Zoetermeer, wie gaat er mee?

Tja hoe was Zoetermeer vandaag ! Was drukker dan ik verwacht had met dit mooie weer . Heel veel beginners . Sneeuw begon goed , maar vrij snel redelijk .

Was vandaag volgens nationale uit de lift val dag 🤣 , inclusief mij jongste , die.deed er ook aan mee met 3x 🤣🤣.
van de twee liften ( baan 1 en 2 )deed alleen de rechter het . En die is toch niet helemaal voor mijn lichtgewichtje geschikt. Haar daarna maar zelf weer meegenomen .

En een beginner had de bordjes niet gezien van piste 3 ( gevorderden ) . Die kon niet meer remmen en knalde met volle tegen matten … . Ik heb niet echt gezien , maar hoorde alleen klap ( stond bij de lockers ) 🙈 en een hoop gejuich . Vandaag opvallend veel snowworld personeel op de baan bij baan 3.

*bericht bewerkt door miepmiep op 21 sep 2019 18:48

En een beginner had de bordjes niet gezien van piste 3 ( gevorderden ) . Die kon niet meer remmen en knalde met volle tegen matten … . Ik heb niet echt gezien , maar hoorde alleen klap ( stond bij de lockers ) 🙈 en een hoop gejuich . Vandaag opvallend veel snowworld personeel op de baan bij baan 3.

miepmiep op 21 sep 2019 18:48

Wie niet lezen wil moet maar voelen. Net als zonder helm de piste op gaan en dan hard op je hoofd vallen. (Op piste 3 of in het park bijvoorbeeld) Het is misschien niet zo netjes maar stiekem moet ik er wel om lachen.

Übung macht den meister!!!

Overigens vanaf 1 oktober helmplicht in SnowWorld.

En een beginner had de bordjes niet gezien van piste 3 ( gevorderden ) . Die kon niet meer remmen en knalde met volle tegen matten … . Ik heb niet echt gezien , maar hoorde alleen klap ( stond bij de lockers ) 🙈 en een hoop gejuich . Vandaag opvallend veel snowworld personeel op de baan bij baan 3.

miepmiep op 21 sep 2019 18:48

Wie niet lezen wil moet maar voelen. Net als zonder helm de piste op gaan en dan hard op je hoofd vallen. (Op piste 3 of in het park bijvoorbeeld) Het is misschien niet zo netjes maar stiekem moet ik er wel om lachen.

RFKANGOO op 21 sep 2019 19:15

Moest ik ook 🙈. Maar ook blij dat ik er en ook geen andere mensen stonden en hij niemand geraakt heeft …

Overigens vanaf 1 oktober helmplicht in SnowWorld.

Sjaak27 op 21 sep 2019 19:31

Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen dan , handschoenen kijken ze nu ook al niet naar …

null

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 21 sep 2019 20:36

null

Sjaak27 op 21 sep 2019 20:29

Oh echt heb in de hal daar niets over zien staan …

Niet geheel onverstandig, maar valt ook nog wel wat te halen uit complete beginners gewoon van baan 3 te halen. Misschien dat ik aan komende vrijdag in de avond nog eens kan. Weekend moet ik helaas weg.

Ik zag het in Terneuzen wel op de balie staan. En nu in de mail.

Ik zag het in Terneuzen wel op de balie staan. En nu in de mail.

Sjaak27 op 21 sep 2019 20:58

In rucphen ook😉

LA NORMA😍☃️

Gearriveerd, rustig omkleden en straks de technical training.

To ski or not to ski, that 's not a question

Mooi dat dat soort dingen dan 1 oktober ingaat. Alsof je in de laatste twee weken van september nog geen helm nodig hebt?

Veel plezier @zeehaasje met de technical. Ik vond hem erg leuk en leerzaam drie weken geleden!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

@Roy83 het gaat om de verplichtstelling ervan, nu is het voor kids verplicht maar voor volwassenen niet. Als jij bijvoorbeeld geen helm draagt mag je niet meer de baan op, toch handig om te weten op voorhand😉
Of om toch alvast een helm te shoppen, je ken er ook altijd 1 bij de verhuur scoren😃

LA NORMA😍☃️

Ja tuurlijk (en het is natuurlijk sowieso wel een goed initiatief), maar je ziet vaker dat veiligheidsdingetjes pas op een later moment in gaan, dat blijft iets vreemds houden, maar in het totaal zal het wel logischer zijn :).

Anyway: ergens komende weken wil ik nog één keer die kant op, vooral om nog wat ski’s te proberen. Weet iemand wanneer er weer wat nieuwe ski’s hangen bij Duijvestein?

*bericht bewerkt door Roy83 op 22 sep 2019 11:16

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ze hebben aangegeven ‘begin oktober’… onder andere wat latten van Fischer:

RC4 Superior Pro Racetrack
RC4 The Curve Ti Allride 18/19
Progressor F18 AR
MY Proressor WT
MY Aspire SLR
RC4 Worldcup SC RT
RC4 The Curve DTX RT

En de nieuwe Rossignol React 8 HP

Ah ook fischer? Mooi! Tnx!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

GiGi op 22 sep 2019 10:49

goede zaak en zag net ook op piste 3 dat er gasten stonden die wat kamikazes weer naar piste 1 stuurden. Benieuwd of ze dat ook met slalom kap kamikaze durven :)

[quote]Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

GiGi op 22 sep 2019 10:49

goede zaak en zag net ook op piste 3 dat er gasten stonden die wat kamikazes weer naar piste 1 stuurden. Benieuwd of ze dat ook met slalom kap kamikaze durven :)[post]Skiwi87 op 22 sep 2019 12:22[/post][/quote

Gisteren stonden ze er ook ! Mijn jongste kreeg zelfs een HI 5 dat ze mocht blijven . Had er bij mij vorige bezoek ook wat van gezegd dat er personeel van snowworld te zien is . Misschien hebben meerdere dat gedaan . En was gisteren ook echt nodig …

Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

GiGi op 22 sep 2019 10:49

goede zaak en zag net ook op piste 3 dat er gasten stonden die wat kamikazes weer naar piste 1 stuurden. Benieuwd of ze dat ook met slalom kap kamikaze durven :)

Skiwi87 op 22 sep 2019 12:22

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden naar #slalomkapkamikazie🥶 niemand beeldmateriaal van hem?

En waarom niet, tenminste aanspreken is toch iets kleins en anders je eigen er niet aan storen, wel roepen maar niks doen is iets wat er al teveel doen…

*bericht bewerkt door Piefke op 22 sep 2019 15:01

LA NORMA😍☃️

Ze hebben aangegeven ‘begin oktober’… onder andere wat latten van Fischer:

RC4 Superior Pro Racetrack
RC4 The Curve Ti Allride 18/19
Progressor F18 AR
MY Proressor WT
MY Aspire SLR
RC4 Worldcup SC RT
RC4 The Curve DTX RT

En de nieuwe Rossignol React 8 HP

GiGi op 22 sep 2019 11:29

Een toko die Fischer ski’s verkoopt waar je ze ook meteen kunt testen op de baan was er nog niet☃️☃️☃️

LA NORMA😍☃️

Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

GiGi op 22 sep 2019 10:49

goede zaak en zag net ook op piste 3 dat er gasten stonden die wat kamikazes weer naar piste 1 stuurden. Benieuwd of ze dat ook met slalom kap kamikaze durven :)

Skiwi87 op 22 sep 2019 12:22

ach, deze knul zei er in ieder geval wat van
Positief!

Edwin van Riel

Training van Tjeerd en Henk was lekker!

Edwin van Riel

Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

GiGi op 22 sep 2019 10:49

goede zaak en zag net ook op piste 3 dat er gasten stonden die wat kamikazes weer naar piste 1 stuurden. Benieuwd of ze dat ook met slalom kap kamikaze durven :)

Skiwi87 op 22 sep 2019 12:22

Ik heb m net voor t eerst gezien…wtf was dát🤭🤭🙈🙈

Op 1 oktober gaat er van alles veranderen bij Snowworld. Paar banen erbij en de formele start van het nieuwe seizoen. Op zich een prima moment om ook wat nieuwe regels te laten ingaan toch?

GiGi op 22 sep 2019 10:49

goede zaak en zag net ook op piste 3 dat er gasten stonden die wat kamikazes weer naar piste 1 stuurden. Benieuwd of ze dat ook met slalom kap kamikaze durven :)

Skiwi87 op 22 sep 2019 12:22

Ik heb m net voor t eerst gezien…wtf was dát🤭🤭🙈🙈

elisabeth101 op 22 sep 2019 18:13

Oh nu word ik wel erg nieuwsgierig 🤣🤣🤣

*bericht bewerkt door miepmiep op 22 sep 2019 18:18

Dit was niet zo gek als die rode van vorige week, maar kwam toch aardig in de buurt. Iets dichter langs de lift nog, dan gaat het er op lijken ;) ;) ;)

Edwin van Riel

😵😵 2 slalomkapkamikazies

LA NORMA😍☃️

We hebben nu toch echt beeldmateriaal nodig van deze coole dudes😎🥶

LA NORMA😍☃️

Het enige 'beeldmateriaal' dat ik heb is als ik 's nachts badend in het zweet en krijsend wakker word met het beeld dat hij vol carvend op zijn binnenski, in Innenlage op mij af komt als ik in de sleeplift sta waar ik geen kant op kan. Dat beeldmateriaal is alleen wat lastig te delen op het forum.

*bericht bewerkt door GiGi op 22 sep 2019 20:27

Afgelopen zaterdag ook geweest en @miepmiep mogen ontmoeten. Erg veel oost Aziaten welke absoluut geen goed gebruik konden maken van de lift. Daardoor zowel de kabel als de lopende band bij piste 1 veel vertraging. Rond 3 uur was het even druk ben er tussen 1230u en 1615u geweest. Piste 3 was redelijk rustig. Inderdaad veel personeel van snowworld. Om 1245u klapte er 1 trouwens ook al vanaf piste 1 op de houten boarding van de kinderpiste. Opvallend dat het best lang duurde voordat iemand zich om hem bekommerde. Bordjes van de helmplicht zijn mij ook niet opgevallen trouwens.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Plaats een reactie