lunchadresjes op de piste in bad Gastein eo?

wie kent leuke adresjes voor de lunch in dit skigebied, incl dat van Bad Hofgastein en Supergastein? Liever een alm dan een groot self service restaurant.graag vóór 8 februari a s

In het Gasteinertal vindt ik dat er weinig hutten op de piste zijn, als je van Bad Hofgastein naar Bad Gastein gaat richting Angerltal kom je net boven het dal op de piste 2 vrij nieuwe maar wel authentieke hutten tegen, wij hebben daar heerlijk gegeten. Je hebt daar ook nog de Hamburgerhutte ouderwets maar altijd druk en niet zo heel groot. Even daar onder ook nog een moderne Alm hut maar weet niet hoe die heet.
Een die leuk ligt en niet zo groot is, langs de gondelbahn als je naar boven gaat vanuit het tandradbaantje. Als je boven staat ligt het recht naar beneden links aan de piste. Kom er niet zo vaak dus weet niet hoe het daar allemaal heet.

Dienten Die Alte schule

Leuk! Dank je wel
Ik teken het op mijn pistekaart

Dit moet ie zijn denk ik dan.
De aeroplanstadl.
Prima goulashsoep en huisgemaakte Chili con carne.
Fototje Vanaf het terras met zicht op de piste H2.

null

@rik2 is ook leuk Rik maar die bedoel ik niet deze ligt op de piste naar het dal terug. Heb de naam van de andere even opgezocht Haizingalm, Kleine scharte zit je ook mooi als het lekker weer is maar wel groot.
Wij hebben gegeten in de Angerblickhutte was erg lekker, aardige bediening en gezellige hut.
Zie nu op de kaart dat er toch wel veel hutten zijn maar op de piste viel mij dat niet op :)

Dienten Die Alte schule

Dank voor de suggesties
Er bleken zo ontzettend veel leuke tentjes te zijn in dat skigebied dat het moeilijk kiezen was. Gewoon stoppen met skien en de volgende opzoeken op moment dat je wil drinken eten of gewoon pauzeren.

Plaats een reactie