Accommodatie 10 personen Ischgl 2018

Beste wintersporters,

Ik zal me zelf eerst even voorstellen, ik ben Henk Jan de Bruin 33 jaar oud en een echte wintersport liefhebber. Ik snowboard inmiddels ongeveer 15 jaar en probeer 2 weken per jaar naar de bergen te gaan (zowel Frankrijk als Oostenrijk). Ik volg wintersporters.nl al jaren maar nog nooit iets gepost. Nu heb ik echter toch jullie hulp nodig bij het zoeken naar een geschikte accommodatie in Ischgl.

Waar ben ik naar op zoek:

  • bestemming Ischgl
  • zaterdag 10 maart 2018 tot zaterdag 17 maart 2018
  • accommodatie voor max 10 personen (misschien iets minder)
  • geen slaapplaatsen in de woonkamer
  • loopafstand van centrum en skilift (zeg ongeveer 500 meter)
  • prijs ±300 euro per persoon (tenzij voor iets meer geld een veel betere accommodatie)
  • reisgezelschap is een vriendengroep (allemaal mannen) en is een mix van fanatieke wintersporters en fanatieke apres-skiërs

Ik hoor graag van jullie of dit allemaal mogelijk is?

Groet,

Henk Jan

Dichtbij de lift, ook buiten het seizoen, kun je denk ik wel vergeten. Onder de € 500,- zal nog net lukken voor een aantal appartementen. Ik heb goede ervaringen in Apart Maximilan, maar dan moet je wel 2 appartementen boeken voor 10 pers.

Een snelle zoektocht laat zien dat je voor die prijs in Ischgl zelf niet veel kan vinden, nog wel in Kappl of Mathon. Maar ja, dan ben je afhankelijk van skibus of ander vervoer van en naar de pistes en après-ski…

De afstand zou wel iets verder mogen zijn maar moet wel lopend te doen zijn (af en toe een taxi). Skibussen vind ik echt helemaal niks.
Wat is de minimale prijs p.p. waar ik aan moet denken om toch relatief dicht bij het centrum en de liften te zitten?
Eventueel is 2 appartementen ook nog wel een optie denk ik.

Je kan zelf ook even rondkijken op Ischgl.com of Casamundo.nl, feratel.com of homeaway.nl… daar kijken wij ook.

Dan dus net onder de € 500,- pp. En inderdaad de site van Ischgl staan de meeste acco’s wel op.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 11 apr 2017 11:44

Plaats een reactie