Adviezen van GIGi

Als het anders is gegaan, nodig ik m van harte uit dat hier te posten!

Ronald0001 97 op 11 mrt 2017 14:37

En dan? Wellus, nietus?

Zinloos toch. Misschien vinden jullie elkaar wel enorme paardenlullen. Ook goed toch? Ik hoef echt niet met iedereen goed om te kunnen gaan. Lijkt mij erg vermoeiend, dat aanpassen.

Dan post ik het bewijs. Heel makkelijk. Tot dusver is elke letter die ik heb geschreven waar.

We dwalen af. Het gaat om de adviezen van Gigi.

Mijn advies: slotje erop

Man, man, man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man,man get a life

Disclaimer: deze reactie is even nuttig als het hele topic. Het gegeven advies is slechts een advies en dient dus als advies te worden opgevat, waarbij een advies slecht een weergave is van een set aan gegevens die door een andere en/of derde partij kan verwoordt kan worden als advies, wat overigens ook weer een advies is en dus ook als advies dient te worden opgevat.

Ik ga weer wat nuttigs met mijn zaterdagmiddag doen ?

Je hoeft het niet te lezen, hoor. Zoals gezegd, we dwalen af.

Dan post ik het bewijs. Heel makkelijk. Tot dusver is elke letter die ik heb geschreven waar.

We dwalen af. Het gaat om de adviezen van Gigi.

Ronald0001 97 op 11 mrt 2017 15:38

Als je het afdwalen vindt, waarom begin je er dan over?

Wat is jouw doel eigenlijk? Gigi zwart maken? Mislukt, want dit zegt vooral iets over jou. Duidelijk maken dat Gigi slechte reviews maakt? Mislukt, want zelfs als die ene review kut met peren is, dan is dat ook maar één van de velen.

Echt, jouw doel is voor mij onduidelijk.

Pfffff jonges jonges. Waar zijn we mee bezig @Ronald0001 97. Als ik gemekker wil horen koop ik wel een geit .

Douchbag tassen zijn onzin en zwaar k*t , Head ski’s. Zijn. Waardeloos alle types en verders heb ik niets te melden.

Lang leve nordica’s doubble six.

@sneeuwbaard @gigi keep up the good work

*bericht bewerkt door franky82 op 11 mrt 2017 15:53

Over en sluiten

Piste riderrrrr

@dsvier: Het is bedoeld als waarschuwing. Zoals ik al eerder schreef. That’s it. Dat mensen niet goed lezen, is niet mijn fout. Verder reageerde ik slechts op jouw opmerking van 13:37.

Je hebt trouwens wel een vreemde manieren van reageren. Zo val je over mijn opmerking over de Atomic SL, volgens jou zijn er veel stijvere ski’s te koop. Om vervolgens te wijzen op wedstrijdski’s die juist niet te koop zijn. En nu val je over mijn reactie, terwijl dat slechts een antwoord op jouw reactie was.
@franky82: waarom lees je het dan? Om jezelf te kwellen? Wat zijn er toch veel gekke mensen op de wereld. Als ik psychiater was, ging ik gewoon alle fora langs :-)

De review in kwestie: http://gigiski.com/review-head-supershape-magnum/

-email adres verwijderd-

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 11 mrt 2017 17:00: -email adres verwijderd-

Daar staat dat “slappe” verhaal niet. Hier wel: http://gigiski.com/demping/

Heb ik je toestemming gegeven om mijn naam en e-mailadres te plaatsen? Gaarne zsm verwijderen.

Wow, dat is echt onbeschoft.

Bovendien heb je belangrijke delen weggelaten. Plaats je die ook nog even?

Pfff nh is t wel welletjes geweest jongems , sneeuw erover klaar ermee . anders koop een geit kennen jullie allemaal de hele dag mekkeren. @admin. Kunt u dit topic aub sluiten.

Ik pak net bier en chips erbij, best vermakelijk hoor :-)

@rogier graag slotje erop. Dit is een beetje erover aan het gaan

Gigi, wel fijn dat je meteen laat zien dat je geen greintje fatsoen hebt.

Ik heb al een klacht tegen je ingediend. Ik hoop werkelijk dat je ze eraf gooien. Tjonge man.

@dsvier: Het is bedoeld als waarschuwing. Zoals ik al eerder schreef. That’s it. Dat mensen niet goed lezen, is niet mijn fout. Verder reageerde ik slechts op jouw opmerking van 13:37.

@franky82: waarom lees je het dan? Om jezelf te kwellen? Wat zijn er toch veel gekke mensen op de wereld. Als ik psychiater was, ging ik gewoon alle fora langs :-)

Ronald0001 97 op 11 mrt 2017 16:17

Waarschuwing: reviews zijn ook maar meningen.

Dank voor het intrappen van de open deur!

Plaats een reactie