Leuke snowboard & skigroep 20/1/18 - 27/1/18, Mayrhofen, Oostenrijk

Beste Wintersporters & Co,

Wij zijn een steeds wisselende, leuke gemengde groep van snowboarders en skiërs, Nederlanders & Belgen, relaxte meisjes en jongens die nu al heel wat keren via wintersporters supervakanties hebben gehad. Dit voorjaar gaan we opnieuw richting Oostenrijk, Mayrhofen en zijn fan van het Zillertal maar ook van andere gebieden. Vrijdagavond vertrekken met de auto en in chalet voor 7 nachten. We doen aan comfortabel auto- en kamerdelen (max. 2pers/kamer). We houden van het sportieve en op tijd op de piste maar zijn vaak te vinden voor een feestje achteraf! Het avondeten is daarom niet klokvast ;-) Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 26 en 46 jaar. Interesse? Laat dan snel iets weten! Afspreken doen we verder in een gesloten FB groep die ondertussen 105 leden telt en eens concreet op WhatsApp. Samen met eerdere deelnemers organiseren we deze trip volledig vrijwillig. Snel kunnen beslissen is een pluspunt! 😃

Geboekt via Sunweb:
Bestemming: Oostenrijk, Tirol, Mayrhofen
Soort reis: 8 daagse reis
Vertrekdatum: 20-01-2018
Terugkomstdatum: 27-01-2018
Aantal nachten: 7
Accommodatie(s): 2 x Alpenchalets Brugger / 5-kamer chalet comfort,Logies
Aantal personen: 16 volwassenen
Van 1 chalet kunnen we de woonkamer ombouwen naar een extra slaapkamer voor 2 personen extra dus 18 personen.
Er zijn momenteel nog chalets beschikbaar dus indien nodig kan er nog een extra chalet bijgeboekt worden.

  • Tarief: 599€ pp voor logement en inclusief 6-daagse skipas van zo tot vr (supplement 35€ voor 7-daagse of 63€ voor 8-daagse skipas mogelijk van za tot vr, zo tot za of za tot za - GRAAG JULLIE KEUZE!)

  • Toeristenbelasting circa 1,50€ per persoon per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen)

  • Eindschoonmaak circa 150,00€ per eenheid per verblijf contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen)

  • We voorzien ook vooraf ontbijt en drank voor de hele week en bekijken nog de mogelijkheden voor het avondeten. Samen circa 50€ à 60€.

  • Waarborg circa 400€ per chalet contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen) zullen we voor onze rekening nemen maar rekenen vanzelfsprekend op jullie zorg en eerlijkheid om indien nodig het gebroken potje te betalen ;-)

  • Deelnemers maken na hun skipaskeuze 675€ (6d) - 710€ (7d) - 738€ (8d) over op het rekeningnummer dat per pb zal toegestuurd worden voor logement, skipas, toeristenbelasting, eindschoonmaak, ontbijt, drank en avondeten.

Alvast bedankt voor jullie interesse en hopelijk tot gauw!!! :-)

Ik heb interesse, zal in een PB mijn Facebook sturen!

Super!!! Welkom alvast!

We hebben reeds 8 van de 16 plaatsen ingevuld :D

3 vrouwen en 5 mannen: Kom op dames, doorbreek het cliché! ;-)

hallo,

Het klinkt erg leuk. Ik ben alleen niet mega ervaren. Is dat een probleem.

Ik ben massa’s geïntereseerd :-D

Ik ben denk ik nog iets te jong voor deze groep. Anders was ik wel geïnteresseerd.

Jammer dat ik geen reactie krijg. Het lijkt me erg leuk maar zijn er ook soort van beginner groepen? Ik ben nog maar twee keer op wintersport geweest namelijk. Het gaat me redelijk goed af maar ik sjees niet overal gelijk van bet stijle af. Is er ook beetje begeleiding/hulp?

@ Deborah, ik ga ook mee met de groep dus hierbij een antwoord :) Het is nu nog lastig in te schatten wie er allemaal mee gaan en wat het niveau is. Maar meestal is het grootste deel wel ervaren, maar er zijn meestal ook een paar beginners of mensen die liever lekker rustig aan cruisen bij. Vaak nemen zij lessen of blijven dichter bij de dallift, terwijl er een andere groep een tochtje maakt over de moeilijkere pistes met een (veel) hogere snelheid. Voor structurele hulp en begeleiding zou je wel op lessen aangewezen zijn. We organiseren dit vrijwillig en zijn dus allemaal zelf op vakantie om zoveel mogelijk zelf te skiën en boarden (en een paar biertjes te drinken). Iedereen is welkom in ieder geval dus de keuze is aan jou :)

@ Nicky: Het is wel handig als je in ieder geval boven de 18 bent, maar dat is meer om praktische redenen zoals bier halen in de après ski enzo ;-)… We horen het graag als je interesse hebt om mee te gaan!

@ Florre: Gezellig! Stuur mij of DVDE even een berichtje voor meer info als je mee wil :)

*bericht bewerkt door Raquelle op 15 aug 2017 21:35

@ Raquelle: Bedankt om in te springen! ;-)
Ik kreeg geen meldingen door op m’n e-mail…

Frank, Florre en David werden ondertussen al gecontacteerd.

@ Deborah: Mocht je een hier maatje vinden of uit je omgeving die ongeveer hetzelfde niveau heeft als jij dan is dat leuk om dit samen te doen. Als groep zijn er altijd wel mogelijkheden om 's middags elkaar te zien en voor en na het skiën/snowboarden. Het grootste deel tot nu toe is ervaren en gaan op alle pistes zeer vlot naar beneden.

Ik zit in dezelfde week in het Zillertal, ene dag in de Zillertal Arena, andere dag in t Zillertal 3000 of Hintertux en zo door, wellicht kom ik jullie nog ergens tegen die week, zal dit topic in de gaten houden :)

@ Tom B: Je kan altijd een pb achterlaten met je fb gegevens.
Dan wordt afspreken net iets makkelijker ;-)

Heb DVDE een berichtje gestuurd, klinkt leuk!

Zeker! De groep tot nu toe is supergezellig en er is nog plek :)

Heb DVDE een bericht gestuurd. Heb interesse.

Ik heb ook een bericht gestuurd

Ik heb op jullie berichten geantwoord :)

Welkom in onze groep!!!

ik zit er ook de zelfde week, verblijf in kaltenbach maar ga in principe het hele zillertal door. zal het topic in de gaten houden.

Hoe Hoger Hoe Beter

Dit lijkt mij ook leuk!

Dat is het zeker Angelique! Stuur me een pb voor de details van onze groep

Heb je pb gestuurd!

Heb je pb gestuurd!

Heb je pb gestuurd!

Heb je pb gestuurd!

We zijn alweer toe aan de laatste plekjes :)
Wie er nog bij wil moet snel zijn!!!

ik heb je een pb verstuurd.

Ik heb je bericht beantwoord cjjs :) Tot gauw!

Bericht verstuurd. Hopelijk nog plaats :)

Hmm, heb wel intresse :) ik zou dit jaar alleen moeten gaan omdat de vriendin te weinig verlof heeft.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Momenteel zitten we vol maar als de aanmeldingen blijven komen starten we een reservelijst om een optie op een derde chalet te nemen :)

@DVDE13 Ok, dit topic te laat gezien :p alvast bedankt

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Interesse, man 37 jaar uit Brabant. Was juist op zoek naar een dergelijk initiatief. Top!

Plaats een reactie