Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Nieuwe, extra 3-eenheid… Leuke aanbieding, leuke upgrade (pieper, schep met lekker lange steel)…

null

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/3c91b2f92e504ebbbabf6de2...

FrankW op 3 mrt 2019 16:57

Toevallig afgelopen vrijdag de 16ltr variant besteld ook in de kleur oranje👌🏻

Het oog wil ook wat

null

Stickers van mijn avatar voor op (oa) het snowboard.

*bericht bewerkt door Waah op 14 mrt 2019 15:10

Gaan kijken voor een skibril, thuiskomen met een skibroek. 🙄 Goed, was ook nodig. 🤔

null

Bla, bla, bla.

null

Paar handschoentjes voor erbij gescoord !

Deze hardshell aangeschaft, alvast voor volgend seizoen.

null

Nu nog op zoek naar een mooie midlayer. Iemand nog tips? Heb het over het algemeen snel warm.

*bericht bewerkt door AdiDassler op 21 mrt 2019 21:42

Niet lullen, skiën!!!

Ik heb na eerder de broek, toch ook maar een nieuwe jas besteld. Vanaf komend seizoen in het blauw de pistes onveilig maken 😎

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/2a6593d2cf0cd2fdd040ed07...

@AdiDassler misschien hebben ze nog wat bij keller-sport, ik had 50% korting op de jas met daar bovenop nog eens 10% premium korting en een 10tje voor inschrijven op de nieuwsbrief. Bij sommige producten kan dat aardig schelen… Bever heeft de komende paar dagen ook goede korting, ik denk dat je bij deze winkels wel een goede midlayer kan vinden.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik heb na eerder de broek, toch ook maar een nieuwe jas besteld. Vanaf komend seizoen in het blauw de pistes onveilig maken 😎

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/2a6593d2cf0cd2fdd040ed07...

@AdiDassler misschien hebben ze nog wat bij keller-sport, ik had 50% korting op de jas met daar bovenop nog eens 10% premium korting en een 10tje voor inschrijven op de nieuwsbrief. Bij sommige producten kan dat aardig schelen… Bever heeft de komende paar dagen ook goede korting, ik denk dat je bij deze winkels wel een goede midlayer kan vinden.

Jeffvdv op 21 mrt 2019 22:14

Deze jas ook met 50% korting. Genoeg te vinden inderdaad. Maar ben meer op zoek naar tips voor een goeie midlayer, die genoeg ademend en vochtregulerend is.

Niet lullen, skiën!!!


Moet je die Hestra's eigenlijk voor de eerste keer al behandelen met was, of pas na eerste gebruik?

FrankW op 3 mrt 2019 16:57

@FrankW, ik heb mijn Hestra's vooraf gewoon een extra behandeling gegeven, net als bij ski's een extra beurt geven kan nooit kwaad :-)
Veel plezier met je (warme) Hestra's.

*bericht bewerkt door Chonn op 21 mrt 2019 23:18

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

De Anon M2 is aangekomen.

null

Lenswissel poepsimpel, echt iets voor een kluns zoals ik. 👍

Bla, bla, bla.

Moet je die Hestra's eigenlijk voor de eerste keer al behandelen met was, of pas na eerste gebruik?

FrankW op 3 mrt 2019 16:57

@FrankW, ik heb mijn Hestra's vooraf gewoon een extra behandeling gegeven, net als bij ski's een extra beurt geven kan nooit kwaad :-)
Veel plezier met je (warme) Hestra's.

Chonn op 21 mrt 2019 23:18

Voor en na het seizoen even invetten. Dat kan met de Hestra wax. Ik heb zelf een potje Snoseal gekocht en vet daar elke keer mijn Hestra’s en andere leren handschoenen mee in

null

@Toon80 Nice, de 16L is misschien nog wel een betere tas, deze is wat lang, maar was goedkoper. Uiteindelijk zit ie prima en heb ik er geen last van, hij sluit zo goed aan en vond 18L wel handig, heb er een 2L camelbak in gedaan en had op de laatste dag zelfs m’n sportschoenen en een spiegelreflexcamera erin zitten en nog ruimte over.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

null

Manu op 22 mrt 2019 17:30

Kort van stof @manu :P

Gaan hopelijk toch wel nog gebruikt worden dit seizoen?

Tijd voor een uitpakparty?!

null

Manu op 22 mrt 2019 17:30

Kort van stof @manu :P

Gaan hopelijk toch wel nog gebruikt worden dit seizoen?

Gaston op 22 mrt 2019 19:51

Dat is eigenlijk wel waar 😁.
Na 10 jaar Nordica Speedmachine was het tijd om eens nieuwe te kopen. Nog 2 weken geduld om ze te testen.

@FrankW de 18L heb ik ook geprobeerd maar was net iets te groot voor mij. Het is zeker ook de bedoeling om er een waterbak erin te doen zat te denken aan een deuter source waterbak van 2l. Zit nu alweer af te tellen voor de volgende vakantie

Na vorige week mijn nieuwe hardshell (The North Face Steep Series Purist) gekocht te hebben, nu ook een midlayer erbij gekocht.
The North Face Ventrix.

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/2cd3b73f960b915683dd6ed8...

Was een duur jaartje zo:

  • Fischer Progressor F19
  • Atomic Revent Q (goggle)
  • The North Face Purist jas
  • The North Face Ventrix midlayer
  • Salomon Pulse Hybrid Hoodie
Niet lullen, skiën!!!

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/36670b7a575cf224e656499a...

Blij met m’n nieuwe paar Blizzard Quattro RS (model 2019/2020) :D

null

null

null

Blij met m’n nieuwe paar Blizzard Quattro RS (model 2019/2020) :D

null

null

null

Robert88 op 2 apr 2019 08:14

Strakke ski’s zeg!

Zo inderdaad, die zien er nog eens snel uit!

Mr. Slow

Mooi materiaal, maar ze op deze manier met hun tail in de sneeuw deponeren is een ideale manier om er snel nieuwe te moeten kopen ;)

@Nillze :

Is dat zo slecht om ze met de tail in de sneeuw te zetten ?

Ik zet ze ook vaak zo weg om even een terrasje te pakken.

*bericht bewerkt door Denktank op 04 apr 2019 14:38

Paul

Mooi materiaal, maar ze op deze manier met hun tail in de sneeuw deponeren is een ideale manier om er snel nieuwe te moeten kopen ;)

Nillze op 4 apr 2019 13:26

@Denktank Ik zie het probleem ook niet?

When life gets too complicated.... SKI

@Nillze :

Is dat zo slecht om ze met de tail in de sneeuw te zetten ?

Ik zet ze ook vaak zo weg om even een terrasje te pakken.

Denktank op 4 apr 2019 14:37

Niets mis mee hoor. Je moet ze alleen niet hard op stenen rammen.

Born to Ride

Het gaat goed zolang het goed gaat. In zachte sneeuw kan het niet zo veel kwaad, echter weet je niet wat er zich onder de oppervlakte bevindt. Een stuk ijs of een steen is genoeg om schade te veroorzaken, een ski is niet gemaakt voor dergelijke impact. Als je het voorzichtig doet zal het niet zo veel kwaad kunnen, maar heb er genoeg weten kapot gaan om het zelf alvast niet te doen. My 2 cents ;)

@Nillze

Ok, dan begrijp ik wat je bedoeld. Je bent gewoon voorzichtig waar je ze in weg zet.

Das inderdaad niet verkeerd.

Paul

Nog ff een touring broekje gescoord 😎
https://youtu.be/5dGW90YTMoA

When life gets too complicated.... SKI

null

Afgelopen weekend Head Kore 93 met Marker Griffon 13 bindingen aangeschaft. Helaas geen trips meer in de planning voor dit seizoen, dus mag er lang naar uitkijken om ze uit te proberen.

Leuke actie bij Sportsworld in Rotterdam. Deze week nog 60% korting op ALLES, ook op de al afgeprijsde artikelen. Nog snel een Douchebag Slim Jim gescoord voor 40 euries, wat Craft baselayers en een helm/ goggle combi voor mijn meisje… Er liggen nog 2 andere kleuren en 2 grotere versies. Sla je slag.

null

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie