Zoetermeer, wie gaat er mee?

Qua piste sowieso in de ochtend. Twee weken geleden vond ik het best druk zowel zaterdag als zondag.

Wisselt sterk per weekend. 2 weken geleden op zondagochtend al erg druk, afgelopen weekend een stuk rustiger. Eigenlijk geen peil op te trekken dus.

Edwin van Riel

Ok, thanks @Sjaak27 en @evr66

Lastig dus. Het is gewoon zoveel leuker als het rustig is… maar helaas ben 'k dus voornamelijk aan weekenden gebonden. Iig even de herfstvakantie ontwijken lijkt me een goed plan ;)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Als je wat rust wilt, normaal openen ze vanaf 01.10 om 8 uur. Anderhalf uur ruimte voor de herrie losbarst;)

Edwin van Riel

In oktober en november zijn er een paar ski experience clinics op zondagen. Ook iets om ff rekening mee te houden.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

In oktober en november zijn er een paar ski experience clinics op zondagen. Ook iets om ff rekening mee te houden.

Roy83 op 13 sep 2020 19:10

Ook daarom, geweest on 8 uur starten als het kan. Al die groepjes staan effectief echt pas vroegst vanaf 09.15 op de latten

Edwin van Riel

En weer eens korting via de AD website:
https://webwinkel.ad.nl/dagje-uit-activiteit-snowworld?utm_s…

(www.ad.nl/snowworld)

Hi! Ik ben een 28 jarige gozer (snowboarder) op zoek naar iemand om mee te gaan naar snowworld in zoetermeer.

Pisterijden gaat altijd lekker, maar ik ben een beginner in het funpark, hier wil ik dan ook op oefenen!

leeftijd enz. maakt niet uit als je maar gezellig bent! :D

Winter is coming... :)

Voor degene die morgen plannen hebben om naar snowworld Zoetermeer te gaan !
Morgen is er de hele dag Para snow ! Dus wordt het druk !

*bericht bewerkt door miepmiep op 26 sep 2020 12:05

Voor degene die morgen plannen hebben om naar snowworld Zoetermeer te gaan !
Morgen is er de hele dag Para snow ! Dus wordt het druk !

miepmiep op 26 sep 2020 12:03

Hoe laat begint dat? Wil eigenlijk morgenochtend even een uurtje en dan door naar Pieperfest

Edwin van Riel

Voor degene die morgen plannen hebben om naar snowworld Zoetermeer te gaan !
Morgen is er de hele dag Para snow ! Dus wordt het druk !

miepmiep op 26 sep 2020 12:03

Hoe laat begint dat? Wil eigenlijk morgenochtend even een uurtje en dan door naar Pieperfest

evr66 op 26 sep 2020 20:08

Vanaf ongeveer 10 gaan we de baan op . Daarvoor opbouw .

Dank je!

Edwin van Riel

Was gister in zoetermeer, was wel leuk funpark lag er goed bij. Box, rail en cilinderrail.

Was gezellige dag gisteren in Zoetermeer en zeker met de vele blije koppies😍. Daar doe je het voor. Maar het was wel mega druk met andere beginnende skiërs ( klasjes) op baan 1 . Wel een goede oefening om met een zitski andere mensen te ontwijken 🙈.

Haha, baan3 was ook goed gevuld, na 10 uur ff iets rustiger, maar verder volle bak.

Edwin van Riel

Haha, baan3 was ook goed gevuld, na 10 uur ff iets rustiger, maar verder volle bak.

evr66 op 28 sep 2020 13:25

Baan 3 ben ik niet eens aan toe gekomen om daar te kijken .
Hopelijk wel lekker kunnen skien …

Haha, baan3 was ook goed gevuld, na 10 uur ff iets rustiger, maar verder volle bak.

evr66 op 28 sep 2020 13:25

Baan 3 ben ik niet eens aan toe gekomen om daar te kijken .
Hopelijk wel lekker kunnen skien …

miepmiep op 28 sep 2020 13:35

Ja hoor, even een uurtje, daarna door naar Wijk aan Zee voor de jaarlijkse pieper-opfrisser ;)

Edwin van Riel

Vandaag 2u geskied. De sneeuw is best aardig, overal goede grip, maar het was wel erg hobbelig vandaag.

@DrPhil Ik was er vanochtend vanaf opening tot 11:15. Piste was toen nog strak en het was niet druk. 👌

Hoe is de drukte op zaterdagmorgen over het algemeen, zijn er dan vaak veel mensen of zijn er bijvoorbeeld trainingen/activiteiten?

voorlopig is het nauwelijks mogelijk voor de zondagochtend te reserveren ivm de corona-beperkingen (max 30 man ter tijdvak per baan). Druk kan het niet zijn, maar je komt er gewoon niet tussen. Op zijn zachtst gezegd een chaos qua reserveringen momenteel. Helaas, het is even niet anders.

zaterdag een beetje hetzelfde verhaal.

*bericht bewerkt door evr66 op 30 okt 2020 11:49

Edwin van Riel

Hoe is de drukte op zaterdagmorgen over het algemeen, zijn er dan vaak veel mensen of zijn er bijvoorbeeld trainingen/activiteiten?

OneTwoTen op 30 okt 2020 11:31

Er schijnt iets te zijn met Covid… Online reserveren verplicht en beperkt aantal bezoekers. Als men zich aan de richtlijnen houdt mogen er maar 30 personen in de hal…

Ah ja natuurlijk, die 30 geldt overal en zonder uitzonderingen he. Ben er een kortgeleden geweest, maar toen waren die regels nog niet zodanig. Dus die situatie zat nog even in m’n hoofd. Thanks

Ah ja natuurlijk, die 30 geldt overal en zonder uitzonderingen he. Ben er een kortgeleden geweest, maar toen waren die regels nog niet zodanig. Dus die situatie zat nog even in m’n hoofd. Thanks

OneTwoTen op 30 okt 2020 12:56

Sinds afgelopen zondag inderdaad ;)

Edwin van Riel

Ik zag op de website een verandering in tekst over de omkleedruimte. Kan iemand die deze week is geweest mij vertellen of je nog altijd in Zoetermeer bij de banken uitkijkend op piste 3 je om kunt kleden?

Ik zag op de website een verandering in tekst over de omkleedruimte. Kan iemand die deze week is geweest mij vertellen of je nog altijd in Zoetermeer bij de banken uitkijkend op piste 3 je om kunt kleden?

ThomJ op 31 okt 2020 10:31

En anders heb je als je binnenkomt en links gaat een bank staan en de wc .

@miepmiep Er staat een tent naast piste 3, waar je je om kan kleden. En vanuit daar kan je door een deur, en sta je bij de lift van piste 3.

@miepmiep Er staat een tent naast piste 3, waar je je om kan kleden. En vanuit daar kan je door een deur, en sta je bij de lift van piste 3.

Jamie010 op 31 okt 2020 10:57

Oh oké . Dat is wel fijn dat er iets geregeld is .

@miepmiep Er staat een tent naast piste 3, waar je je om kan kleden. En vanuit daar kan je door een deur, en sta je bij de lift van piste 3.

Jamie010 op 31 okt 2020 10:57

Bedoel je buiten op de parkeerplaats?
Dus voor piste 3 moet je niet door de normale ingang naar binnen?

Annoying skiers since 2003

Die tent aan de zijkant heeft idd de ingang gelijk bij de rechter lift van baan 3.

Plaats een reactie