Zoetermeer, wie gaat er mee?

Leuk, wie organiseert dat @rfkangoo? 😜

DrPhil op 3 dec 2018 18:48

Snowworld natuurlijk. Wie dacht je dan?

Übung macht den meister!!!

Leuk, wie organiseert dat @rfkangoo? 😜

DrPhil op 3 dec 2018 18:48

Snowworld natuurlijk. Wie dacht je dan?

RFKANGOO op 4 dec 2018 06:07

** mompelt dat hij zich nog iets kan herinneren over een verhitte discussie over de skitest van vorige week**

Leuk, wie organiseert dat @rfkangoo? 😜

DrPhil op 3 dec 2018 18:48

Snowworld natuurlijk. Wie dacht je dan?

RFKANGOO op 4 dec 2018 06:07

** mompelt dat hij zich nog iets kan herinneren over een verhitte discussie over de skitest van vorige week**

DrPhil op 4 dec 2018 10:26

Hahahaha.

Übung macht den meister!!!

Huh? Die heb ik even gemist? Die werd toch door Double Dutch georganiseerd?

Snowworld heeft net bekend gemaakt dat het Snowplanet Amsterdam heeft overgenomen en een belang heeft genomen van 25% in Alpenpark Neuss. Dat belang van 25% zal in de loop van de tijd vergroot worden naar een meerderheids belang. De verwachting is dat er flink gemoderniseerd en uitebreid gaat worden. Snowworld wil op deze manier groeien van 1,2 miljoen naar 2.0 miljoen klanten per jaar.

Born to Ride

Skigebied Spaarnwoude-Zoetermeer in de maak. Theoretisch heb je maar één verbindingslift nodig. 😎

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Hm, hopelijk krijgt Spaarnwoude dan ook een verlenging. Geen idee hoe ze anders zo willen groeien.

Hoewel. Dat is nauwelijks te realiseren daar.

Skigebied Spaarnwoude-Zoetermeer in de maak. Theoretisch heb je maar één verbindingslift nodig. 😎

Sneeuwbaard op 20 dec 2018 15:34

Volgens mij zijn ze de palen voor de liften al aan het plaatsen ;)

null

https://www.leiderdorpsweekblad.nl/nieuws/algemeen/32114/ten…

Annoying skiers since 2003

Gelukkig geen sleeplift.

Hoe druk is het vanmiddag daar met het noorden in vakantie-sferen?

Onderweg naar Zoetermeer⛷☃️
Nog meer liefhebbers vanmiddag aanwezig?

LA NORMA😍☃️

Nee, helaas vandaag niet, maar wil binnenkort wel weer keertje gaan op Zondag. Ben wél benieuwd naar de drukte. Kun je nog een update geven ?

Nee helaas niet . Oudste heeft waterpolo wedstrijd .

Let op weekend van 6/7 april deel van baan 3 gesloten ivm evenement. Ook extra drukte dus.

Let op weekend van 6/7 april deel van baan 3 gesloten ivm evenement. Ook extra drukte dus.

elisabeth101 op 24 mrt 2019 16:17

Evenals 30 maart!

Hou de volgende link in de gaten om te kijken of er een wedstrijd of evenement is in Snowworld Zoetermeer.
Het kan overigens altijd zo zijn dat er iets te doen is wat niet op de site staat.

https://www.snowworld.com/zoetermeer/nl/evenementen…

Übung macht den meister!!!

Waarschijnlijk ben ik er 25 maart 's avonds 29 maart 's avonds en 31 maart 's ochtends.
Weekend erop zit ik in Oostenrijk maar daarna weer regelmatig op maandagavond en zondagochtend op de baan te vinden.

Übung macht den meister!!!

Ik wil eigenlijk zondagochtend 31/3 gaan, maar zie op de link dat er die zondag vanaf 13.30 een oefenslalom gehouden word. Zouden ze dat parcours ‘s-ochtends al uitzetten ? In dat geval heb je ook maar deel piste 3 ter beschikking

@Pirmin, het was prima te doen met de drukte op baan 3, baan 1 en 2 waren drukker met skiklassen. Om 14uur gezellig druk en vanaf 16:30uur zo goed als niemand meer op baan 3. Zijn om 18uur gestopt. Baan lag er goed bij hoor, de standaard buckeltjes en kaalgeschraapte stukken in het midden bovenaan en aan de zijkanten losse sneeuw, vanaf halverwege een prima gehele baan☃️

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/8bcae6f3b6ab258c2d986a2a...
https://cdn.wintersport.nl/forum/24/0cb5814bd145c334bd19f9b7...
https://cdn.wintersport.nl/forum/24/03d01d384662ffc2b560646e...

LA NORMA😍☃️

Bedankt voor de update (vooral de “thumbs up foto”😉) Piefke👍 Aanstaande zondagochtend eens gaan kijken.

Ik wil eigenlijk zondagochtend 31/3 gaan, maar zie op de link dat er die zondag vanaf 13.30 een oefenslalom gehouden word. Zouden ze dat parcours ‘s-ochtends al uitzetten ? In dat geval heb je ook maar deel piste 3 ter beschikking

Pirmin op 24 mrt 2019 19:45

Dit zal maar een paar meter in beslag nemen. Plek zat om nog langs te gaan. Word ook in 10 minuten neergezet verwacht ik.
Als er een wedstrijd is word 2/3 van de baan afgezet met netten en kun je amper een bocht maken.

Übung macht den meister!!!

Hou er wel rekening mee dat vanaf 1 april het zomerseizoen begint en er andere openingstijden gelden.

null

Ook is er tm 31 maart een speciaal tarief. De kaartjes die je koopt zijn geldig tm 30 april

null
null

Übung macht den meister!!!

Superbedankt voor de info “RF”.

Jaja de Ischgl boys voorzien hier dit topic fff van goede info🥶

Plop Plop @RFKANGOO

LA NORMA😍☃️

Jaja de Ischgl boys voorzien hier dit topic fff van goede info🥶

Plop Plop @RFKANGOO

Piefke op 24 mrt 2019 20:45

👊🏻

Übung macht den meister!!!

Jaja de Ischgl boys voorzien hier dit topic fff van goede info🥶

Plop Plop @RFKANGOO

Piefke op 24 mrt 2019 20:45

👊🏻

RFKANGOO op 24 mrt 2019 21:06

👊

LA NORMA😍☃️

Gaat er aanstaande zondagochtend nog iemand ? 8.00 op baan staan voor beste sneeuw ? Zo ja, dan moet ik vroeg uit de veren (kom uit buurt van Tilburg).

Ik wil mss zondag die slalom even doen, dus als ik ga, ga ik in de middag

Ik wil mss zondag die slalom even doen, dus als ik ga, ga ik in de middag

Plaats een reactie