Ski & snowboard met verse poeder in La Clusaz

Lekkere verse sneeuw gehad deze week!

GRTZ

Waar koop je zo’n doorzichtige stealth rugzak, sonde en schep…

*bericht bewerkt door Superskismurf op 10 mrt 2017 00:55

Waar koop je zo’n doorzichtige stealth rugzak, sonde en schep…

Superskismurf op 10 mrt 2017 00:51

Als we toch bezig zijn, die helm die soms doorzichtig is en soms de vorm van een muts heeft wil ik ook wel hebben ;)

Born to Ride

???

May the ski force be with you !!

Zie ik hem nu een duimpje opsteken bij de waarschuwing voor lawines, om vervolgens meteen beelden te zien van off-piste skiën???

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Zie ik hem nu een duimpje opsteken bij de waarschuwing voor lawines, om vervolgens meteen beelden te zien van off-piste skiën???

Veenhoorn op 10 mrt 2017 09:45

?

May the ski force be with you !!

Handig is anders zullen we maar zeggen…

*bericht bewerkt door Tiny-M op 10 mrt 2017 10:56

Mafkees

Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken. -Johan Cruijf-

Waarom wordt dit filmpje niet verwijderd? Als we iets willen doen aan het terugbrengen van onverantwoorde off piste acties met mogelijk dramatische gevolgen, zoals twee dagen geleden, dan moet je dit als weblog dit niet willen.
Dumbo’s, voorzien van een brein ter grootte van een garnaal zoals TS, denken alleen maar dat dit gaaf op hun facebook, instagram or whatever staat en gaan dit kopieren.

Het is geen weblog. En ik denk dat er op deze manier, met de opmerkingen erbij, meer van geleerd kan worden door de TS en door anderen dan als we dit forum-topic zouden verwijderen.

Click. Click. Peace

Weblog of niet, dat maakt niet veel uit. Maar in een maatschappij waarbij mensen een bijna on-onderdrukbare drang tot kopiergedrag en overtreffing van het geziene hebben van wat er op het www staat dan heb je als wilt hameren op veiligheid een zeker verantwoordelijkheid qua content die geplaatst wordt

Ik vind het een leuk filmpje. Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad in La Clusaz.

@ all: Waarom moet er eigenlijk zo veroordelend gereageerd worden? We kennen de omstandigheden ter plaatse en de achtergrond van topicstarter niet eens…
Als er iets is om iemand op aan te spreken, doe dat dan een beetje respectvol en opbouwend ipv iemand af te branden. De kans dat je boodschap dan ook aankomt is een stuk groter…

*bericht bewerkt door Hessel op 10 mrt 2017 21:29

Ik vind het een leuk filmpje. Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad in La Clusaz.

@ all: Waarom moet er eigenlijk zo veroordelend gereageerd worden? We kennen de omstandigheden ter plaatse en de achtergrond van topicstarter niet eens…
Als er iets is om iemand op aan te spreken, doe dat dan een beetje respectvol en opbouwend ipv iemand af te branden. De kans dat je boodschap dan ook aankomt is een stuk groter…

Hessel op 10 mrt 2017 21:27

Is wel duidelijk dat je volgende week op Sybrand Buma stemt ?
Veel plezier in KWT

May the ski force be with you !!

Ik vind het een leuk filmpje. Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad in La Clusaz.

@ all: Waarom moet er eigenlijk zo veroordelend gereageerd worden? We kennen de omstandigheden ter plaatse en de achtergrond van topicstarter niet eens…
Als er iets is om iemand op aan te spreken, doe dat dan een beetje respectvol en opbouwend ipv iemand af te branden. De kans dat je boodschap dan ook aankomt is een stuk groter…

Hessel op 10 mrt 2017 21:27

Inderdaad, het is gewoon eigen verantwoordelijkheid.

:D :D :D @CJAHulskamp
Nee ik zit meer in de liberale hoek :D

Plaats een reactie