Zoetermeer, wie gaat er mee?

Hoe moeilijk parkeren is het? Wou morgen gaan.

Ja, het is morgen ook nog.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Minder, maarja er moet wel gesnowboard worden.

Wij hadden om half 11 vanmorgen nog 1 van de allerlaatste parkeerplaatsen, ik vermoed gezien de drukte dat het nu helemaal vol is, morgen zal nog wel drukker zijn.

Born to Ride

Wij hadden om half 11 vanmorgen nog 1 van de allerlaatste parkeerplaatsen, ik vermoed gezien de drukte dat het nu helemaal vol is, morgen zal nog wel drukker zijn.

Matthias123 op 25 aug 2018 14:08

dat stellen we dus maar even uit…

Was gisterenavond al een stuk drukker dan 2 weken terug :-)

https://cdn.wintersport.nl/forum/21/3d8c21a1248c7562ff81aef6...

@Admin Kan die foto niet kleiner worden weergegeven?

Alex op 22 aug 2018 10:20

Ergens nog spijt dat ik ze weg gedaan heb.

May the ski force be with you !!

Wij hadden om half 11 vanmorgen nog 1 van de allerlaatste parkeerplaatsen, ik vermoed gezien de drukte dat het nu helemaal vol is, morgen zal nog wel drukker zijn.

Matthias123 op 25 aug 2018 14:08

dat stellen we dus maar even uit…

4frank2 op 25 aug 2018 14:23

Nou, dat is vooral vanwege dat mountainbike-evenement. Op de piste (3) heb ik gedurende de dag nooit meer dan 30 mensen tegelijk gezien gok ik zo.

Wij hadden om half 11 vanmorgen nog 1 van de allerlaatste parkeerplaatsen, ik vermoed gezien de drukte dat het nu helemaal vol is, morgen zal nog wel drukker zijn.

Matthias123 op 25 aug 2018 14:08

dat stellen we dus maar even uit…

4frank2 op 25 aug 2018 14:23

Nou, dat is vooral vanwege dat mountainbike-evenement. Op de piste (3) heb ik gedurende de dag nooit meer dan 30 mensen tegelijk gezien gok ik zo.

GiGi op 25 aug 2018 20:13

De piste was inderdaad zo goed als leeg. @gigi heb jij toevallig een blauwe broek en oranje jas?

Born to Ride

Blauwe broek en rode jas, zwarte helm en gele schoenen. Die jongen met blauwe broek en oranje jas is iemand anders. Zat wel in dezelfde groep.

Blauwe broek en rode jas, zwarte helm en gele schoenen. Die jongen met blauwe broek en oranje jas is iemand anders. Zat wel in dezelfde groep.

GiGi op 25 aug 2018 20:28

Dan heb ik je wel bezig gezien. Jullie waren in ieder geval wel lekker op hoog niveau aan het trainen. Was wel een geslaagde clinic voor zover ik dat van een afstandje kon inschatten

Born to Ride

Ja en morgen nog een dag. En ik voel mijn benen nu al!
En dan volgend weekend nog twee van die dagen. Het is goed voor mij als skiër, maar zwaar is het wel.

Veel plezier allemaal in Zoetermeer

Ergens nog spijt dat ik ze weg gedaan heb

CJAHulskamp op 25 aug 2018 18:02

Ik had ze na 1 3/4 jaar weer uit het stof getrokken na mijn ongelukje in januari vorig jaar. Ik had een beetje angst om weer op techbindingen te gaan skiën, maar ik moet zeggen dat ik dat snel van me afgeschud had. Het blijft een heerlijke lat inderdaad.

When life gets too complicated.... SKI

Snowboarders hebben de naam maar het waren vooral de skiërs die op de piste zaten/lagen.

null
null

Tijdens de uitleg lagen ze nog aan de zijkant. Niet veel later lagen ze her en der verspreid over de piste.

Übung macht den meister!!!

Parkeren ging trouwens prima voor 9en

Snowboarders hebben de naam maar het waren vooral de skiërs die op de piste zaten/lagen.

null
null

Tijdens de uitleg lagen ze nog aan de zijkant. Niet veel later lagen ze her en der verspreid over de piste.

RFKANGOO op 26 aug 2018 14:18

En ze zijn nog zonder stokken ook!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Snowboarders hebben de naam maar het waren vooral de skiërs die op de piste zaten/lagen.

null
null

Tijdens de uitleg lagen ze nog aan de zijkant. Niet veel later lagen ze her en der verspreid over de piste.

RFKANGOO op 26 aug 2018 14:18

En ze zijn nog zonder stokken ook!

Shane op 26 aug 2018 18:52

Zover zijn ze nog niet. Eerst de pflug leren.

Zover zijn ze nog niet. Eerst de pflug leren.

DrPhil op 26 aug 2018 18:55

Nou, ik had als kind zo hard geoefend om die kl*te-Pflug zo snel mogelijk af te leren. Dus toen we gister weer wat oefeningen in Pflug deden, was het een groot drama. Binnen 3 seconden verkrampte mijn heupen met flinke pijn tot gevolg en natuurlijk absoluut niet effectief.
Alleen al vanwege die ‘Kurven im Pflug’ zou ik er van mijn leven niet aan denken om überhaupt al mee te doen met een toelatingsdag voor NSL of Anwärter, laat staan als skileraar te willen werken met beginners en hele dagen op die manier van de berg af te gaan.

Ik hoor het al. Te weinig bier gedronken 😁.
Vanwaar die ploeg-oefeningen? (Doel?)
PS. Je zou toch vorig jaar Anwarter gaan doen op Kaprun?

PS. Je zou toch vorig jaar Anwarter gaan doen op Kaprun?

DrPhil op 26 aug 2018 21:01

Nee hoor, ik niet.

Doel van die ploeg-oefening: subtiel verschil voelen tussen geslipt met de ski over de sneeuw en na 2 graden kantelen gesneden. Een andere oefening waarin de ploeg kortstondig een rol speelt is het snel - via de ploeg - van kant wisselen, zodat je een groter deel van je bocht kan snijden. ‘Bocht’ is hier niet echt letterlijk te nemen, omdat het een beetje een zigzag kan worden.

Zijn er dit weekend nog forumleden in Zoetermeer? Samen met wat anderen ben ik er zaterdag en zondag de hele dag. Mocht je willen komen lachen als ik weer op één been op mijn snufferd ga… dit is je kans.

Zijn er dit weekend nog forumleden in Zoetermeer? Samen met wat anderen ben ik er zaterdag en zondag de hele dag. Mocht je willen komen lachen als ik weer op één been op mijn snufferd ga… dit is je kans.

GiGi op 31 aug 2018 21:45

Helaas niet. Post hier maar de aftermovie😁

LA NORMA😍☃️

Zijn er dit weekend nog forumleden in Zoetermeer? Samen met wat anderen ben ik er zaterdag en zondag de hele dag. Mocht je willen komen lachen als ik weer op één been op mijn snufferd ga… dit is je kans.

GiGi op 31 aug 2018 21:45

Helaas niet. Post hier maar de aftermovie😁

Piefke op 1 sep 2018 07:56

Check de webcam maar. 😂😂

Übung macht den meister!!!

De livestream valt bij mij om de haverklap uit. Zeer irritant.

Dat dus, had ik laatst ook al toen ik probeerde te kijken…

LA NORMA😍☃️

Was laatst ook . Soms zelfs offline

Gistereavond trouwens lekker weer wat stukjes ijs die er doorheen kwamen, maar verder goed te doen. Zondag was het al wel erg druk. Komend weekend sla ik over ivm pieperfest.

Gistereavond trouwens lekker weer wat stukjes ijs die er doorheen kwamen, maar verder goed te doen. Zondag was het al wel erg druk. Komend weekend sla ik over ivm pieperfest.

Tiny-M op 26 sep 2018 00:17

.

Oh dan ben ik blij dat ik zondag niet ben gegaan . Nu van het weekend proberen !

Ben er zaterdag en zondag ochtend. Vind het al best druk zo vroeg in het seizoen.

Übung macht den meister!!!

Ben er zaterdag en zondag ochtend. Vind het al best druk zo vroeg in het seizoen.

RFKANGOO op 26 sep 2018 06:50

.

Komt waarschijnlijk door actie van de dagkaart

Plaats een reactie