Tips voor leuk verblijf in 2018?

Over drie weken de laatste reis naar de sneeuw, dan zit het er voor dit seizoen helaas weer op.

Ik ben dan ook erg benieuwd of jullie voor volgend jaar tips hebben van leuke verblijven (vrijwel) direct aan de piste in een middelgroot tot groot skigebied (Oostenrijk)
Of het een pension, chalet of appartement betreft maakt niet uit, als er maar minstens 8 (bad)kamers zijn.

Relatief dicht bij de lift en in een leuk skigebied: Chalet Andrea in Leogang.
Wat ook nog een redelijke optie is, is appartementencomplex Wildbachhof aan de Schmittenhöhe. Direct aan piste 7 en op loopafstand van het dalstation Schmittenhöhe. Opteer daar voor een appartementencombo van nummer 12 tm 15.
In Kaprun centrum wordt er een nieuw gebouw neergezet door de familie Fischer dat ook geschikt is voor grotere groepen, ter vervanging van de oudbouw. Niet aan de piste, maar de skibus stopt op 50m afstand en je zit wel in het levendige® centrum van Kaprun.
Aan de piste in Hintermoos (Bachwinkl) heb ik ook leuke huizen zien staan. Of die uitsluitend door Hüttendorf Maria Alm worden verhuurd weet ik niet. Daar zal je even op moeten zoeken.

Gewoon weer residence Saalbach, bevalt me prima direct aan de piste.

Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken. -Johan Cruijf-

Dank voor jullie reacties, ik noteer ze op mijn lijstje! (M.u.v. Pakistan) :)

Is er iemand die goede verblijftips heeft in Serfaus-Fiss-Ladis? (andere gebieden zijn ook welkom)

*bericht bewerkt door Phan op 24 feb 2017 16:04

Wij waren recentelijk in hotel Silvretta. Uitstekend 3-sterrenhotel. Verbleven daar op basis van halfpension.

Plaats een reactie