Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Daar heb je vast gelijk in, maar daar heb je geen keus in. Ze adverteren het gewicht ook inclusief deze binding.
Ze zijn overigens nog steeds licht: 2800g per ski.
@jessedeconinck: je maakt me bang 😳. We gaan het zien.

*bericht bewerkt door DrPhil op 22 nov 2019 14:44

@loe mooi!
Waar heb je ze gehaald als ik vragen mag…

Ward,

In mijn buurt in België slechts 1 goed adres: Pure PJ in Diest.

https://www.pure-pj.be/

(Geen spam, 't is niet mijn zaak 😀)

*bericht bewerkt door loe op 24 nov 2019 08:53

Na een middag testen in Zoetermeer de S/Force 11 gekocht.

null

*bericht bewerkt door Bavadi op 24 nov 2019 17:12

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/facfc8c44e353c7ebdc2f303...
Speciaal gekocht vanwege het lichte gewicht, maar dat klopt helaas niet. Misschien zit er extra zware wax op.

DrPhil op 22 nov 2019 13:45

Topski! Vraagt wel veel input.
Slippen zit er met deze wel niet in , of je moet heel veel druk vooraan de ski zetten.

jessedeconinck op 22 nov 2019 14:22

Ik ski ze al een paar jaren… idd heel fijne ski’s.
@DrPhil ik dacht dat je recent Salomon S/Max 10’s hebt gekocht, vanwaar de bijkomende set?

Dat klopt, vorig jaar de S/max 10. Ik wilde de Völkl al heel lang kopen, maar ik durfde het niet. Ze zijn voor dit jaar gewijzigd en nu komen ze duidelijk minder uit de test. Het vorige model was nu mooi geprijsd, dus het was nu of nooit. Ik ben nu eenmaal een sucker voor lichte ski’s. Als ze bevallen, verkoop ik de S/max. Die overigens ook prima is bevallen.

*bericht bewerkt door DrPhil op 24 nov 2019 18:38

Na een middag testen in Zoetermeer de S/Force 11 gekocht.

null

Bavadi op 24 nov 2019 17:11

Vandaag de S Force 9 geskiet, fijne ski. 👍
Behalve in een dikke onzichtbare losse hoop zware sneeuw.🙄😜

Bla, bla, bla.

De 11 was dwars die sneeuwhoop heen geploegd, @bartvwg 😜 Doe je in een apart topic verslag van je dagelijkse tests? Lijkt me leuk om te volgen.

*bericht bewerkt door DrPhil op 24 nov 2019 18:56

@DrPhil die 11 is zeker een volgende optie, maar morgen staat de opvolger van de F18 op het programma. 😉
Als ik die te pakken krijg want het is druk en ik sta nu eens niet als 1e op. 🙄
Verslagje volgt nog wel. 🙂

Bla, bla, bla.

Niet als eerste op?! Wat is dat voor luie instelling? 😉

Niet als eerste op?! Wat is dat voor luie instelling? 😉

GiGi op 25 nov 2019 15:20

Ouderdom denk ik. 😜
Alhoewel ik er vanmorgen toch op tijd bij was.
Dit Fischer-speelgoed, tot grote tevredenheid, getest.

null

Bla, bla, bla.

Ik maak even een nieuw topic voor je aan.

null

Van Sinterklaas. Is dit ook gear? ;-)

@Jochemgerrits het zijn leuke sokken maar ze lijken me alleen geschikt voor de après ski. Skiën zou ik denk ik niet graag doen op zulke sokken.

Born to Ride

null

Kreeg vorige week te horen dat deze niet mocht ontbreken in mijn verzameling. Dus gelijk maar aangeschaft. 😊

Übung macht den meister!!!

Vind het maar een klein ielig vijltje @RFKANGOO , tenminste als dat dezelfde is als de mijne, ongeveer een cm breed. Past daarom niet zo mooi in vijlhouders. Nee doe me dan maar de Worldcup versie.

Tijd voor een uitpakparty?!

Goed bezig @RFKANGOO nu nog de LF21 en je snelt iedereen voorbij☃️

Ps: de LF21 mag niet ontbreken in je colllectie🥶

LA NORMA😍☃️

@Gaston dan zou iedere hobbyist daar problemen mee hebben… Maar ik gaat eens op zoek naar die uit de worldcup serie😁

LA NORMA😍☃️

Vind het maar een klein ielig vijltje @RFKANGOO , tenminste als dat dezelfde is als de mijne, ongeveer een cm breed. Past daarom niet zo mooi in vijlhouders. Nee doe me dan maar de Worldcup versie.

Gaston op 27 nov 2019 16:32

Wie het kleine niet eert…

Übung macht den meister!!!

null

Vorige week het e.e.a. zitten lezen over de verschillende merken/series skibrillen en kwam zaterdagavond ineens een actie tegen van Bergfreunde. Anon M4 voor 89,95 en nog 5 euro korting voor aanmelden op de nieuwsbrief, natuurlijk snel besteld voor zo’n spotprijs! 10 min later kon een collega al niet meer bestellen, begreep achteraf dat het een laatste voorraadpartij was.
Dit is het model met de Sonar Red en de Sonar Infrared, heel benieuwd hoe dat in januari gaat bevallen na mijn oude simpele Sinner 😊

@milannieubuur Da’s een mooi koopje zeg!!
Ik heb de M2 en recent de infrared lens bijgekocht, die lens bevalt me prima bij minder weer. 👍

Bla, bla, bla.

null

Kan niet wachten om de eerste meters te maken op mijn nieuwe Tecnica 1Mach 120.

U only live ones

Ben ik de eerste die zijn black friday deals hier gaat delen ?!

Blizzard Rustler 9 icm gele Tyrolia Attack 13 :)

null

ook nog een Norrona Wool Zip Neck thermo gescoord

null

En een Arc’teryx Cerium LT Hoody

null

Ben ik de eerste die zijn black friday deals hier gaat delen ?!

sjorsdk op 29 nov 2019 17:54

Ik ben ook geslaagd. Zojuist besteld: Nordica Spitfire 76 RB FDT in 180.

null
Dan is mijn quiver weer compleet. Sinds afgelopen januari miste een goede allround pisteski…

*bericht bewerkt door GiGi op 29 nov 2019 18:39

@Sjorsdk

Mooie Cerium! Zit er ook over te denken, ga namelijk naar Canada. Maar skiën is een ‘high output activity’ en dan kan dons zweterig worden, omdat het minder ademt. Hoe denk jij erover?

Heb je link van webshop?

Tijd voor een uitpakparty?!

Ok, setje Rustler 11 also opvolger van de Armada’s. Tikje meer directional. Met kerst mogen ze mee. En voor de kleine een setje (vorig model) Volkl SG R junior latten in 188 voor een heel vriendelijk bf prijsje.

null

Edwin van Riel

Nieuw aankoopje voor komend seizoen
Elan amphibo 18 ti2

null

Nu nog paar weken geduld voor ik ze op en top kan proberen

Nieuwe goggle Anon Sync met sonar smoke en infrared lens

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/696c863dea01fe94d520b32f...

Omdat Zalando helaas een verkeerde maat van de BD First Light Hybrid Hoody had geleverd en de juiste maat niet meer leverbaar was heb ik maar een ander jasje besteld 😎

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/6f50e78526279990f41996d9...

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie