Film tips voor in de auto

Nog een last minut tips. Overmorgen gaan we weer rijden naar het Oostenrijk en ik vroeg me af of er nog mensen film tips hebben voor tijdens de reis. Het liefst uit 2016.

Om zelf een idee te geven ;

  • Hateful Eight
  • The Revenant
  • Goodfellas
  • American Gangster

Schindlers list
Sophie’s choice
The Pianist
Into the wild
Gegarandeerd rustige stemming op de achterbank! Wel voldoende tissues meenemen!

The Fourth Phase ;)

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Natuurlijk alles met sneeuw of skieën/snowboarden

Avalanche
Ski School
Ski School II
Snowboard Academy

The Art of Flight :)

Als je door je eigen selectie heen bent, wordt het tijd om de filmpjes uit te zetten en uit het raam naar de steeds witter wordende bergen te kijken. ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@sneeuwbaard je hebt helaas ook een terug reis.

The art of flight is volgens mij de beste keuze! Die film is gratis, de beelden zijn fantastisch en je raakt echt al helemaal in de ski of snowboard sfeer!

Ben ik nu pas de eerste die met Snowfever aan komt zetten? Verbazingwekkend.
Snowfever dus.

Films met veel muziek en goede muziek:

  • Whiplash (2014)
  • Sing Street (2016)
  • The Boat that Rocked a.k.a Pirat Radio (2009)

Frozen uit 2010, niet die van Disney dus. Paar tipjes van de sluier : ‘Laatste lift naar boven en de controlerit wordt niet goed afgemaakt. Het komt erop neer dat ze een nachtje in de vrieskou op 20 meter boven de sneeuw moeten verblijven. Ze moeten naar beneden en Ze gaan springen, breken benen en er zijn wolven beneden.’ Misschien leuk om in de wintersportstemming te komen? ? Anders toch maar die andere Frozen met Elsa en let it go ⛄

🏂

Haha, dan stap je met een gerust hart de eerste stoeltjeslift in

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

The long way back

http://www.imdb.com/title/tt4208660/ natuurlijk.

Topfilm. Was (misschien wel is) gratis bij redbull.tv.

*bericht bewerkt door Roy83 op 17 feb 2017 10:34

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Geen film maar Deezer, muziek app, ook te gebruiken zinder wifi of mb’s. Wel in NL al een afspeellijst maken anders zijn je mb’s zo op als je geen WiFi auto hebt ( zoals ik). Mijn afspeellijst duurt nu 6 uur en 46 minuten, de reis duurt 8 uur. En we vertrekken snachts en ga dus eerst ff slapen. Overzichtelijke planning, slapen muziek

Ski you later!

Absoluut hell of a ride zoals Roy 83 noemde

Als iemand netflix heeft, kan je ook downloaden.

Meru vond ik interessant (berg beklim film)
Snowpiercer (heeft niks met wintersport te maken maar ze rijden wel door de sneeuw)

En anders gewoon een leuke serie.

Ik heb altijd de handjes aan het stuur dus zet onderweg gewoon de radio aan. Geeft mij altijd weer dat extra beetje buitenland gevoel. En voor de meiden op de achterbank volstaat een sd kaartje vol Nederlandse kinderfilms. Vooral Mees Kees blijft het jaarlijks goed doen. Zelf hoop ik dit jaar geen WiFi te hebben. Geen verplichtingen tot status updates, email of Whatsapp, maar gewoon koffie, kruidenlikeurtje en een boek. Maar WiFi is tegenwoordig al net zo vanzelfsprekend als water uit de kraan.

?? 2023

Er is een oplossing voor WiFi! In ons bedrijf hebben we de afspraak dat de mail wordt uitgezet, mocht er echt iets dringends zijn dan wordt er gebeld. En WhatsApp voor vrienden is toch leuk om een fotootje te sturen? En nog een filmtip: Split of Allied

Er is een oplossing voor WiFi! In ons bedrijf hebben we de afspraak dat de mail wordt uitgezet, mocht er echt iets dringends zijn dan wordt er gebeld. En WhatsApp voor vrienden is toch leuk om een fotootje te sturen? En nog een filmtip: Split of Allied

Bas76 op 20 feb 2017 09:52

Fotootjes leuk om door te appen dacht ik ook altijd, maar merk wel dat ik het bij sommige vrienden ook heel leuk vind om na hun week vakantie een gedrukt fotoboek dor te bladeren en een filmpje te bekijken zonder dat je elke foto al hebt gezien in de App groep. Is een persoonlijke keuze, maar ik geef er (weer) de voorkeur aan. Misschien maak ik dit jaar wel gewoon dia’s :-)

?? 2023

Plaats een reactie