Zoetermeer, wie gaat er mee?

Momenteel zal het flink druk zijn, vooral ook in de weekenden. Na de krokusvakantie zal het wel minder worden. Van 8 tot 9 uur smorgens is het nog goed te doen inderdaad ;)

Heb al een paar weken in dubio gestaan om weer vroeg op te gaan, maar als het met een uurtje weer gedaan is…

Tiny-M op 22 jan 2020 11:49

we zijn er iedere zondag, maar inderdaad voor een uurtje, daarna (na 9 uur) te vol met klasjes, kinderen en suicidale types ;)

om de hoek voor ons, wel te doen, maar als je van verder moet komen, inderdaad, minder aantrekkelijk.

@pirmin weet er alles van, die begon afgelopen zondag na 10 uur ;)

Edwin van Riel

Weet iemand of het op zaterdag op het moment heel erg druk is in Zoetermeer? Is het nog te doen?

Anki op 22 jan 2020 11:03

Afgelopen zaterdag was het ontzettend druk, eigenlijk niet normaal te skiën.
De lange piste (piste 3?) vond ik ook ontzettend slecht halverwege de middag.

*bericht bewerkt door Joel_1987 op 22 jan 2020 12:08

Dit was zondagochtend rond 0815 ;)

null

Edwin van Riel

Dit was zondagochtend rond 0815 ;)

null

evr66 op 22 jan 2020 12:10

Als het om 8:15 al zo druk is dat er 2 liften draaien weet ik genoeg en blijf ik nog lekker ff in winterslaap. Al mis ik jou wel een beetje hoor. 😊

Übung macht den meister!!!

;)

*bericht bewerkt door evr66 op 22 jan 2020 15:12

Edwin van Riel

Iemand een idee hoe het funpark zoetermeer er een beetje bij staat momenteel? Vandaag was ik in Rucphen en een aantal dingen die op de plattegrond funpark zouden moeten staan stonder er niet etc. Er stonden wel een kicker, twee rail en minirail

Hier live beelden van piste 2. Op dit moment zie ik enkel een kicker.
Vaak van de kerst tot de krokus is het te druk voor een volledig funpark.

https://youtu.be/Y3NGj0fTSAY

Übung macht den meister!!!

Iemand een idee hoe het funpark zoetermeer er een beetje bij staat momenteel? Vandaag was ik in Rucphen en een aantal dingen die op de plattegrond funpark zouden moeten staan stonder er niet etc. Er stonden wel een kicker, twee rail en minirail

boardergirlXD op 26 jan 2020 19:53

Ik was er vandaag, maar ik heb niet echt verstand van een funpark 🙈 Bovenaan is er een soort rail en een soort glijbaantje, dan loopt daarnaast een klein “afstapje” van sneeuw waar je overheen kan naar beneden (heel veel gingen daar onderuit ha ha!). En in het midden een schans die je op de webcam ziet en daarnaast een lagere schans.

Hoop dat dit genoeg informatie is 😉

Ik ga vandaag naar sw zoetermeer :)!

Iemand nog interesse in actiekaarten van Nu.nl ?
4 uur skiën voor € 22,25 ?
Geldig tot 29/2
Heb er teveel gekocht en krijg ze niet meer op.

Straks eerst met een vriendin naar de bootfitter in Gouda en daarna gaan we ons vier uurtjes vermaken in Zoetermeer ☃️😍

Uitrusten doen we thuis wel!

Morgenochtend weer eens een poging wagen.

Vroeg @tiny-m ? Wij zijn er om 8 uur ;)

Edwin van Riel

Het was weer fantastisch tot half 9, tot 9 nog te doen daarna aan de koffie. Na de koffie nog even lopen stuntelen met m’n splitboard, dat valt niet zo op tussen de rest van de klasjes.

Haha, waren je al kwijt, vandaar ;)

Edwin van Riel

En dan heb je m’n ploegkunsten nog gemist 🤣

Verd… ;)

Edwin van Riel

Iemand toevallig vrijdagochtend nog in Zoetermeer? Ik ga een paar uurtjes mijn nieuwe board testen.

Nop ik vanavond

Was leuk behalve dat het licht in 1x uitviel 🤤 volgende week weer 🤘

Licht is sowieso slecht op baan 3

Achja kben er volgende week dinsdag weer, funpark is wel leuker dan in Rucphen 🤘

Zijn er vanavond nog forumgangers in Zoetermeer? Ik ben er vanaf 17:00 tot …

Ik ben te herkennen aan mijn knaloranje Scarpa schoenen 😎

*bericht bewerkt door Alex op 18 feb 2020 15:39

When life gets too complicated.... SKI

Nope, trainingsgroepje op do avond ;)

Edwin van Riel

Iemand nog interesse in een Nu.nl bon voor 4 uur? Geldig t/m 29 februari. Alleen in Zoetermeer.
Ik kom er niet meer aan toe.
Kostprijs was 22.25. Voor 15.00 mag hij weg.

*bericht bewerkt door Matthieu op 18 feb 2020 18:22

Aftellen maar!

Next zondag maar weer eens in zoetermeer kijken na maanden afwezigheid, steeftijd 08:00.

Next zondag maar weer eens in zoetermeer kijken na maanden afwezigheid, steeftijd 08:00.

Skiwi87 op 1 mrt 2020 13:57

Ik doe met je mee, eindelijk die vakanties voorbij.

Ik hoop dan in Landgraaf te lessen met de zitski (zaterdag, maar is nog niet zeker)

*bericht bewerkt door niekniek op 01 mrt 2020 17:08

Ik heb nog twee tickets voor vier uur voor snowworld voor deze maand. Kan ik iemand daar blij mee maken? Van de hema-actie (dus voor twee personen tegelijk) maar kan hem zelf niet gebruiken vanwege een blessure. vraagprijs 20 euro.

Plaats een reactie