Advies over aangeboden snowboard

Hi all, graag jullie advies over een tweedehands snowboard wat mij is aangeboden. Ik zoek een board als dit (cam-rock-cam), gaat mij er bij deze post puur om of de prijs OK is.

Gaat om een Rome Factory Rocker 158, MY 2016. Inclusief Ride EX bindingen MY 2016 kost dit deze set €315.

Wat vinden jullie van deze prijs? Thanks!

*bericht bewerkt door Sneeuwerd op 06 mrt 2017 12:31

Ik denk dat het nogal veel betaald is voor een 2e hands set. Op evo.com kan je bindingen + board nu nieuw voor rond de $400,- als set kopen. Ik weet natuurlijk niet precies wat de staat is van het board, maar mensen die hun board na 1 seizoen verkopen gebruiken hem meestal wel veel.

Born to Ride

Mits alles in goede staat zou ik aan een prijs tussen 200-250 denken. Waarom wordt het verkocht?

*bericht bewerkt door Easyrider op 06 mrt 2017 13:14

Denk dat het 1 of 2 weken verhuurd is (door Burnside, Deventer). Met omruilgarantie, mocht het board toch niet bevallen.

*bericht bewerkt door Sneeuwerd op 06 mrt 2017 14:39

Het is geen superstrakke aanbieding, maar als het board nog zo goed als nieuw is, vind ik de prijs helemaal niet gek. Voor het 2017 model met bindingen ga je al snel over de 400,-

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Bij Warehouse One staat MY2017 nu voor €229, met soortgelijke bindingen kom je idd. over de €400 uit.

Koop ook nieuwe schoenen erbij, en het advies is me ook wat waard. Ga deze week e.e.a. bekijken daar.

Bij Warehouse One staat MY2017 nu voor €229, met soortgelijke bindingen kom je idd. over de €400 uit.

Koop ook nieuwe schoenen erbij, en het advies is me ook wat waard. Ga deze week e.e.a. bekijken daar.

Sneeuwerd op 6 mrt 2017 15:09

Ik had niet echt uitgebreid gezocht, dus ik had het board voor iets boven de 300 zien staan. Als de plank ‘maar’ 229,- kost, moet je toch aardig dicht in de buurt van de prijs van de tweedehands plank kunnen komen. Een klein dilemma, waar je inderdaad kunt kiezen voor een beetje loyaliteit richting je lokale shop. (om vervolgens nog een klein beetje extra korting te vragen ;) )

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik betaal graag voor goede service daar waar ik het advies nodig heb, maar online zie je zoveel betere aanbiedingen. Wellicht neem ik schoenen af bij m’n local en board+bindingen online, soort moreel compromis ;-)

*bericht bewerkt door Sneeuwerd op 06 mrt 2017 17:10

Als je de set bij een winkel koopt zullen ze er meer voor vragen dan bij een particulier. Lijkt me logisch omdat (in dit geval Burnside) ook service en omruil garantie geeft. Ik ben wel bevooroordeeld want ik kom kom er al jaren maar ze geven altijd goed advies en hebben een mooi assortiment.

Als je de set bij een winkel koopt zullen ze er meer voor vragen dan bij een particulier. Lijkt me logisch omdat (in dit geval Burnside) ook service en omruil garantie geeft. Ik ben wel bevooroordeeld want ik kom kom er al jaren maar ze geven altijd goed advies en hebben een mooi assortiment.

Easyrider op 7 mrt 2017 07:19

Helemaal mee eens!

Plaats een reactie