Zwanger en niet skiën, wil wel graag naar middenstation. Wat nu?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Hoi allemaal.

Ik ben een fanatiek skiër en nu zwanger. Tegen de tijd dat we op wintersport gaan ruim 20 weken. Nou wil ik niet gaan skiën maar zou wel graag naar het middenstation gaan. Ik kan voor het gebied zillertalarena alleen prijzen vinden voor een skipas. Maar vind het vrij prijzig om €50,50/dag neer te tellen om 1x berg op en 1x berg af te gaan. Weet er iemand of er iets is wat goedkoper is? Op de sites kan ik nergens iets vinden.

Hopelijk heeft iemand een idee. Hoor het graag.

Bedankt vast!
Groetjes Niki

Het staat gewoon op de site:

https://www.zillertalarena.com/nl/arena/winter/tarife.html…

Kijk bij single tickets. Daar staan de tarieven voor “voetgangers”.

Ik denk dat dit is wat je zoekt.

*bericht bewerkt door Maartje op 02 feb 2017 22:15

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Hey @Niki88 ,

Dit heb ik gevonden voor een retourtje wellicht dat je ter plekke meer mogelijkheden hebt of je stuurt ze een mailtje… want ik weet niet in welke plaats je zit… Want als je nou op de Gerlosplatte/Hochkrimml zit hoef je niet naar boven want je zit er midden in ;-)

https://www.zillertalarena.com/nl/arena/winter/tarife.html…

null

*bericht bewerkt door MichelV op 02 feb 2017 22:17

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Super!!! Dank jullie wel! Heb denk ik met mijn neus gekeken.

Bedankt!!

Mijn vrouw is ook zwanger en zitten met de krokus in konigsleiten, is er in de buurt van het middenstation een tentje met een leuk terras?

*bericht bewerkt door snowy1978 op 03 feb 2017 08:22

@snowy1978 Bij het middenstation van de Dorfbaan zit niets wel op de top.
Bij goed weer is het daar heerlijk toeven

Een ander optie is voor haar om (met de bus of auto) naar de Gerlos platte te gaan
Daar zitten meerdere restaurantjes (Plattenalm, Duxeralm en Filsteinalm) die prima met de auto bereikbaar zijn. Wel moet ze voor die laatste 2 door het tolpoortje heen
Jij kan er makkelijk met de skies komen

Plaats een reactie