Wie alweer geboekt voor volgend jaar?

Daags voor het afscheid nemen in januari al voor 2 weken hetzelfde appartement vastgelegd (voor januari 2018 dus). Maar eerst nog een maandje wachten voor ons spontane “voorjaars ski tripje” met 2tjes. Hoi Mayrhofen, ben je in de winter / voorjaar net zo gezellig als in de zomer?
Nog 30 nachtjes slapen.

Appartement ligt weer vast voor de krokusvakantie in italie. Jammer genoeg niet het appartement wat we nu gehad hebben… waren ons mensen blijkbaar voor. Dan maar met deze vriendelijke mensen afgesproken dat we dit appartement voor 2019 2020 en alvast 2021 reserveren. ??

*bericht bewerkt door Bjorn01 op 14 mrt 2017 12:35

Valt me nog mee dat ik hier niet genoemd ben maar nee ik gooi het volgend jaar over een andere boeg, ik had achteraf een fantastische week dit jaar maar volgend jaar ga ik voor het eerst gewoon last minute boeken.
Als er genoeg sneeuw ligt en na een flinke sneeuwdump waarna mooi weer op het programma is, dit jaar en vorig jaar al 2 keer meegemaakt dat de beste weken voor en na mijn vakantie week waren en de opwarming van de aarde baart me ook steeds meer zorgen…

Plaats een reactie