Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

null

Setje nieuwe Head i.Speed Pro’s 180cm met FF EVO 14 bindingen op de kop getikt vorige week :)

Wordt snel weer tijd om de grenzen te openen voor wintersport.

*bericht bewerkt door Tim. op 29 apr 2021 22:29

null

Mooie aanbieding kunnen scoren! Mooi zelf mijn nieuwe ski’s waxen. Nu nog slijpset aanschaffen. Zit nog te twijfelen aan de kantenslijper met verstelbare hoek, of vijl met vaste hoek. Iemand de gouden tip?

Skiing is not a lifestyle, it's life.

Ik heb ze allebei, maar vind met vaste hoek toch prettiger werken. Pak eigenlijk altijd die.

Edwin van Riel

Nieuwste aanwinst (voornamelijk voor indoor) Salomon Rush SL modeljaar ‘19-‘20
Hopenlijk half juni uitproberen in Zoetermeer 🙏🏻🙏🏻

null

null

Kon de aanbieding niet laten liggen, dus ook maar een Holmenkol slijpset besteld. @evr66 nog bedankt voor je tip. T.z.t. koop ik de vaste hoek er wel bij.

Skiing is not a lifestyle, it's life.

*bericht bewerkt door Janette op 08 mei 2021 19:49

@tim. Heb je ook de i.Race van Head overwogen? En zo ja waarom hier niet voor gekozen.

Zelf heb ik jaren geskied op de volkl tigersharks 8ft.

Ben nu aan het kijken naar de I.race van head en de volkl racetiger GS.

Ben een iet wat ouderwetse skier en geslipte bochten worden afgewisseld met carve bochten.
@iedereen;
Iemand die kan helpen bij een keuze tussen deze 2 varianten?

null

Setje nieuwe Head i.Speed Pro’s 180cm met FF EVO 14 bindingen op de kop getikt vorige week :)

Wordt snel weer tijd om de grenzen te openen voor wintersport.

Tim. op 29 apr 2021 22:13

null

Setje nieuwe Head i.Speed Pro’s 180cm met FF EVO 14 bindingen op de kop getikt vorige week :)

Wordt snel weer tijd om de grenzen te openen voor wintersport.

Tim. op 29 apr 2021 22:13
Let it snow, let it snow, let it snow

@msc1, nee eigenlijk niet. Skiede voorheen op een setje Völkl Racetiger GS Pro 180cm (2019-model), prima ski om dagen lang gas te geven. Eigenlijk was ik wel benieuwd hoe een i.Speed Pro skiet op basis van recensies en prestaties. Je moet jezelf continue blijven uitdagen :)

Mezelf op een Assos Mille GT Bib getrakteerd. Als het rugpand iets langer was geweest was het de Agu Six6 III bib geworden. Wat een fantastische fit en comfy zeem. Aangezien gebruiksgemak en comfort op fietsvakantie zwaar weegt dus voor de Assos gegaan.

null

Als we toch fietsspullen tonen ;-) sinds dinsdag heb ik deze op mijn fiets zitten. Erg blij mee.

null

@Bennie ik heb o.a. dezelfde: erg fijn.

*bericht bewerkt door Rogier op 28 mei 2021 21:56

Click. Click. Peace

Om topic aub! 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@Rogier De mooie fietsdagen komen er weer aan, dus daar kun je mooi van genieten.
@JeffvdV Tijdje terug in 158W aangeschaft, maar nog niet uitgeprobeerd. Misschien binnenkort:

null

Mijn nieuwe bolide 😎

null

When life gets too complicated.... SKI

Mooi @alex

Click. Click. Peace

null

Nog een paar mooie zgan Fischer RC4 WC SL’s voor mijn dochter op de kop weten te tikken (Elisabeth bedankt😉). Kan zij ook korte bochten maken in Zoetermeer.

Mooi @alex

Rogier op 29 mei 2021 16:32

Dank je. In het najaar nog een ander wielsetje eronder en hij is compleet. En hopelijk snel een ander frame en voorvork (garantiedingetje), want dat is nog niet helemaal okay 😕

When life gets too complicated.... SKI

Om topic aub! 😜

Jeffvdv op 28 mei 2021 21:53

Het is toch nieuwe gear? En wie ben jij om te bepalen in wat voor broek @Bennie van de pistes af raast? 😁😁

Übung macht den meister!!!

Het is toch nieuwe gear? En wie ben jij om te bepalen in wat voor broek @Bennie van de pistes af raast? 😁😁

RFKANGOO op 29 mei 2021 22:02

Juist, ik vind het heel belangrijk om comfortabel achter de heuveltjes te kunnen zitten als snowboarder 😎

Juist, ik vind het heel belangrijk om comfortabel achter de heuveltjes te kunnen zitten als snowboarder 😎

Bennie op 29 mei 2021 23:27

Precies, en met zo’n spons in je broek duurt het wat langer voor je een natte kont krijgt 😆

When life gets too complicated.... SKI

Mijn lieve vrouw weer even extra lief aangekeken. 😇 Een wax- en slijpset kopen, maar niets hebben om de ski in te klemmen is geen optie!! Nu dus maar de klemmenset er bij gekocht.

null

Skiing is not a lifestyle, it's life.

Ter vervanging van mijn T.100 Cento de Mille Summer GTS gekocht.

null

When life gets too complicated.... SKI

Hallo,

Mijn droomski’s zijn eindelijk aangekomen: Icelantic Shamans 161!

Heeft iemand ervaring met deze ski’s? Ik ben benieuwd!

Ze krijgen nog een groot onderhoud.

Fijne dag gewenst!

null
null

Gisteren kwam dit binnen. Strict gesproken geen nieuwe ‘gear’, maar wel heel erg relevant bij deze temperaturen…

null

null

robertski op 14 jul 2021 14:09

Deze koop: Je ne tartiflette rien 😂

Nieuw paartje gescoord in de sale voor erbij.

null

Oja, ik mag ook weer eens wat plaatsen, nieuwe slofjes:

null

Mooie schoentjes @Tiny-M🎿🤩☃️

Dat wordt vanaf komend seizoen die enkele plank thuis laten, schroef die dus alvast maar ter deco aan de muur😏 en ga samen met @Sneeuwbaard heerlijk genieten op de ski’s⛷☃️

LA NORMA😍☃️

Het is voor een goed doel…

Vorig seizoen begon ik te denken over een tweede paar toerskis. Iets smal’s voor voorjaars sneeuw en lange tochten.

Verschillende modellen bekeken, maar het lastige bleef of het de aanschaf waard was.

Toen zag ik de Faction Agent 1.0 voor $160 te koop.
Het is ook een vorm ski (rocker voor en achter, tapered tip en tail) die mij wel ligt, en voor dat geld kan ik me er niet echt een buil aan vallen:

null

Ik zet er ATK Crest 10 op, die is mij op mijn andere toerski’s goed bevallen.

Plaats een reactie