Gezocht: gebied en (kindvriendelijk) hotel in Oostenrijk

Beste wintersporters,

De afgelopen jaren ging ik met mijn gezin naar Hochfugen. Lekker hotel, aan de piste en bij de skischool. Volgend jaar willen we toch weer eens ergens anders heen, maar we zijn erg verwend de afgelopen jaren qua ligging van het hotel etc.

Wie heeft er een leuke tip in Oostenrijk?

Het hotel moet dichtbij de piste en de skischool liggen. We hebben namelijk nog een peuter die tussen de middag slaapt. Gezellig gebied, niet te groot, niet te klein. Hotel met familiekamers. Dalafdeling in het dorpje zou fantastisch zijn, zodat je de dag gezellig af kan sluiten met een drankje aan de piste ;-) Hotel hoeft niet specifiek op kinderen gericht zijn, maar wel kindvriendelijk.

Ik hoor graag van jullie!

Landal Brandnertal is met kinderen perfect. Ligging aan de piste in Burserberg. Kinderland kan je zien vanaf je eigen balkon. Pistes ook trouwens. Terras om iets te drinken is aanwezig.

Alleen nergens een gezellig dorpje maar eerlijk gezegd komen wij het complex toch niet af.

Het is geen kinderhotel dus als ouder word je ook niet helemaal gek van kinderen en wij hebben dit jaar gemerkt dat de appartementen heel goed geïsoleerd zijn (ons appartement was boven de bollo kinderclub dus de hele dag rennende kinderen vlak voor ons appartement langs)

Aparthotel in Kleinwalsertal. Het gebied is redelijk groot (130 km piste). Het Aparthotel ligt in Mittelberg en ligt niet direct aan de pistes maar er is een skischool die de allerkleinste met een ‘treintje’ naar kinderland
De bus is gratis en heel fijn omdat hij vaak komt. Het hotel is erg kindvriendeljk en heeft ook een kinderopvang voor kinderen die niet skiën/boarden

Ski you later!

Plaats een reactie