Hoe verwerk je de ergste dag van het jaar?

Vandaag is de ergste dag van het jaar, de dag na terugkomst na een geweldige week skiën.

Deze dag voelt zo raar aan, ene kant een topweek gehad, en de andere zijde is dat je bijna weer een jaar moet wachten om te gaan skiën.

Het op een zuipen zetten en hopen dat dit enorme probleem beter kan skiën dan kan zwemmen ;)

Ik heb dat altijd na de laatste werkdag voor de vakantie. Dat je weer 1, 2 of 3 weken moet wachten tot je weer mag gaan werken. ;)

Ff zonder gekheid. Als je meerdere keren per jaar gaat en wekelijks indoor dan heb je dat gevoel een stuk minder.
Ik vind het na een week wintersport ook wel weer goed geweest.

Übung macht den meister!!!

Nieuwe trip boeken en weer aftellen.

Nieuwe trip boeken en weer aftellen.

Hessel op 12 mrt 2017 14:06

Doet ie ook maar het probleem is dat hij geen zin heeft om van 365 terug te tellen.
Andere oplossing zou natuurlijk kunnen zijn dat je iets zoekt dat je bestaan de rest van het jaar wat interessanter maakt.

Gauw nog ff paar dagen boeken. Beste dagen van het seizoen moeten nog komen!

Edwin van Riel

Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met @RFKANGOO . Ik heb van september tot en met april wekelijks training bij Skidome, in de overige maanden ga ik alsnog 1 keer per paar weken, dit werkt vrij goed want je blijft altijd met skiën bezig. Daarbij heb ik op vakantie ook weinig last meer van spierpijn en is van half 9 tot half 5 skiën ook geen probleem meer.

Ik heb de Dutchweek nog in het vooruitzicht dus na elke vakantie is er weer iets om naar uit te kijken! De zomer vul ik dan met werken in de boomgaard waarna het verdiende geld weer geïnvesteerd wordt in skiën en materiaal! Toch is het na elke vakantie wel vervelend om weer terug te zijn maarja, ik ben er alsnog altijd mee bezig :D

#proudtobepartofleswintersporters

Even voor de duidelijkheid, ik ga veel Skien indoor en in de zomer zit ik op de racefiets, ga dit jaar de Dolomieten marathon fietsen, heb geen klagen verders.
Er is iets met Skien dat het zo speciaal en gezellig maakt, ik weet niet wat dat is

En als dit de ergste dag is dan heb je verders geen klagen, weet ook wel dat dat het gevoel maar 1 dag duurt.

*bericht bewerkt door Bobvank op 12 mrt 2017 19:48

Ingeloot in de Maratona, dat is op zich al een mooi 2017! Wellicht nog een shortski van een dag of 3 optuigen richting pasen als verzachting van de pijn en het jaar kan niet meer stuk lijkt mij :-D

*bericht bewerkt door HN65 op 12 mrt 2017 23:07

Het weekend na de vakantie was ik nog aan het nagenieten, maar later in de week begon het wel te knagen dat ik nog veel meer aan mijn leerdoelen had willen werken omdat het later in de wintersportweek steeds beter ging. Volgend jaar zal het begin wel weer even stroef zijn.
Overigens begon mijn lijf wel op te raken na een week, dus voor nu was het genoeg geweest.

Dit jaar hebben we voor het eerst meteen bij vertrek weer geboekt, dus dat is al een enorm leuk vooruitzicht.
Ook is het lekker dat het weer in NL alweer richting lente gaat. Dus dat zorgt dat we weer vooruitkijken naar kamperen.

Maargoed, als ik nergens rekening mee hoefde te houden ging ik graag nog een weekje.

Het antwoord is dus, vooruit kijken naar /bewust zijn van de andere leuke dingen in je leven.

Niet teveel aan denken, ik zet in de auto de apreski muziekjes nog even op en deel wat foto’s op Facebook om de herinnering warm te houden, schrijf een recensie over het hotel en dan begint langzaamaan het gewone leven weer…

Plaats een reactie