Seizoenspas voor 25 Zwitserse skigebieden voor 359 CHF

Wil jij komend seizoen meerdere keren skiën/boarden in een of meerdere van onderstaande Zwitserse gebieden dan kan het de moeite zijn om snel te kijken naar de Magic Pass aanbieding. Een tijdelijke, en beperkt angeboden skipas voor 25 verschillende Zwitserse gebieden voor 359 CHF

ANZÈRE, BUGNENETS-SAVAGNIÈRES, CHANDOLIN, CHARMEY, CHÂTEAU D’OEX, CRANS-MONTANA AMINONA, CRÊT-DU-PUY, GRIMENTZ-ZINAL, JAUN, LA BERRA, LA LÉCHERETTE, LES DIABLERETS, LES MARÉCOTTES, LES MOSSES, LES PACCOTS, LEYSIN, MAYENS DE CONTHEY, MOLÉSON, NAX – MT-NOBLE, OVRONNAZ, RATHVEL, SCHWARZSEE, ST-LUC, TRAMELAN, VERCORIN, VILLARS-GRYON

Meer info en bestellen op: https://www.magicpass.ch

Click. Click. Peace

klinkt leuk ,336 euro spijtig zonder gletsjer les diablerets

Klinkt goed, alleen jammer dat het .ch is, het voordeel van de skipas verdampt door de overnachtings- en horecaprijzen.

Tja die Zwitsers moeten wat @RRski
Zelfs de Zwitsers vinden Zwitserland te duur worden.
Dit jaar 30% meer Zwitsers op wintersport in Oostenrijk.

Tja die Zwitsers moeten wat @RRski
Zelfs de Zwitsers vinden Zwitserland te duur worden.
Dit jaar 30% meer Zwitsers op wintersport in Oostenrijk.

Hooykaas op 15 apr 2017 09:42

Ze zullen Oostenrijk spotgoedkoop vinden, net andersom dus ;-) Maar goed, effect blijft hetzelfde!

Heb zitten kijken voor nog een weekje Engelse, maar met horecaprijzen van chf 40 voor een modaal hoofdgerecht, toch maar afgehaakt. Wordt echt te gek, ondanks hele fraaie faciliteiten.

Edwin van Riel

@Pieter230976 Zo te zien zit de gletscher van Les Diablerets er wel bij, maar tegen bijbetaling. Dan kost het totaal nog steeds maar SFr 559. Dus een goede 520 euro. Voor een seizoenspas geldig van 28 oktober tot 6 mei…

Verder een uitstekende deal, hoewel de Salzburger Superski Card/Kitzbüheler Allstar je de beste deal overall geeft. Daar betaal je dan ook het dubbele voor. Ben je liefhebber van die hoek van Zwitserland dan kun je niet om deze aanbieding heen. Jammer dat de andere toppers in Wallis niet er bij inbegrepen zijn, maar voor die prijs kun je ook niet alles hebben.

Is dat volledig crans Montana

Lijkt er wel op ja.

Mss eens overwegen, slapen in Frankrijk

Mss eens overwegen, slapen in Frankrijk

Pieter230976 op 16 apr 2017 19:27

Dat kan natuurlijk, al vind je in Zwitserland ook steeds vaker prima geprijsde chalets. Ze hebben daar natuurlijk last van een forse vraaguitval en sommige aanbieders passen daar hun prijzen op aan. Dit geldt overigens vooral buiten het hoogseizoen…

Je loopt vooral leeg op evt. skihuur, eten&drinken en dat soort zaken. Daar krijg je echter wel rustige pistes voor terug.

Als je direct aan de piste wil zitten betaal je de hoofdprijs maar dat is in Oostenrijk ook zo. Ik ga regelmatig naar Zwitserland maar de huur van het appartement is nou net niet mijn grootste investering. De skipassen daar loop je normaliter op leeg en natuurlijk als je veel uit eten gaat. Ski huur weet ik niet omdat ik mijn eigen spullen heb maar laten waxen en slijpen is er ook niet duurder dan elders.

Afgelopen jaar gekeken voor Zwitserland, appartementen kosten minimaal het dubbele t.o.v. Oostenrijk of Italië. Horecaprijzen zijn ook ongeveer 2x zo hoog. Skipas normaliter 1,5x de prijs van Oostenrijk of Italië.

Ik ben via AirBnB geweest dit jaar en dan valt de overnachting prima mee, en direct aan de piste/in het gebied is ook goed mogelijk voor zo een 80 euro per nacht (dus niet pp). Oa Engelberg en Hasliberg

Hallo, ik heb twee Magic Passen voor het seizoen 2017-18 in de aanbieding (reden: we verwachten ons eerste kindje april 2108, van skiën zal dit seizoen dus niet veel in huis komen). Schriftelijke bevestiging voorhanden van het Magic Pass-team dat de passen mogen worden overgedragen mits betaling van adminstratiekosten t.b.v. 40CHF. Kosten worden door ons betaald. Verkoopprijs: 300 EUR per pas, hetzij 600 EUR voor twee. Passen zijn geldig tot 30 april 2018. Interesse? Graag bericht op nijs.deboe@gmail.com. Vr gr, Karel

Uhm… EUR 300, dat is CHF 9 korting. Of ben ik nou gek?

Afgelopen jaar gekeken voor Zwitserland, appartementen kosten minimaal het dubbele t.o.v. Oostenrijk of Italië. Horecaprijzen zijn ook ongeveer 2x zo hoog. Skipas normaliter 1,5x de prijs van Oostenrijk of Italië.

RRski op 17 apr 2017 09:43

Ik ben inmiddels al aan het kijken voor 2019, maar als ik voor 15 man Hotel acco met HP zoek in een fatsoenlijk skigebied in Oostenrijk ben ik vaak nog duurder uit dan in een vergelijkbaar gebied in Zwitserland.
Zeker, op de piste is het wat duurder, maar als je dat verschil bekijkt t.o.v. het totaal valt dat ook wel mee.
En je krijgt er vaak ook nog een stuk kwaliteit voor terug.

Rob

Wij huren een vrijstaand 7 persoons chalet (Wallis, Zwitserland), aan de piste in de voorjaarsvakantie voor 750,00.
Lijkt mij een perfecte prijs.

Wij huren een vrijstaand 7 persoons chalet (Wallis, Zwitserland), aan de piste in de voorjaarsvakantie voor 750,00.
Lijkt mij een perfecte prijs.

Eliza op 4 dec 2017 23:38

Welk chalet is dat? In welk gebied? Heb je een linkje?

Mr. Slow

Wij huren een vrijstaand 7 persoons chalet (Wallis, Zwitserland), aan de piste in de voorjaarsvakantie voor 750,00.
Lijkt mij een perfecte prijs.

Eliza op 4 dec 2017 23:38

Wij ook veysonnaz , alleenstaande chalet 8 personen (effectief 7) op de piste , 760 euro.
Wel buiten de vakantie.
Wie zoekt die vindt ;)

Uhm… EUR 300, dat is CHF 9 korting. Of ben ik nou gek?

DrPhil op 4 dec 2017 22:53

Kijk nog maar eens op https://www.magicpass.ch/ dan ;-).

Die kortingen krijg zijn er alleen maar voor een zeer beperkt aantal stuks skipassen die je aan het einde van het seizoen koopt voor het volgende seizoen. De volle pot is een stevig pakje duurder…

300 EUR is een koopje.

EUR 300 is CHF 350. Aanschafprijs CHF 359. Korting CHF 9.

@DrPhil: je krijgt een pas waarvoor je nu 1299 CHF (een dikke 1100 EUR) <b>per stuk</b> moet neertellen aan 300 EUR. Dat is 800 EUR korting per skipas.

De oorspronkelijke prijs van 359 CHF was enkel voor de eerste (tientallen, honderden, ?) mensen die eind vorig seizoen op een pas hebben ingetekend voor dit seizoen. Eind van dit seizoen kan je (als je snel genoeg bent) misschien intekenen op een pas voor volgend seizoen.

En het “gebruikt” argument gaat niet op, een skipas slijt niet ;-).

Als ik zo’n pas zou moeten verkopen, zou ik meer dan CHF 9 korting geven. That’s all.

*bericht bewerkt door DrPhil op 05 dec 2017 00:13

Plaats een reactie