Zoetermeer, wie gaat er mee?

hema actie zoetermeer

https://tickets.hema.nl/tickets/72/dagje-uit/812/dagje-snoww…

miepmiep op 4 okt 2018 14:52

Zoetermeer of Landgraaf. Goeie deal: 2 personen 4 uur baantoegang € 39,95

Vraagje omtrend de openingstijden.

Gaat snowworld pas echt om 0900 open, of kan je al eerder naar binnen, omkleden en dan om 0900 de baan op ?

Vanaf nu (1 oktober) gaat de baan om 8 uur open. Je kan al eerder terecht om je om te kleden.

Vanaf nu (1 oktober) gaat de baan om 8 uur open. Je kan al eerder terecht om je om te kleden.

GiGi op 4 okt 2018 19:39

Ah nog beter :-) thx

Voor de gewone bezoekers, die eens of twee keer peer jaar een dagje Snowworld doen (en helemaal niet zo gek zijn op les) en daar materiaal huren, zal het denk ik een aangenaam verschil zijn @Tiny-M. Mits het een beetje fatsoenlijk onderhouden wordt.

En ja inderdaad @Piefke, dat doet hij ook wel… Niet als een GS, maar beter dan menig slalomlatje gisteren haha. En de beste carveski’s op de piste waren gisteren overduidelijk een paar Rossignol Sin 7’s. Of ligt dat dan toch weer aan techniek ;).

Shane op 4 okt 2018 14:18

Techniek.
Precies wat je zegt: voor de meeste die een keer of 2 komen skiën per seizoen en verders nergens waarde aan hechten is het prima, zelfs meer dan prima. Het onderhoud zal zeker een rol spelen en nu ze net die ski als test hebben zal hij nog goed geprepareerd zijn geweest.

LA NORMA😍☃️

Even een vraagje aan jullie als kenners, is t in de herfstvakantie druk overdag? k overweg met m’n dochtertje te gaan. Maar k kan ook een x buiten de vakantie op een vrijdag gaan is dat een groot verschil qua drukte?

Net terug, nou het lag er een heel stuk minder bij dan van de week zeg. Eigenlijk ronduit slecht. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn in de echt drukke periodes. S6’jes waren op het echte harde sowieso ietsje minder 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ook net terug en het was inderdaad niet best @Shane. Afgetrapte piste met veel ijs. Nichtje heeft zich echter knap staande weten te houden 😄

Ah, zeker @Lars93. Zag er prima uit voor deze omstandigheden! 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

Sneeuw lag er goed bij afgelopen week. Of leek misschien zo omdat het donker op baan 3 was…groot aantal bouwlampen zijn kapot…morgen 8 uur!

Ah, zeker @Lars93. Zag er prima uit voor deze omstandigheden! 👍

Shane op 7 okt 2018 00:28

Hahaha je hebt ons bezig gezien?

Ik denk het wel @Lars93. Gezien je profielfoto was jij netjes aan het schulefahren met een meisje achter je aan 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Sneeuw lag er goed bij afgelopen week. Of leek misschien zo omdat het donker op baan 3 was…groot aantal bouwlampen zijn kapot…morgen 8 uur!

Skiwi87 op 7 okt 2018 00:37

Het zal er nu ongetwijfeld weer strak bijliggen 👍.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Deze ochtend even overgeslagen…

Ligt er prima bij af en toe ski je alleen een zwart gat in 🤣

null

Blind skiën is een goede oefening @Skiwi87 het zijn immers toch de voeten die het moeten doen en voor het goede sneeuw/piste gevoel is dat ideaal☃️

LA NORMA😍☃️

Ligt er prima bij af en toe ski je alleen een zwart gat in 🤣

null

Was laatste keer dat ik er was ook op baan 1 en 2 . Ene keer ligt en dan weer donker , zo ging het de hele dag door .

Skiwi87 op 7 okt 2018 09:41

Blind skiën is een goede oefening @Skiwi87 het zijn immers toch de voeten die het moeten doen en voor het goede sneeuw/piste gevoel is dat ideaal☃️

Piefke op 7 okt 2018 11:50

hahaha nou blind skiën, was wel weer mierenhoop qua drukte vanaf uur of half 11;) dus nee bedankt;)

Blind skiën is een goede oefening @Skiwi87 het zijn immers toch de voeten die het moeten doen en voor het goede sneeuw/piste gevoel is dat ideaal☃️

Piefke op 7 okt 2018 11:50

hahaha nou blind skiën, was wel weer mierenhoop qua drukte vanaf uur of half 11;) dus nee bedankt;)

Skiwi87 op 7 okt 2018 12:12

Moet je maar op tijd je nest uit komen. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Blind skiën is een goede oefening @Skiwi87 het zijn immers toch de voeten die het moeten doen en voor het goede sneeuw/piste gevoel is dat ideaal☃️

Piefke op 7 okt 2018 11:50

hahaha nou blind skiën, was wel weer mierenhoop qua drukte vanaf uur of half 11;) dus nee bedankt;)

Skiwi87 op 7 okt 2018 12:12

Moet je maar op tijd je nest uit komen. 😁😁

RFKANGOO op 7 okt 2018 12:36

hahahaha die was te verwachten … next time 8 uur!🤣 op board:)

Vrijdagochtend ben ik in Zoetermeer. Ik weet niet precies vanaf hoe laat, maar uiterlijk tot 13.00 uur. Bij Duijvestein hebben ze weer wat nieuwe ski’s hangen in het testrek, die ga ik vast even pre-testen… O.a. de nieuwe Salomon pisteski’s (S/Max Blast, S/Max 12, S/Max 10).

Nog mensen aankomend weekend aanwezig met de winteropening?

Ben waarschijnlijk zondag in Landgraaf

Jazeker, met het gezin gaan we zaterdag, maken gebruik van de actie met 1 uur piste toegang. Willen tussen 8 en 8:30uur op de piste staan en de rest zien we daarna wel.

LA NORMA😍☃️

Vraagje aan de ingewijdenen hier: Heeft Zoetermeer iets van een funpark? hoeft niet groot, een sliderbox is op zich zat. Maar op de site zie ik alleen iets staan bij Landgraaf. Maar dat is wel erg ver rijden vanuit het noorden van het land.

Ja Zoetermeer heeft op piste 2 wat funpark-achtige zaken. Net weer opnieuw ingericht en wordt vrijdag a.s. geopend meen ik.

Jazeker @Waah. Piste 2.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Trouwens ook best een aantal mannetjes met behoorlijke skills, dus bring your A game ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

@GiGi oh ja zie nu de webcams. XD
@Shane het houd bij een Boardslide wel op ben ik bang. Al heb ik een vrij speciale backflip in huis… De op-je-bek-flip.

Maar dat is de reden om juist naar een indoor baan te gaan denk ik dan maar. En heb 2 mensen die willen snowboarden proberen en heb geen zin in wéér naar Bottrop.

Plaats een reactie