Skimaat gezocht voor een shortski Oostenrijk in de periode 5-15 maart.

Hallo, ik ben sportieve man van 48 jaar woonachtig in Veenendaal die door omstandigheden dit jaar nog geen skimaat heeft voor een shortski in Oostenrijk. Ook vrouw en kinderen zijn dit jaar niet in de gelegenheid om mee te gaan en alleen vind ik niet gezellig. Via deze weg probeer ik een enthousiaste mannelijke leeftijdsgenoot te vinden die het leuk vind om een dag of 4 in Oostenrijk te gaan skiën tussen 5 - 15 maart. Het lijkt me leuk om dit op deze manier voor elkaar te krijgen onder het motto niet geschoten altijd mis. Denk jij, hey dat lijkt me wel wat, plaats dan een bericht. Belangrijk voor mij zijn de ingrediënten: lange dagen skiën, genoeg tijd voor koffie en lunch. Evt in de avond zelf koken of uit eten, niet per se apres ski maar wel een biertje na het skiën. Ik ben een lichte slaper dus niet snurken is een pré. Wie weet komen we tot een plan en tot uitvoering, ik ben benieuwd, Servus Ate.

Hé Ate, ik ben ook op zoek naar een sportieve gezellige skimaat. Ik ben 50 jr, kom uit Meppel en heb ruim 20 jaar ski-ervaring. Ik hou van optijd op de latten en kilometers maken. De dag sluit ik het liefst af in de apres-ski met een paar biertjes. Later lekker uit eten.
Wat mij betreft ga ik naar Flachau, maar andere gebieden in Oostenrijk vind ik ook prima. Ik zou bijvoorbeeld 9 maart weg kunnen gaan en dinsdags de 13e tot 15.00 skien, daarna naar huis kunnen rijden ofzo… Ik kan wel wat schuiven met de dagen
Ik heb een ruime comfortabele auto met winterbanden tot m’n beschikking.
Gr. Jan

*bericht bewerkt door Jan1966 op 20 feb 2017 21:31

Plaats een reactie