Met spoed nieuwe handschoenen nodig! Help AUB

Goedeavond allemaal,

Aankomende vrijdag op zaterdagnacht vertrek ik dan eindelijk naar Les Menuires. Betere condities konden we ons van te voren volgens mij niet wensen! Echter zijn mijn handschoenen afgelopen weekend gesneuveld bij een dagje nieuwe ski’s testen in Landgraaf. Nu heb ik een discount/klanten avond afgewacht van een outdoor winkel hier in de buurt, maar helaas hadden zij niks meer in mijn prijsklasse en wensen-pakket. Helaas ben ik, door een zakentripje, de komende dagen ook niet in de gelegenheid om even langs een winkel te gaan voor vertrek. Ik heb dus enigszins stress aangezien handschoenen in Les Menuires kopen sowieso een duur geintje gaat worden ben ik bang…

Weet iemand een goede, betrouwbare en betaalbare webshop die nog voor aankomende vrijdag met enige zekerheid kan leveren? Het liefst voor 23:00 oid besteld, morgen in huis…

Mijn eisen zijn alsvolgt:

  • Skiër
  • Geen wanten
  • Niet te warm, heb vaak al warme handen van mijzelf
  • Waterdicht (uiteraard)
  • Liefst met een band om pols waar ze, als ze uit zijn, aan blijven hangen (geen pré)
  • Heb geen voorkeur voor A-merken ofzo. Het moet gewoon ‘‘goed’’ zijn
  • Budget van ca. € 50,00

Ik hoor heel graag of iemand mij kan helpen/adviseren.

Alvast bedankt!

Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken. -Johan Cruijf-

Ik zou niet moeilijk doen en gewoon in Les Menuires een shop binnenlopen. Zat keus en qua prijs meestal ook nog wel acceptabel.

En anders zou je een webshop als campz kunnen proberen.

Afgelopen kerstvakantie in la norma handschoenen gekocht, waren nog voordeliger dan dezelfde in Nederlandse winkels ook, dus het is wel mogelijk om er te vinden voor niet de hoofdprijs. Behalve dat is het in mijn ogen ook een must om ze te passen, het is echt niet zo dat het ene merk maat l bij het andere merk ook goed zal zijn.

LA NORMA😍☃️

Bedankt voor jullie reacties @Hessel en @Piefke . Ik ga jullie tip maar opvolgen en het erop gokken in Les Menuires

Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken. -Johan Cruijf-

Daar zal je zeker slagen. Koop altijd mijn handschoenen in april in Les Menuires. Genoeg keus qua winkels en merken.

Daar zal je zeker slagen. Koop altijd mijn handschoenen in april in Les Menuires. Genoeg keus qua winkels en merken.

Annie-s op 8 mrt 2017 20:52

Top! goed om te horen @Annie-s Ook betaalbaar?

Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken. -Johan Cruijf-

Ik ben zelf fan van Hestra maar mijn partner maakt het niet zo uit. Die slaagt altijd voor een lagere prijs.

Heb ook wel eens prima handschoenen op wintersport gekocht. De prijs in die shops viel me echt mee.
En wat dan nog als het 1 of 2 tientjes duurder is. Let it go!

Je hebt zeker nu in deze tijd van het jaar allerlei aanbiedingen op de vakantie bestemming.

Ik weet niet waar je woont. Een goed adres is de skiwebshop Breda.
Je kunt ze telefonisch bereiken en ze hebben ruime openingstijden in hun showroom.

Hen48

ik zou gewoon les menuires kijken. als je geluk heb kan is er ook nog eens uitverkoop. la croisette zijn genoeg winkeltjes.

Mijn ervaring is dat je in de skigebieden meer keuze hebt uit goede merken en dat de prijzen best meevallen.

Piste riderrrrr

Je kan ook kijken bij de Decathlon in Albertville. Rij je praktisch langs. Hebben goede handschoenen voor een redelijke prijs

Ekosport in Albertville is mss ook een optie.

Plaats een reactie