ski maatje gezocht 20-35 jr

heeeey!

Helaas door omstandigheden kunnen mijn twee vaste skimaten aankomende winter niet op wintersport.
Vandaar dat ik voor aankomende winter een skimaatje (vrouwelijk of mannelijk maakt niet uit ) of skimaten zoek om een geweldige wintersport samen te beleven (:

Ik hou ervan om een dansje te gaan doen in een leuke apreski bar en gezellig een hapje te gaan eten. Ook vind ik het super relaxed om na een lange dag skiën
een bezoekje te brengen aan een welness oord.

De periode dat ik op vakantie zou kunnen is van 1 december tot 4 maart.

Zelf skie ik vanaf mijn 6e jaar en mag wel zeggen dat ik aardig wat ervaring heb ( dit is geen pre ) .

Neem gerust contact met me op om meer informatie te krijgen.

Tim
21 jaar

*bericht bewerkt door timvs op 28 sep 2017 14:17

Misschien handig om erbij te zeggen wat voor soort wintersport je voor ogen hebt (après-ski, grootte gebied, etc.) en in welke periode je (juist wel of niet) wil gaan… Dan krijg je vast meer reacties.

Dankjewel GiGi voor je slimme opmerking, zal het gelijk erbij zetten .

Hi tim,

Ook ik kan wegens gebrek aan gezelschap deze winter waarschijnlijk niet op skivakantie, totdat ik dit forum tegenkwam…

Ik snowboard zelf 4 jaar en ben dus niet heel erg ervaren, maar vind wintersport (en apres-ski) echt geweldig! Het lijkt mij leuk om met een groepje te gaan, dus misschien kunnen we meer enthousiaste wintersporters vinden.

Zelf ben ik 23 jaar en de periode maakt mij niet uit om te gaan. Heb tevens een auto tot mijn beschikking.

Hey,

ikzelf ben 27 jaar en snowboard nu zo een jaar of 7. Ik kan wel enkel tussen kerst en nieuw, dus van 23 tem 30 december.
Voor 2018 heb ik namelijk al 2 wintersport vakanties die zo goed als zeker doorgaan :)

Als jullie die periode ook zien zitten ben ik zeker kandidaat om mee te gaan.

Ik ben ook geintresseerd! Ben een gevorderde ski er en snowboard zn 3 jaar!

Ik heb wellicht ook interesse. Kans is aanwezig dat ik wel tijd heb, geen vrienden die op dat moment ook tijd hebben ;)

Hii tim!!

Klinkt goed allemaal.
Ik ben zelf een ervaren snowboarder en freestyle aan het leren. Ik ga vanaf 10 januari tot 5 februari naar de bergen waar weet ik nog niet. Op het moment ga ik nog alleen en zoek ik een leuk reis maatje of maatjes!!
Zelf hou ik van apres ski en ben ik afgelopen winter ook een maandje als leraar te werk geweest. Laat maar wat weten.

Laura

Ik heb ook interesse, kan alleen in de week van 24 februari tot 4 maart. Als dat voor jullie geen probleem is. Ga ik graag mee. Ben een beginner skiër. En heb geen maatjes die in deze week mee willen.

Hoi,

Ik heb ook zeker interesse. Ben 32 jaar, snowboard zo’n 9 jaar.Ben altijd op wintersport geweest met mijn studentenvrienden, maar die groep is wat uit elkaar gevallen en andere interesses in het leven. Ben dus nu al 2 jaar niet op wintersport geweest en zou graag gaan.
Ben op zich redelijk flexibel qua data.
Ik ben ook wel van feesten en gezelligheid, dus apres ski is zeker gezellig.

Ik ben ook geïnteresseerd. ben 28 jaar en een gevorderde snowboarder.
Ga zelf al in week 1 maar wil absoluut nog wel een keer gaan.

Ik ben ook geïnteresseerd! Snowboard nu zo’n 10 jaar en daarvoor enkele jaren geskied. Ben 22 jaar en mijn voorkeur gaat uit naar de eerste week van de kerstvakantie (23 december is dat volgens mij).
Zijn er al wat concretere plannen en/of iemand die al het een en ander bij elkaar bindt?

Ook ik ben geïnteresseerd! Snowboard nu ongeveer 10 jaar en heb daarvoor ook geskied.
Ik ben 27 jaar en het lijkt mij leuk om met een groepje op wintersport te gaan.

De periode maakt mij niet zoveel uit!

Ik heb ook wel interesse! Ik ben 23 jaar, en de eerste keer dat ik op een snowboard stond is 12 jaar geleden, maar ik snowboard pas redelijk ‘actief’ sinds 5 jaar. Ik ben echter wel gebonden aan mijn voorjaarsvakantie, van 1 t/m 11 februari.

Ik ben geïnteresseerd. Zijn er al plannen gemaakt?

Volgens mij is er nog niets concreets naar voren gekomen of afgesproken.
Kunnen best met een groepje welke echt geïnteresseerd zijn concrete plannen uitwerken.
Het makkelijkst is denk ik eerst even bekijken wie er nog echt geïnteresseerd zijn en dan even op een app of via fb concreet worden
So who’s in ?

  • ovide

count me in:)

gevorderde skiër. 28 jaar.
liefst in een vakantie.

Roy

Ik heb ook interesse! Ik heb de afgelopen jaren in Canada gewoond en dagelijks gesnowboard. Wil dit jaar meerdere lange weekenden gaan. Om te beginnen het eerste weekend van December naar Engelberg,Zwitserland. Ik wil wel alleen met ervaren snowboarders gaan!

Klinkt interessant!

Ik snowboard nu zo’n 5 jaar en weer volop last van de wintersport kriebels.
In december wordt ik 21 en een voorkeur qua periode of gebied heb ik niet.

Guido

Hi Tim,

Aan jouw oproep en de reacties te lezen is dit eigenlijk ook wat ik naar op zoek ben.
Ik ben 30 jaar, ski al ruim 20 jaar elk jaar en ga vooral voor het skiën maar een paar avonden après-skiën zitten er altijd wel in. Ben ik nog een beetje op tijd? :)

Gr,
Wessel

Hoi Tim, Ovide en iedereen die hier al heeft gereageerd,
Zijn er al plannen ontstaan? Ik ben door het wijzigen van vakantieplannen nog zonder een plan voor wintersport en zou het leuk vinden om met een enthousiaste club naar de sneeuw te gaan. Het lijkt alsof er zeker genoeg mensen zijn hier om een mooie reis te organiseren.
Ik ben 27 jaar en kan alleen skiën. Ik ski nu bijna 15jaar en ga heel graag op wintersport, hoofddoel is voor mij om zo veel mogelijk tijd doorbrengen in de sneeuw maar apres-ski hoort daar zeker bij.
Is er al een concreet plan waar ik bij zou kunnen aansluiten?
Groet,
Pieter

Ik vraag mij het bovenstaande ook af. Ik had hier al gereageerd, maar ik schop dit topic even omhoog want ik ben ook nog steeds op zoek (ondertussen wel vrij laat, I know). Mijn vrienden gaan al met hun ouders, of met hun studentenvereniging (waar ik geen lid van ben), dus ik kan niemand vinden om mee te gaan. Ik kan wel alleen gaan, maar dat is toch een stuk minder leuk (en duurder). Dus, zijn er nog geïnteresseerden voor de week 3-10 Feb?

Ik ga zelf met een leuke groep de week 3-10 februari naar Tignes en hebben nog plek over, lijkt me leuk als je meegaat. Hoor je wel als je meer info wilt. Liefst via pb

Moesten er mensen zijn die niet konden aansluiten bij het groepje of die nog vrij zijn, hier een groepje dat van 3-10 feb naar Saalbach gaat. Meer info? Stuur gerust pb!

Plaats een reactie