Stoeltjeslift bloopers

Heerlijk om kunnen lachen! Eens met alle commentaar over snowboarders die zonder enig oefening en les zomaar wat van proberen, was er overigens ook zelf een van maar heb nooit van deze blunders gehad. Met 2 voeten vast heb ik ook geen probleem maar je moet er in een stoeltjeslift wel de ruimte voor hebben, bijvoorbeeld in 6p lift maar met 2 of 3p zitten. Bij sleepliften doe ik het praktisch altijd tenzij dit van de bediende niet mag.

Mooi vermaak deze ochtend. Wat een gepruts zeg. En veelal ook nog veroorzaakt doordat men blijkbaar toch wel heel graag bij bekenden wil zitten.

Zonder iets af te doen aan het prutsniveau van sommigen uit het eerste filmpje, heb ik het idee dat in die lift wat dingen niet lekker werken: Ik zie veel late instappen, die in principe door de poortjes geblokkeerd moeten worden en ik heb het idee dat de snelheid van de band niet met die van de lift klopt.

Maar die sleeplifters, kom op zeg, moet iemand je echt vertellen dat je je niet op je buik aan je armen door een sleeplift wil laten slepen?

@bacchus. Natuurlijk weet je dat maar zie mijn eerdere bericht als je te laat bent in de sleeplift net zoals ik gewoon ga je dus aan je armen omhoog dat is wat mij gebeurde. Nu bleef ik wel staan maar echt prettig voor mijn armen was het niet, wel een goede work out;)

medelijden met hen

Plaats een reactie