Accommodatie Oostenrijk voor +- 12 pers.

Hey,

Nieuw hier en ik dacht eens te polsen bij de experts met al de kennis. Ben vorig jaar voor de eerste keer gaan skiën (Zilltertal) en ben nu helemaal gebeten door de bug :).

De vriendengroep is volop bezig met een skireis te plannen wat niet altijd vlot verloopt bij ons. De datum prikken alleen al ;).

We zoeken dus voor ongeveer 12 personen (de meeste gemiddelde tot gevorderde levenslange skiërs en snowboarders) plaats ergens in Oostenrijk. Liefst Flachau of Zillertal denk ik maar we staan open voor suggestie’s.

Liefst zitten we dus allemaal samen in eenzelfde appartement of chalet maar als er nu 2 voor 6 dicht bij elkaar zijn bijvoorbeeld lukt dat ook wel.

Vervoer regelen we zelf maar het lastigste is dat we waarschijnlijk 1 of 2 wandelaars meenemen. Dus bv. sunweb gebruiken om met skipas inclusief te huren is niet ideaal.
Periode liefst februari/begin maart. Feitelijk alles vanaf eind januari buiten de krokus (we willen niet extra te hoeven betalen).

Wat kunnen jullie mij aanraden ? Een verwijzing naar site of advertentie kan ook al helpen hoor.

*bericht bewerkt door Koen_VH op 15 aug 2017 12:56

Bij Sunweb e.d. kan je ook kiezen om geen skipas te nemen, dan krijg je dat bedrag als korting op de pakketprijs.

Deze vraag gaat zeker worden gesteld: in welke periode willen jullie gaan? Exacte datum hoeft nog niet eens, maar een kreet als ‘januari’ of ‘begin maart’ geeft al een idee van de mogelijkheden en wat je qua aanbod en prijs kan verwachten. En hebben jullie ook een budget in je hoofd, bijvoorbeeld een prijs per persoon voor accommodatie + skipas?

Oeps. periode toegevoegd.
Tja budget… Liefst zo goedkoop mogelijk he :) Vorig jaar hadden we een heel goede deal: 200 euro p.p. voor een gelijkvloers appartement. Maar toen waren we maar met 6/7 man.

We zijn mid twintigers dus iedereen moet nog wat letten op zijn geld :).
Een van de suggestie’s was een chalet in Flachau via sunweb. Dat was rond de 570-600 inclusief skipas voor 7 dagen geloof ik.

Ahja, we zouden dus voor 7-8 dagen gaan inclusief heen en terug rijden. Liefst ook wat apres-ski mogelijkheden in de buurt :). De voorkeur data momenteel zijn 3-10 februari.

*bericht bewerkt door Koen_VH op 15 aug 2017 13:13

Wij hebben twee keer in Rosentalerhof in Hinterglemm gezeten met 12 personen in twee grote appartementen, vlakbij de lift en vlakbij de Goasstall. Wij vinden het een aanrader, alleen is het niet zo goedkoop… :-)

Misschien deze suggestie, kwam ik tegen toen ik zelf wat aan het zoeken was.
Niet 3 febr., maar nog wel 3 maart te boeken. Twee appartementen van 6 personen in Haus Austria in Flachau via Summit Travel. Misschien is dit wat, ook qua budget. Prijs 413 euro incl skipas en zonder 236 euro pp. plus bijkomende kosten.

*bericht bewerkt door EBTV op 15 aug 2017 14:04

Klinkt goed, zal daar eens naar zoeken. Zijn jullie akkoord dat huren met ski pas inclusief meestal voordeliger is dan apart kopen ?

Plaats een reactie