Val Thorens 23 - 30 december - wie sluit er gezellig aan?

Beste wintersportliefhebbers,

Wij zijn een steeds wisselende, leuke gemengde groep van snowboarders en skiërs, Nederlanders & Belgen, relaxte meisjes en jongens die nu al heel wat keren via wintersporters supervakanties hebben gehad.

Omdat er de laatste jaren met kerst nog niet zo veel sneeuw lag hebben we dit jaar voor Frankrijk - Val Thorens gekozen: sneeuwzeker (condities laatste jaren met kerst perfect), groot skigebied Les Trois Vallées van 600km, gezelligheid en voldoende accommodatiekeuze voor grotere groepen!

We doen aan comfortabel auto- en kamer delen (max. 2 pers/kamer). We houden van het sportieve en op tijd op de piste maar zijn vaak te vinden voor een feestje achteraf. Het avondeten is daarom niet klokvast 😉 Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 26 en 46 jaar. Interesse? Laat dan snel iets weten! Afspreken doen we verder in een gesloten FB groep die ondertussen 105 leden en vervolgens concreet op WhatsApp. Deze trip wordt volledig vrijwillig georganiseerd. Snel kunnen beslissen is een pluspunt! 😃

Bestemming: Frankrijk, Val Thorens
Soort reis: 8 dagen
Vertrekdatum: 23-12-2017
Terugkomstdatum: 30-12-2017
Aantal nachten: 7
Accommodatie: Résidence Chalet Val 2400

  • Type: 7-kamerappartement bezet met 12 personen - € 669 (incl. skipas Val Thorens)
    of

  • Type: 5-kamerappartement bezet met 8 personen - € 689 (incl. skipas Val Thorens)

  • Type afhankelijk van het aantal aanmeldingen.

Ps. dit is dezelfde groep (maar een andere trip) als het bericht van DVDE13

ziet er tof uit , spijtig heb ik al de week later geboekt voor LVT

beste angela ben 59 jaar hoe zit het met vervoer ik heb geen auto en prijs?ben gemiddelde skieer kom uit nijmegen graag wat meer info groetjes katja

kan ik ook uitgebreidde skipass bij jullie bestellen en hoeveel personen gaan mee skieen jullie volle 8 dagen vertrekken jullie in de avond met de auto terug .Zou jii mij ook prive willen mailen :cbonkie@hotmail.com groetjes hoop snel wat te horen

kan ik mee ? en hoe verder???

Hallo Angela
Heb interesse , ben wel een man 62 jaar jong en ga van elke piste af
Gr Leo

Hey Angela,

Heb ook interesse, ben ook wat ouder dan 45, maar kom net zoals Leo 111, zowat alles vlot naar beneden. Ik ben wel 53 jaar jong.

Gr Bram

Hoi Elisbeth, deze reis is rond de feestdagen,en dan wil ik thuis zijn. Ook nog eens in de kerstvakantie, en ik heb juist de luxe dat ik buiten de vakantie weg kan. Maar dankjewel voor het meedenken!

Hoi!

Is er nog plaats voor een boarder van 30 met enkele jaren ervaring?

Groet

zijn er nog plaatsen vrij?
ik ben zelf 26, boarder en zoek een leuke bende om samen op wintersport te gaan!

*bericht bewerkt door piraat op 30 sep 2017 14:15

Door een annulering is er een plekje vrij gekomen in onze groep. Wie gaat er nog gezellig met ons mee?

We hebben een ruim appartement geboekt (voor Franse begrippen ;) ) in Val Thorens en zijn tot nu toe met 2 vrouwen en 4 mannen - Belgen en Nederlanders - in de leeftijd van 27 tm 41 jaar.

Stuur me even een persoonlijk bericht voor meer info als je interesse hebt!

Plaats een reactie