Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Na lang wikken en wegen toch maar nieuwe ski’s gekocht om de economie een beetje op gang te houden. Nordica Dobermann Spitfire 72 RB FDT in 174:

https://cdn.wintersport.nl/forum/27/31ee42e6415de5b85c79f0a2...

Zat alleen een klein deukje in het belag, maar lijkt me geen probleem met een goede waxbeurt of kleine reparatie. Of denken jullie daar anders over? Hij komt uit Duitsland dus denk te klein om echt een punt van te maken…

https://cdn.wintersport.nl/forum/27/d9cb70be913440ecd4f262bd...

https://cdn.wintersport.nl/forum/27/df920d7c739a307534c41aba...

*bericht bewerkt door Quick op 14 apr 2020 20:34

Mr. Slow

IK zou toch fotootje sturen en hun mening vragen.(service-test on)

Born to run. B.S.

Het lijkt zo op het eerste oog alleen een wax beschadiging… Ik zou in ieder geval even mailen, soms zijn ze bereid extra korting te geven. Retourneren/omwisselen is vaak te duur voor het bedrijf. Uiteindelijk wil je toch graag zelf de eerste beschadiging toe brengen 🤪

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

oei dat is toch net zonde. Echt wel wat dieper dan alleen wax-beurt. Is goed te repareren, maar met zulke mooie nieuwe ski's.
Ik zou zeker even contact opnemen.

Dat zeggende, eerste kiezeltje op de piste, of onhandige plaatsing in skirek levert meer beschadigingen op…

*bericht bewerkt door Rogier op 14 apr 2020 21:10

Click. Click. Peace

Dank. Ik heb ze gemaild met de foto’s. Wordt vervolgd. Hoop niet dat ze zeggen dat ik hem terug kan sturen…

Mr. Slow

Snel antwoord ontvangen. Ze willen me EUR 30,00 korting geven. Lijkt me alleszins redelijk. Iemand enig idee hoe duur zo’n reparatie is? Zal wel een tientje meer kosten tegelijk met slijp- en waxbeurt?

Mr. Slow

Lijkt mij een prima tegemoetkoming, e.e.a. wel afhankelijk van de aanschafprijs uiteraard.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Een mega goede slag geslagen bij de paasei actie van duijvestein. De kortingscode van het gouden paasei gevonden en dat hield 50% extra korting op de volledige inhoud van je winkelwagen in, ook op de reeds afgeprijsde artikelen 😁😁😁 Deze 2 en nog een mooie hoeveelheid Spyder en Kjus kleding 🙈

https://cdn.wintersport.nl/forum/27/7f517e0e1a8dcbd5d837ff0f...

https://cdn.wintersport.nl/forum/27/a69654c2fcc2c3ec7d4d3ad0...

De schoenen maar even laten finetunen als ze weer open zijn 🤪

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 17 apr 2020 17:46

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Flinke tandenborstel! 👍 @Jeffvdv
Ook fotootjes van het Kjus-spul? 😉

Bla, bla, bla.

Flinke tandenborstel! 👍 @Jeffvdv
Ook fotootjes van het Kjus-spul? 😉

bartvwg op 17 apr 2020 18:05

Ik zal de vrouw eens lief aankijken of ze haar kjus spullen op de foto wil zetten 🤪

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

😵 Dat klinkt als een beste deal @Jeffvdv had dat maar fff gedeeld voordat je op de knop drukte… Had namelijk ook wel interessen in die rotobrush set😕🥳☃️

LA NORMA😍☃️

@Piefke Ik had het graag gedaan, maar het gold alleen voor de eerste 5 klanten die de code zouden vinden. Het was nog aardig stressen om op tijd alles te vinden en nog gebruik te maken van de code 🙈🤣

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ahaa, fijn dat het je gelukt is👍
Mocht je de rotobrush niks vinden dan mag je me pb’en😉☃️

LA NORMA😍☃️

Telt een nieuw kippenhok ook mee? 🙄🤔

Bla, bla, bla.

Bartjeeeeuh on topic man en vang je marter effe.😁😂

Je wildcam kan je hier wel laten zien als je gecamoufleerd fotootjes wil schieten op de piste.😉

*bericht bewerkt door dan58 op 18 apr 2020 13:49

Born to run. B.S.

Ahaa, fijn dat het je gelukt is👍
Mocht je de rotobrush niks vinden dan mag je me pb’en😉☃️

Piefke op 17 apr 2020 20:59

Mij ook trouwens ;-)

Click. Click. Peace

Nadat mijn snowboard gejat was, en helaas geen tips hier op het forum ;-) het volgende setje aangeschaft.

null

Nieuwe bindingen, Union Stratas. Hiervoor had ik Union Force ook zeer tevreden over.

null

Mijn signatures sticker kan natuurlijk niet ontbreken

null

Samen met de Lib Tech Box Knife maakt dit complete setje

null

En zo zal die hangen totdat er weer wat sneeuw gezien kan worden …

*bericht bewerkt door Waah op 20 apr 2020 21:52

Goede nieuws is dat Ekoport eindelijk weer is gaan leveren ondanks de beperkingen in Frankrijk.
De skies die half maart besteld zijn (zie https://www.wintersport.nl/forum/topic/341388?page=48#…) zijn gisteren eindelijk binnen gekomen.

Pfff, zin om wat te kopen, maar kan niks verzinnen. Afgelopen jaar nieuwe ski’s gekocht, heb goede schoenen, bril, helm etc etc…Iemand nog nuttige of kansloze tips?!

3-eenheid en cursus lawine 1? Gaaf en je bent voorlopig van je kleingeld af hahaha

Edwin van Riel

Pfff, zin om wat te kopen, maar kan niks verzinnen. Afgelopen jaar nieuwe ski’s gekocht, heb goede schoenen, bril, helm etc etc…Iemand nog nuttige of kansloze tips?!

Jochemgerrits op 21 apr 2020 20:27

Gewoon nog meer ski’s! 😁

Nadat mijn snowboard gejat was, en helaas geen tips hier op het forum ;-) het volgende setje aangeschaft.

null

Nieuwe bindingen, Union Stratas. Hiervoor had ik Union Force ook zeer tevreden over.

null

Mijn signatures sticker kan natuurlijk niet ontbreken

null

Samen met de Lib Tech Box Knife maakt dit complete setje

null

En zo zal die hangen totdat er weer wat sneeuw gezien kan worden …

Waah op 20 apr 2020 21:50

Moet ook nog eens gaan kijken voor nieuwe skies, nadat ze in Flachau verdwenen.

May the ski force be with you !!

Met de nieuwe Fischers wacht ik nog effe, ben er nu toch niks mee. En de pas op maat geslepen en bewerkte F18’s moeten nog geskied worden. 🙄🙄
Dus ja. 😁

null

Bla, bla, bla.

@bartvwg

Is deze foto met je “spycam” gemaakt?

Born to run. B.S.

Onder de motorkap slaapt zo’n marter ook droog, hoor.
Of wil je nageslacht?

@bartvwg
Is deze foto met je “spycam” gemaakt?

dan58 op 23 apr 2020 19:17

Die is nog in bestelling, geduld, geduld.😜

Bla, bla, bla.

Onder de motorkap slaapt zo’n marter ook droog, hoor.

DrPhil op 23 apr 2020 19:31

Nee, daar eet ie kabeltjes en leidingetjes.
Vooral bij de BMW’s en Mercedessen van de buren, maar die van mijn cliootje lust ie ook. 🙄
Maar, geduld geduld, ik krijg ze wel. 😎

Bla, bla, bla.

@rogier Amazon artikel 408-5355890-8749940 , 25 EUR, ANT+ adapter, doet het prima met Zwift en Tacx. Gisteren besteld, vandaag in huis (NL).

null

Edwin van Riel

@evr66

Is dat een marter-verjaag-machientje?😁

Born to run. B.S.

null

Nu ik toch bezig ben, meteen maar even een paar nieuwe Atomic Hawx Prime 130 S in rood/zwart op de kop getikt. Voelt een stuk sportiever aan dan mijn tien jaar oude Salomon Energyzer 90, die ik destijds bovendien een stuk te groot heb gekocht. Het scheelt twee mondopointmaten…

Mr. Slow

Plaats een reactie