Skipas deals

thnx @77steve:

voorwaarden in Kappl,
Families: Only valid for the ski resort Kappl. When a ski pass is purchased for two children and at least one full-paying parent, all other children (the youngest) will receive free tickets. This promotion is intended solely for children who would otherwise be entitled to the child or free ride discount. Proof of family identity (official photo ID) is compulsory.
Children: Children up to the age of 7 can ride for free on all the cable cars and lifts when accompanied by a parent. Children up to the age of 16 are entitled to the child discount. Proof of age (ID) is required for children age 4 and older.

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Als je een accommodatie boekt in het Schwarzwald waar de hochschwarzwald card bij zit, is die meteen je gratis skipas voor vrijwel alle gebieden in het Hochschwarzwald, waaronder Am Feldberg.

Als je via Sunweb je vakantie boekt inclusief skipas, krijg je die voor een prijs waarvoor je hem zelf nooit kunt kopen. Vooral in de Franse gebieden is dat meestal interessant.

@GiGi
Waar heb je ‘m voor het laatst gezien?

*bericht bewerkt door Drikus op 24 okt 2018 23:05

3 jaar geleden of zo. Misschien 4.

FWIW - in Ischgl/Samnaun is de skipas voor kids tem 10j gratis vanaf 2018/19.

3 jaar geleden of zo. Misschien 4.

GiGi op 25 okt 2018 06:31

Ik geloof dat je de grap mist.

(ps. “op mijn beeldscherm”) 😜

In Schlick2000 (Fulpmes, Stubaital) is skipas gratis tot 10 jaar. En skihuur is voor kinderen ook gratis mits ouders ski’s huren (bij de Intersport onder aan de gondel).

Tirol Snow Card of Salzburg super ski Card maakt niet uit waar je ze koopt in deze gebieden overal even duur.Grote voordeel hoe vaker je gaat hoe voordeliger het wordt.

ruudsan op 7 sep 2017 10:20

Als het om een seizoenkaart gaat dan is deze in de voorverkoop, ik meen tot 5 december, wel iets voordeliger.

Plaats een reactie