Zoetermeer, wie gaat er mee?

Is baan 3 in Zoetermeer gewoon open en goed te skiën nu dan?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@roy83 Ga ik je morgen laten weten. Zondag was hij weer volledig open, bovenste deel was toen helemaal ijs, onderste gedeelte hard maar heerlijk strak. Vanavond eens kijken hoe ver ze gevorderd zijn de afgelopen dagen. Foto is niet best, maar geeft een indruk van het ijs bovenin afgelopen zondag ;)

null

Edwin van Riel

Laat maar weten, ziet er nog niet heel fijn uit. Dus eerst zondag maar even Landgraaf :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Laat maar weten, ziet er nog niet heel fijn uit. Dus eerst zondag maar even Landgraaf :).

Roy83 op 18 jul 2019 11:41

T was meer om te trainen dan om lekker relaxed te skiën. Voordeel was wel: tot 11 uur letterlijk als enige op de piste ;)

Edwin van Riel

Het topic heet Zoetermeer, maar gaat er binnenkort een groepje skiën in landgraaf? Heb wel zin in paar uurtjes skiën.

@Roy83 Gisteren (woensdag) was piste 3 in Zoetermeer maar tot de helft open in ieder geval. Sneeuw kwaliteit van wat open was, was prima.

Het topic heet Zoetermeer, maar gaat er binnenkort een groepje skiën in landgraaf? Heb wel zin in paar uurtjes skiën.

rmgb op 18 jul 2019 13:35

Jep. Komende zondag.

Zondag dalen we met een aantal mensen af naar Landgraaf. Voel je vrij aan te haken 😊

Bennie op 18 jul 2019 09:08

Gaan jullie de summer deal BBQ doen @Bennie?😋
Zal het hier in de groep gooien of er animo is☃️

LA NORMA😍☃️

@Roy83 Gisteren (woensdag) was piste 3 in Zoetermeer maar tot de helft open in ieder geval. Sneeuw kwaliteit van wat open was, was prima.

Rene op 18 jul 2019 13:48

Tot de helft als in de linker- of rechterkant? Of moest je halverwege de lift uit?

Ik heb zin in een dagje Landgraaf, maar voor ff 2 uurtjes skiën of nog wat les is Zoetermeer wel een betere optie en dan helpt het als baan 3 er een beetje fatsoenlijk bij ligt :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Vorige week was het halverwege de lift uitstappen. Zondag alles open, gisteren blijkbaar weer de halve baan. Bel ze anders gewoon even ;)

Edwin van Riel

Dat ik onder het werk af en toe hier kijk valt minder op dan midden in vergaderingen met snowworld bellen ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hahaha. Begin voor jezelf, problem solved ;)

Edwin van Riel

Zondag dalen we met een aantal mensen af naar Landgraaf. Voel je vrij aan te haken 😊

Bennie op 18 jul 2019 09:08

Heb wel interesse, hoe laat is planning? Komt er nog iemand langs Nijmegen? Of wil iemand een lift?

@roy83 vanavond was 3/4 open

Edwin van Riel

@rmgb Ik woon er nog steeds, en er komt een convooi langs. Daar valt vast wat te regelen.

@bennie top.

ZTM was prima, beetje kort maar super strak, hard en rustig ;) https://youtu.be/lo9MZXlKKrM

Edwin van Riel

… beetje kort maar super strak, hard en rustig

evr66 op 19 jul 2019 09:24

Prachtige tekst voor bij je foto op Tinder.

;)

Edwin van Riel

Zondag dalen we met een aantal mensen af naar Landgraaf. Voel je vrij aan te haken 😊

Bennie op 18 jul 2019 09:08

Gaan jullie de summer deal BBQ doen @Bennie?😋
Zal het hier in de groep gooien of er animo is☃️

Piefke op 18 jul 2019 14:27

Sta je nog niet op de zwarte lijst?

Zondag dalen we met een aantal mensen af naar Landgraaf. Voel je vrij aan te haken 😊

Bennie op 18 jul 2019 09:08

Gaan jullie de summer deal BBQ doen @Bennie?😋
Zal het hier in de groep gooien of er animo is☃️

Piefke op 18 jul 2019 14:27

Sta je nog niet op de zwarte lijst?

Tiny-M op 19 jul 2019 15:22

Ik wordt niet overal gebanned😜

LA NORMA😍☃️

Ff oppassen nu hier hé piefke ;) ;) ;)

Edwin van Riel

Toch ben ik bang dat het straks klaar is met de bbq deals als je te vaak gaat deze zomer ;)

Veel plezier zondag in landgraaf @Roy83 @GiGi @Bennie @elisabeth101 en anderen!

Kwam nu even niet uit maar volgende keer ga ik graag mee.

Zou er al nieuwe sneeuw liggen in landgraaf?

Tijd voor een uitpakparty?!

@gaston Vorige week was het erg goed daar. Mooie verse sneeuw alsdus horen zeggen.

Is er de komende weken (heb nog paar HEMA kaarten van “iemand” overgenomen😉) nog wél gewoon te skiën op beide banen (ztm&lndgr) ? Las eerder iets over sneeuw die vervangen zou worden in deze periode. Weet iemand hier wat meer over ?

Even een pagina teruglezen @pirmin :), daar vertelt onze man in de sneeuw ( @evr66 ) de laatste status.

*bericht bewerkt door Roy83 op 20 jul 2019 08:29

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Voor zover je dat op basis van de webcam beelden kan beoordelen: de pistes in Landgraaf liggen er prima bij. Alleen lijkt piste 1 afgesloten voor publiek (alleen toegankelijk voor race teams). Dat is wel vaker zo in de zomer, maar meestal alleen 's ochtends dacht ik. Weet iemand daar meer over? Hoe het morgen is?

@pirmin: ZTM: baan 1 en 2 zijn klaar. Baan 3 inmiddels voor 3/4 klaar. Denk nog een weekje of zo, ze zijn er hard aan bezig.

Gr
Edwin

*bericht bewerkt door evr66 op 20 jul 2019 09:51

Edwin van Riel

Zondag dalen we met een aantal mensen af naar Landgraaf. Voel je vrij aan te haken 😊

Bennie op 18 jul 2019 09:08

Ik ben zondag ook in Landgraaf. Hoe laat zijn jullie daar?

Plaats een reactie