaston 😉

Nieuwe outfit voor het nieuwe seizoen!

null

Freeride = Life

Nieuwe outfit voor het nieuwe seizoen!

null

Arnie777 op 18 dec 2018 11:53

cool een korte skibroek! nog niet eerder gezien. ;)

don't count the days, make the days count !

Mooie jas. Welk merk is dat? (Kan het logo niet ontcijferen)

Ik gok Ripcurl @DrPhil

I can stick uphill ice, on my saucer...

Jep, volgens mij ook ripcurl! Gave combi!

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën

@drphil @shane @Sneeuwschraper Thanks!!

Inderdaad Ripcurl. De broek ziet er op de foto iets roder uit dan in het echt, meer knaloranje!
@Droopy-d Ik ski ook altijd alleen met hoge sokken ;)

Freeride = Life

Oh oranje…

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën

Jaja… ze zijn binnen.

null
null

Toch even spieken of ze in Duitsland de goede hebben opgestuurd 🤣
Nu weer terug in de doos voor onder/naast/bij de kerstboom.
Mijn kerst kan in ieder geval niet meer kapot!

Niet lullen, skiën!!!

Plaats een reactie