99,5 jaar oud en knallen door de poeder

Wat is dit mooi!

null

Click. Click. Peace

Wat een baas.

Zo gaaf…!!! ben net over de helft dan nu en 40 + jaar ervaring inmiddels.
een groot voorbeeld voor vele, mijn held! Hoop dat ik dit ook mag gaan beleven, ik ga ervoor!
MvG Hans

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Wat heeft die man een goede inspirerende levensfilosofie.
Vergeet alle vervelende dingen in het leven.
En kijk wat je allemaal hebt en wees positief.

Het verbaast me eigenlijk niets dat hij nog op de ski’s staat!
Nou wij nog?

Vooral positief over leven, familie…ipv dat allen zeuren en enkel negatieve dingen zien…fantastisch

Glij blij door die brei :-)

Als je toch op die manier zo oud mag worden… kan ik ergens tekenen? Nou ja, laten we maar beginnen met zijn advies: genieten van de kleine dingen.
Prachtig mens. Wauw.

heel gaaf!!!

ik ga het op mijn ski-jack laten borduren als ik zo ver mag komen: ‘Once you’re over the hill…you might as well ski down’

Fuck Batman, Spiderman, Iron Man and all the other wannabe heroes
this is my new hero… powderboss!!!

Als iemand zijn adres kan achterhalen kunnen we hem een kaartje sturen.Zal hij vast leuk vinden! Over positief gesproken!

Mooiste video die ik heb gezien in lange tijd. Ik mag alleen maar hopen dat ik als ik 99 jaar ook nog kan snowboarden door de poeder, en zo positief kan terug kijken op mijn leven.

Bergen + Sneeuw = ❤

Dit zijn de betere filmpjes! Dank Rogier!
Ik kan alleen maar hopen dat ik mag halen op deze manier.

Aftellen maar!

Stay positive! That’s the spirit!

Mooie vent! Om zo oud te mogen worden is een droom!

🏂

Nog 30 jaar te gaan. Wat een prachtige techniek.

Hen48

Vooral positief over leven, familie…ipv dat allen zeuren en enkel negatieve dingen zien…fantastisch

Coldfeet op 17 feb 2017 12:00

Kunnen een hoop anti-van-alles-en-nog-wat-ik-ben-tegen Nederlanders nog een voorbeeld aan nemen.

Rob

Wauw als je op die leeftijd zo nog op de ski’s staat en zo in het leven staat, zelfs al was hij 20 jaar jonger dan was het nog super geweest

*bericht bewerkt door jonnie op 17 feb 2017 20:54

Repect. Met zijn twintips is hij zeker ook regelmatig in het funpark te vinden? ;)

Fantastisch!

Hier wordt een mens blij van???geweldig…

Leeftijd speelt geen rol, gang is alles…

Vroeg me ook al af: waarom twintips? Waarschijnlijk omdat deze iets lichter zijn? Kan me voorstellen dat je op die leeftijd geen zware raceski’s meer wil gebruiken :-)

Glij blij door die brei :-)

@Coldfeet Deze draaien natuurlijk ook wel eenvoudig zonder voordruk te hoeven geven.

Click. Click. Peace

Wauw, wat cool!! Mijn oma is nu 81 en skiet dit jaar voor het eerst niet meer vanwege een nieuwe heup… Maar hopelijk is ze er volgend jaar toch weer bij op de piste :)

Setting forth in the universe

Een echte super crack, topklasse! Hoop het ook zo lang lang mogelijk te mogen uitoefenen.

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Heb vorig jaar ook al een filmpje van hem gezien. Was toen al flabbergasted en ben dat nog steeds.

mooi! Inderdaad gewoon een mooi voorbeeld van een positieve instelling. Dat we over 5 jaar opnieuw een filmpje van/over hem mogen zien, in de sneeuw uiteraard.

Inderdaad een ‘held’ in de juiste zin van het woord. Wijze woorden van een bescheiden man. Een goed ‘voorbeeld’ figuur. Hier past alleen maar respect!

Plaats een reactie