Ervaring Wintertrex.nl

Heeft iemand ervaring met Wintertrex.nl Het is een duits bedrijf en dus niet lid van de ANVR maar van het duitse dvr.de Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Wintertrex

Ik heb net geboekt met hen. Kan ook weinig reviews of ervaringen vinden. Zou ze dus graag horen voor ik vertrek in Februari :)

Vorig jaar met wintertrex naar Valfrejus geweest. Alles was prima. Wij hadden wat vragen over de boeking maar die werden heel snel per mail beantwoord.

Ruim voor je vertrek ontvang je de vouchers per mail. Op de bestemming was een reisleider aanwezig. Deze sprak geen Nederlands, klein minpuntje, maar voor ons verder geen probleem. De reisleiding is er op vaste tijden. Deze konden we terugvinden op het informatiebord bij de receptie van ons appartementencomplex.

Eind januari gaan we weer via wintertrex op wintersport naar chamrousse. Alle reisinformatie hebben we nu al binnen.

Vorig jaar met Wintertrex naar Lermoos geweest. We waren met een groep van 8 mensen, voor een lang weekend.

Geen enkel probleem gehad, alles was gewoon goed geregeld. Reisleiding hebben we niet gezien (of eerder gezegd niet opgezocht), dus daar kan ik niets over zeggen.

Niets om je druk over te maken wat mij betreft.

Grappig dat je via http://www.lidl-reizen.nl/wintersportvakantie dezelfde site lay-out krijgt als op wintertrex.nl…

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

@Ma®©eL: Dit staat op de Lidl site;
"Schwarz E-Commerce GmbH & Co. KG treedt in deze uitsluitend op als reisagent en bemiddelt als zodanig tussen de cliënt en de aanbieder van het reisproduct. Lidl Nederland GmbH heeft geen enkele bemoeienis met deze website of de overeenkomsten die door deze website tot stand komen."

Schwarz E-commerce is een dochter van Lidl

Maar verder hebben deze bedrijven (althans volgens de gegevens) niets met elkaar te maken, buiten dat ze beide Duits zijn. Hoogstens een beetje ‘geleend’ van de zoek-layout.

Sorry voor de offtopic, curious mind.

Ontopic: ook dit lijkt me een betrouwbare aanbieder in ieder geval met veel financiële draagkracht.

@ Stef:
Ik zat vanmiddag een beetje rond te kijken op diverse site’s voor een verblijf in Le Port Soleil in maart.
Zowel via de Lidl site als via Wintertrex kwam ik met dezelfde zoekstrings op precies dezelfde accomodatie’s. Ik denk dus dat ook de database gedeeld wordt door beide bedrijven.
Uiteraard geen enkel probleem, ik zou mijn reis zo via Lidl boeken. Groot prijsvoordeel is mij overigens niet opgevallen :-)

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

Ook wij hebben goede ervaringen met wintertrex en snowtrex.de. Overigens was de duitse site drie jaar geleden ook een paar honderd euro goedkoper dan de nederlandse trex aanbieders. Het is dus zinvol om te vergelijken

Vorig jaar zijn wij in valfrejus geweest met wintertrex.
en dit liep allemaal heel netjes. Totaal geen klachten (en dus ook de reisleider niet gezien)
Inchecken ging allemaal heel snel en alles was eerste dag al geregeld.

Echter dit jaar naar superdevoluy geweest. Inchecken was echt waarde loos. Hebben we 2 uur in de rij gestaan en toen bleek nog niet alles goed te zijn. maar helaas receptie was al gesloten.
skipasjes lagen niet bij de incheck en moesten we nog ophalen bij de skiliften ook deze rij was bijna 2 uur.
er was dan ook geen eigen reisleider van wintertrex aanwezig in het dorp.

Overigens was het hotel en de omgeving helemaal perfect.

Plaats een reactie