Wie alweer geboekt voor volgend jaar?

Wie heeft er alweer geboekt voor de voorjaarsvakantie 2018?
Wij hebben hetzelfde hotel in Ellmau weer geboekt als het afgelopen jaar. Een 2e jaar vind ik altijd net wat relaxter. Je bent een beetje wegwijs. Hoeft niet meer van alles uit te vogelen.

*bericht bewerkt door Brigitte68 op 10 mrt 2017 13:51

Ja hoor, bij dezelfde verhuurder maar nu een chalet ipv 2 appartementen.

Mijn ouders in hetzelfde appartement in hetzelfde hotel bij dezelfde huurder in Kleinwalsertal, Oostenrijk

Ski you later!

Druk aan het zoeken ;-) Wij gaan - meestal - naar een nieuw gebied, hou wel van nieuwe dingen uitvogelen/ ontdekken!

jep, januari '18 week 2e hele week in hinterglemm :)

Addict.

Ja, dit x eens naar hetzelfde als we dit jaar gezeten heben. Normaal gesproken wil ik ieder jaar een ander gebied, maar nu is dit voor de kids zo goed bevallen dat we weer gelijk geboekt hebben voor volgend jaar. Appartement aan de piste, relatief niet ver rijden, rustig gebied met uitwijkmogelijkheden en gletsjer in de buurt. We gaan weer naar Biberwier!

Volgend jaar?! Ik ben nu nog in de sneeuw en tot het einde van het seizoen ga ik nog 3 keer een lang weekend naar de Alpen… De mooiste tijd van het jaar man.

Haha ik heb nog niet eens geboekt voor deze winter :'D Zoals @GiGi zegt de mooiste tijd voor de wintersport is eindelijk aangebroken. Lekker weer, ruim voldoende sneeuw, uitgestorven pistes… Vanaf nu is het gewoon puur genieten in de alpen!

Born to Ride

Haha jij wel Gigi. Dat gaat voor ons niet op. Maar geniet ervan!

Ja, dit x eens naar hetzelfde als we dit jaar gezeten heben. Normaal gesproken wil ik ieder jaar een ander gebied, maar nu is dit voor de kids zo goed bevallen dat we weer gelijk geboekt hebben voor volgend jaar. Appartement aan de piste, relatief niet ver rijden, rustig gebied met uitwijkmogelijkheden en gletsjer in de buurt. We gaan weer naar Biberwier!

Ivo4 op 10 mrt 2017 14:21

Zugspitze arena, gaaf! Wij zijn een paar keer in Lermoos geweest. Erg leuk,met name voor de jongere kinderen.

Wij gaan elk jaar naar Ehrwald, maar nog niet geboekt voor volgend jaar. Voor het eerst in een appartement (Happy Seebenblick) gezeten i.p.v. altijd hetzelfde hotel. Appartement ligt precies tegenover het hotel waar we normaal zaten.
Het appartement is ons zeer goed bevallen, maar aangezien ik met mijn schoonfamilie mee mag (en dat zijn nog al twijfelaars) wordt er meestal pas geboekt rond september oktober. Maar de kans is groot dat we weer in hetzelfde appartement zullen boeken.

Niet lullen, skiën!!!

uh volgend jaar tja ben nu met de zomer bezig… maar als iemand weet hoe is in de zomer in serfaus/fiss/ladis is? ben ik er wel benieuwd naar?

in iedergeval wordt het frankrijk maar wanneer waar en hoe nog geen flauw idee…

*bericht bewerkt door miepmiep op 10 mrt 2017 15:39

Ja maar met kerst. Appartement in Riederalp, dezelfde als vorig jaar. Er hing een briefje op de deur dat deze automatisch gereserveerd was tot een week na thuiskomst. Slim, en daar gebruik van gemaakt

Ik zit te denken om volgend seizoen gewoon een paar weken (een dikke maand of zo) ergens centraal in Tirol te gaan zitten en de Tirol Snow Card eens goed te benutten. Na de krokusvakantie, de hele maand maart of zo. Als iemand interesse heeft…

@GiGi interesse te over, nu nog een doos vrije dagen…

Born to Ride

Kerst 2017 al geboekt, weer ellmau. Kan maar vast vastliggen. Maar begin april nog weekje solden voor de boeg.

@GiGi interesse te over, nu nog een doos vrije dagen…

Matthias123 op 10 mrt 2017 16:33

en een geldboompje

Moet nog wachten tot ergens in september
Dan staan de reizen van SWG weer op de site
Maar de laatste week maart nog naar Oostenrijk (en ik neem een privé leraar mee, voor het zitskiën)
Deze via vakantie veilingen gescoord

Ik twijfel. We plannen met een zeer gemengde vriendengroep van niet-wintersporters, beginners, half gevorderd en gevorderden, normaal een man of 14, te gaan in de 1e week paasvakantie (BE). Ik heb al een heuse enquête gehouden, en met dergelijke uiteenlopende niveaus en wensen en bovendien al Pasen, denk ik dat de keuze al snel beperkt zal worden. Tegelijk zal veel aanbod nu nog niet online staan. Zal toch nog even afwachten worden denk ik!

Gelukkig mag ik binnenkort nog een weekje naar Zwitserland ?

*bericht bewerkt door Elienc op 10 mrt 2017 19:36

@GiGi interesse te over, nu nog een doos vrije dagen…

Matthias123 op 10 mrt 2017 16:33

en een geldboompje

miepmiep op 10 mrt 2017 17:20

Over 2,5H ben ik miljonair dus tijd en geld genoeg ;-) ;-) ;-)

We hebben het hotel in Tignes al weer besproken voor 2018.

Druk zoekende… maar eerst nog naar Laax over 9 dagen :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Yep, doorgeboekt in Fiss! Althans de reservering gemaakt, in augustus mogen we een aanbetaling doen of annuleren.
Al drie jaar zeggen we voor vertrek tegen elkaar dat we het niet door boeken, maar toch trappen we er weer in?.
Goede ligging en mooie prijs/kwaliteit verhouding brengt ons ieder jaar weer in verleiding…

No, wel alvast overnachtingshotel gereserveerd want die waren wat dun gezaaid in de richting van een mogelijke bestemming. Kan annuleren tot 3 dagen voor geboekte datum ? zonder kosten. Wel plannen voor twee weken Italië met twee locaties voor januari en nog een snoeperij van dag of 4 ergens in maart. Met deze ideetjes kom ik de zomer wel weer door ?.

Heerlijk weer 5 weken winter kamperen in het Zillertal mooiste wat er is

Krokus ligt al vast en hopenlijk nog 2 shortskies erbij

Leuk hoor al die doorboekers maar voor ons is het elk jaar weer een opgave om iets te vinden. 0veral krijg je te horen dat de stamgasten al gereseveerd hebben. Groep van 18 maar ik ben bang dat het dit jaar niet gaat lukken om iets betaalbaars te vinden…iemand nog tips?

Wederom Hotel geboekt in Livigno per 23 febr. 2018

Groeten, Harald

Yep…kerst 2017 is weer geboekt. Wederom naar Selva.
Sempre fantastico?

Nu al geboekt voor 2018… ik moet nog 2 keer gaan dit seizoen :p en het beste moet nog komen, meeste sneeuwhoogtes en veel zon. Tja als jij je al wilt voorbereiden om opnieuw teleurgesteld te worden met kerst en te zagen dat er geen sneeuw ligt :p

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

@Arno11,

  1. Heb ik niet gezaagd over geen sneeuw met de kerst, aangezien wij er toen niet waren maar met de krokus…
  2. Niet iedereen heeft de gelegenheid om meerdere keren per jaar te gaan, en zijn al blij met 1 keer.
  3. Veel zon is lekker, maar ook met de kerst hebben we meestal veel zon.

Mijn ervaring met de krokus is toch minder dan met de kerst.
Ja…de vakantie ligt weer vast. En ik ben daar blij mee.

Plaats een reactie