Geschikte ski?

@martin: wat ik bedoel is dat ik vrij bewust ben van mijn kunnen en mijn plus en minpunten in de sneeuw. Ik ben dus vrij voorzichtig in het beoordelen van mijn eigen kwaliteit. Qua lengte de ski’s hoor ik graag advies! Fijn weekend allen!

*bericht bewerkt door JuriaanS op 10 feb 2017 23:39

Het zijn, in goed overleg met de verkoper, de progressor f18 geworden voor een mooie prijs! Erg happy mee en hoop dat ze bevallen. Kan ze volgende week ophalen en daarna gaan testen in Saalbach. Dank voor de nuttige suggesties ieder.?

*bericht bewerkt door JuriaanS op 11 feb 2017 17:20

gefeliciteerd! Ik lees in de reviews dat de ski een soepele flex heeft, makkelijk valt te sturen en toch performed! Goede keuze denk ik

gefeliciteerd! Ik lees in de reviews dat de ski een soepele flex heeft, makkelijk valt te sturen en toch performed! Goede keuze denk ik

yoguido op 11 feb 2017 18:12

Ja, dat werd mij ook verteld en inderdaad de reviews zien er goed uit. Daarnaast is in deze ski veel meer door te groeien dan met de f17 vertelden ze. En het scheelde ‘maar’ 8 tientjes. Dus ik denk een mooie keuze!

*bericht bewerkt door JuriaanS op 11 feb 2017 20:19

Prima keus, kun je een hoop plezier van hebben voor een schappelijke prijs!

Edwin van Riel

@martin: wat ik bedoel is dat ik vrij bewust ben van mijn kunnen en mijn plus en minpunten in de sneeuw. Ik ben dus vrij voorzichtig in het beoordelen van mijn eigen kwaliteit.

JuriaanS op 10 feb 2017 23:38

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Waarschijnlijk ben jij een van de weinigen die zichzelf vrij eerlijk inschat. Dit in tegenstelling tot de meerderheid die zichzelf bovengemiddeld inschat. Heel menselijk overigens, bij elke grootschalige zelfevaluatie zie je dat de gemiddelde score bovengemiddeld is, wat natuurlijk niet kan kloppen.

Succes met je nieuwe ski’s! F18’s zijn denk ik prima ski’s waar je heel veel plezier mee zult hebben.

@martin. Dank voor je reactie! En hoop/denk inderdaad dat ik een goede keuze gemaakt heb. Erg veel zin om ze te testen eind februari!

@JuriaanS dan graag ook een terugkoppeling hoe het skiën met de F18 is verlopen - wat viel je mee en wat viel je tegen etc. Veel skiplezier.

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@JuriaanS dan graag ook een terugkoppeling hoe het skiën met de F18 is verlopen - wat viel je mee en wat viel je tegen etc. Veel skiplezier.

Chonn op 13 feb 2017 12:44

Hi Chonn,

Zal zeker een verslagje uitbrengen van de ski’s! En zal wat fotootjes plaatsen. Ga ze donderdag ophalen en zal dan de eerste foto’s plaatsen.

Zo, eindelijk tijd gevonden om mijn nieuwe ski’s op te halen. Voor de geïnteresseerden hier de foto’s:

null

null

Nieuwe schoenen en de f18’s met rs11 bindingen. Gratis setje Leki stokken bij gekregen.

*bericht bewerkt door JuriaanS op 20 feb 2017 14:43

Dat zijn geen ski’s…

Dat zijn geen ski’s…

GiGi op 20 feb 2017 14:36

Was nog niet klaar.?

@JurriaanS: Mooi! model 2016? Wanneer ga je skiën?

*bericht bewerkt door yoguido op 20 feb 2017 15:21

@JurriaanS: Mooi! model 2016? Wanneer ga je skiën?

yoguido op 20 feb 2017 15:20

Thanks! Model 2016 inderdaad. We vertrekken vrijdag richting Saalbach.

Plaats een reactie