Zoetermeer, wie gaat er mee?

Vrijdag a.s. (19 mei) ben ik er vanaf een uur of 10. @Skiwi87 zal er ook zijn.

Komende vrijdag (26 mei) ben ik weer in Zoetermeer te vinden, vanaf ongeveer 11.00 uur.

Ik niet

Moet gewoon werken ??

Ben wel vrij, maar heb nog geen eigen zitski

Veel plezier alvast

Ik ben er mss ook! Even aankijken hoe alle andere dingen lopen, maar wel van plan even te gaan!

jeej ik ben ook zowaar vrij deze vrijdag! Misschien leuk om ff af te spreken?

En dan nog een domme vraag…is de hal net zo kkkoud als anders aangezien het 25 graden wordt buiten? Ik heb altijd heul veul kleren aan namelijk :p

Het is daar altijd tussen -3 en -5 dacht ik. Maar verder zeker leuk om af te spreken.

Het is daar altijd tussen -3 en -5 dacht ik. Maar verder zeker leuk om af te spreken.

GiGi op 21 mei 2017 22:34

Afgelopen winter was het iets kouder. Als je niet aktief bezig bent zul je het snel koud krijgen.
Maar beter een laag teveel aan die je uit kan trekken dan het koud hebben en niks bij om aan tevtrekken.

Übung macht den meister!!!

Zoals de planning er nu voor staat ben ik er vrijdag en zondag ochtend.
Baan gaat om 9 uur open dus probeer zo vroeg mogelijk op de baan te zijn om vast wat sneeuw aan de kant te schuiven. :p

Übung macht den meister!!!

Jep, zondagochtend ben ik er ook. Niet om 9 uur denk ik…

Dat wordt een flink clubje vrijdag: @Skiwi87, @Elisabeth101, @RFKANGOO, @Irene en ikzelf. Gezellig.

Jammer dat ik moet werken☹️

Jeej gezellig!!

Jammer dat ik moet werken☹️

O sorry,is dubbel

O sorry,is dubbel

Pirmin op 22 mei 2017 22:00

Minder drinken. ?

Zit idd aan een heerlijke Riesling (droge) uit de Pfalz.

Moeilijke keuze, skien in de vrieskou of naar het strand met bijna 30 graden?? Denk dat het toch maar dat laatste wordt…

*bericht bewerkt door moderator op 23 mei 2017 11:46

Moeilijke keuze, skien in de vrieskou of naar het strand met bijna 30 graden?? Denk dat het toch maar dat laatste wordt…

4frank2 op 23 mei 2017 11:46

Samen met de rest van Nederland (en behoorlijk wat Duitsers, vermoed ik)…

Moeilijke keuze, skien in de vrieskou of naar het strand met bijna 30 graden?? Denk dat het toch maar dat laatste wordt…

4frank2 op 23 mei 2017 11:46

Samen met de rest van Nederland (en behoorlijk wat Duitsers, vermoed ik)…

GiGi op 23 mei 2017 13:05

Ach, ik werk in Duitsland (mogelijk niet al te ver van waar die Riesling van Pirmin komt), dus die zie ik al genoeg. Dadelijk wel weer een lang weekend in Nederland (ga morgenmiddag), maar zondag middag weer terug.

En in de winter wel een stuk dichter bij Oostenrijk!! (ca. 400 km naar Ischgl).

Ga na de zomervakantie (eind juni) wel weer eens naar Zoetermeer. Die 300 m baan heeft het zeker een stuk leuker gemaakt!

Waar zit je dan ergens Frank ?

Waar zit je dan ergens Frank ?

In Ettlingen, net onder Karlsruhe
In Ettlingen, net onder Karlsruhe

(en blijf van die wijn af overdag!)

Moeilijke keuze, skien in de vrieskou of naar het strand met bijna 30 graden?? Denk dat het toch maar dat laatste wordt…

4frank2 op 23 mei 2017 11:46

Gelukkig houden we niet allemaal van het zelfde. Ik graaf liever geulen in de sneeuw dan een kuil op het strand.

Übung macht den meister!!!

Dat is idd maar 80km van Herxheim am Berg waar wij regelmatig verblijven (familie van mij heeft daar een wijnbedrijf, Weingut Gabel). En drink alleen wijn in de late namiddag hoor ?

Ach voor mij is de keuze met dit weer niet zo moeilijk. Even hier de straat uit fietsen en ik lig op het strand 8-) Wanneer er leuke golven staan lekker een beetje surfen en wanneer het vlak is lekker met de kajak het water op om een beetje vissen ofzo :)

Born to Ride

@Matthias123 dat klinkt goed zeg!

Click. Click. Peace

As. vrijdagochtend vanaf 0930 aanwezig. Eerst 2 uurtjes telemarken (help) daarna nog 2 uurtjes skiën (en dan strand;))

Ik verwacht wel wat foto’s van deze Wintersporters.nl happening !

Plaats een reactie