Zoetermeer, wie gaat er mee?

Ikzelf vanaf een uur of 10 tot ergens in de middag. Ik eet daar ook wat denk ik, voordat ik terug rij naar de bewoonde wereld.

*bericht bewerkt door GiGi op 20 jul 2019 11:51

@GiGi oké, dan ga ik jou daar zeker zien.

Als de “taxi” volgens planning er is, zijn wij er rond 10.30

Top ! Thnx Edwin

Wellicht begin vd middag nog ff rondje ZTM. Vanmorgen andere afspraken, dus LG is “een brug te ver” ;)

Edwin van Riel

Zie net op website ztm dat baan 3 vanaf vrijdag 2/8 weer volledig geopend is.
Iedereen veel plezier in Landgraaf vandaag 👍

@evr66

Die brug "te ver " ligt niet in LG maar in Arnhem.😉

Aan allen,

Spijtig dat ik er niet bij kan zijn wegens oppas kleindochters en eigenlijk ook een beetje in “zomermodus”.
Was wel leuk geweest om eens een gezicht te zien op die anonieme nicknames.

Born to run. B.S.

@dan58, die brug ken ik wel, maar hoef ik niet langs naar LG. Niet alles hier te letterlijk nemen hé ;). Fijn weekend

Edwin van Riel

Die “gezichten” komen vanzelf wel een keer

Sommige gezichten wil je echt niet zien hoor… 😉

Onderweg naar landgraaf☃️
Nog meer liefhebbers vandaag die vinden dat het nog niet voldoende is afgekoeld?🥶

LA NORMA😍☃️

Ik ga zo ff naar ZTM. Lekker zo’n abonnement in de zomer.

Edwin van Riel

Ook leuk, zal net zo koel zijn maar niet net zo cool😎

LA NORMA😍☃️

T was hartstikke cool&koel

Edwin van Riel

null

Hier ook, jammer dat die boarders weer eens zitten☃️

LA NORMA😍☃️

In ZTM maar 1 boarder, zat netjes in een hoekje, buiten ondergetekende nog 2 skiërs, goed te doen ;)

https://youtu.be/PJh6mIYw6fY

Edwin van Riel

null

Hier ook, jammer dat die boarders weer eens zitten☃️

Piefke op 27 jul 2019 14:35

Kom je nu mee

In ZTM maar 1 boarder, zat netjes in een hoekje, buiten ondergetekende nog 2 skiërs, goed te doen ;)

https://youtu.be/PJh6mIYw6fY

evr66 op 27 jul 2019 16:47

Geinig zo die opname. Hoe werkt dat?

Aftellen maar!

@matthieu 360 graden camera. Eigenlijk gekocht voor surfen. Je zet hem aan, ding neemt 360 rondom op en achteraf bepaal je welke gedeelte je wilt gebruiken. Werkt heen mooi, je kunt bv ook 2 skiërs die op een andere plek bv een voor en een achter je zitten, uit dezelfde clip exporteren en vervolgens combineren. Ben er sinds kort mee aan het klooien, GoPro was aan een vervanging toe, maar liep toen hier tegen aan. Ding heet insta360 one x. Staan op yt heel veel gave dingen die ze er mee doen.

Edwin van Riel

null

Hier ook, jammer dat die boarders weer eens zitten☃️

Piefke op 27 jul 2019 14:35

Kom je nu mee

Tiny-M op 27 jul 2019 18:23

Waarmee @Tiny-M?

LA NORMA😍☃️

In ZTM maar 1 boarder, zat netjes in een hoekje, buiten ondergetekende nog 2 skiërs, goed te doen ;)

https://youtu.be/PJh6mIYw6fY

evr66 op 27 jul 2019 16:47

Ongebruikelijke taferelen dus met die boarder😂
In landgraaf een stuk drukker met raceteams en toeristen😉

LA NORMA😍☃️

Misschien toch maar eens langskomen. Op welke dagen is het nou zo rustig? Of moet je geluk hebben. Ik heb namelijk atlijd het idee dat het bijna altijd druk is daarzo!

Freeride = Life

Is baan 3 alweer volledig opnieuw besneeuwd Edwin ?

@matthieu 360 graden camera. Eigenlijk gekocht voor surfen. Je zet hem aan, ding neemt 360 rondom op en achteraf bepaal je welke gedeelte je wilt gebruiken. Werkt heen mooi, je kunt bv ook 2 skiërs die op een andere plek bv een voor en een achter je zitten, uit dezelfde clip exporteren en vervolgens combineren. Ben er sinds kort mee aan het klooien, GoPro was aan een vervanging toe, maar liep toen hier tegen aan. Ding heet insta360 one x. Staan op yt heel veel gave dingen die ze er mee doen.

evr66 op 27 jul 2019 19:23

Oké. Dank voor de uitleg. Mooi spul tegenwoordig.

Aftellen maar!

null

Hier ook, jammer dat die boarders weer eens zitten☃️

Piefke op 27 jul 2019 14:35

Kom je nu mee

Tiny-M op 27 jul 2019 18:23

Waarmee @Tiny-M?

Piefke op 27 jul 2019 22:05

Dat je naar landgraf ging

@arnie777: momenteel wel. Weekend uitgestorven, wij trainen wo vond, buiten ons ook niemand
@pirmin: nog steeds 3/4 open, dus de rondjes zijn wel kort
@matthieu: graag gedaan, inderdaad bizar wat er tegenwoordig kan voor een paar honderd EUR ;)

Edwin van Riel

@matthieu deze laatst ook gemaakt daar. Viel niets tegen gezien het matige licht.

*bericht bewerkt door evr66 op 28 jul 2019 08:20

Edwin van Riel

Onderweg naar landgraaf☃️
Nog meer liefhebbers vandaag die vinden dat het nog niet voldoende is afgekoeld?🥶

Piefke op 27 jul 2019 08:58

Kijk @Tiny-M hier stond het al☃️
Was er nog tijd genoeg geweest voor je om te komen😎
Maar zal voortaan een privé bericht naar je sturen😘

LA NORMA😍☃️

👍

@matthieu deze laatst ook gemaakt daar. Viel niets tegen gezien het matige licht.

evr66 op 28 jul 2019 08:17

Zeker gezien het licht. Vind jou opname zelfs beter dan als je er zelf bent. De beelden zijn ook heel stabiel vind ik. Goede stabilizer denk ik.

Aftellen maar!

Plaats een reactie