Aangeboden: Salomon RS800ti powerline ski's 177 cm.

Deze ski’s zijn in zeer goede staat en worden verkocht incl. “grote beurt”. Ik heb er 3 seizoenen op geskied. De ski’s gaan weg i.v.m. aankoop nieuwe ski’s.
Ik vraag er €125 voor.

Salomon stelt met de ENDURO RS 800 TI een precieze, stabiele en veelzijdige ski op alle domeinen voor. Hij biedt enerzijds kracht en opmerkelijke precisie van de spatel tot de staart, wat eigen is aan traditionele piste-ski’s, en anderzijds de Rocker-vorm voor alle terreinen en een iets breder midden om in vertrouwen te skiën op alle skibare terreinen.

TECHNISCHE GEGEVENS :
Constructie & kern:

  • Houten kern: de toevoeging van hout in de kern zorgt voor stabiliteit op de sneeuw en verzacht het contact van de ski met de sneeuw en vermindert trillingen.

  • POWERLINE All-mountain : actief schokdempingsysteem dat speciaal ontworpen werd voor de all-mountain ski. De ingebouwde dubbele armen op de bovenste randen van de ski dempen de ongelijkheden van het terrein en de trillingen voor een optimale stabiliteit op alle soorten sneeuw.

Versterkingen:

  • Dubbele laag verstevigde titanium: meer precisie, uitstekende grip en meer reactiviteit.
  • Basaltlaag

Rocker :

  • Alle terrein Rocker: zorgt voor absorptie van schokken alsook vlotheid en progressiviteit in de bochten.
    null

    null
    null

ik heb wellicht interesse in de ski.
ik twijfel alleen of hij niet een maatje te groot is.
heeft iemand hier misschien antwoord op.
ik ben 180 lang en weeg 85kilo.

Qua gewicht prima lijkt mij. Lengte lijkt mij ook geen probleem. Ben zelf 193 en om eerlijk te zijn waren deze ski’s voor mij aan de korte kant.

pb

ik heb wellicht interesse in de ski.
ik twijfel alleen of hij niet een maatje te groot is.
heeft iemand hier misschien antwoord op.
ik ben 180 lang en weeg 85kilo.

rik2 op 4 feb 2017 11:47

Ik heb hetzelfde postuur als jij en ik ski op Solomon Enduro XT800 van 182cm en nog geen moment spijt gehad van de lengte…

@bram82 dank je

Plaats een reactie