Ski-maat (mnl) gezocht voor week Oostenrijk 6 of 13 januari 2018

Aktieve 65-plusser/ervaren skiër zoekt een ski-maat (mnl) voor de week van 6 of 13 januari 2018. Bestemming bij voorbeeld de Zillertal Arena, maar andere opties in Oostenrijk zijn ook bespreekbaar.
Waar mijn echtgenote niet meer skiet en eerdere ski-maten helaas niet meer beschikbaar zijn, ben ik op zoek naar een enigszins gelijkgestemde mede-skiër, die evenals ik bij voorkeur op mooie pistes langere tochten wil maken met als afsluiting een enkel biertje of Jaga-thee. De bedoeling is verder om een 2 p hotelkamer te boeken obv HP tegen een prijs van ca. € 500,- à € 600,- p.p. incl. ski-pas.

Vervoer met eigen auto en obv deling van kosten. Belangstelling gewekt? Laat het me dan svp weten

Beste Wintersporters,
Waar de meeste topics, waarin mede-skiers worden gevraagd te reageren, best wel de nodige reacties opleveren, moet het mij van het hart, dat dit blijkbaar niet het geval is bij de categorie skiërs, die ik in mijn topic wilde aanspreken.
Vandaar deze oproep aan overige ervaren skiërs van ‘middelbare leeftijd’ om zich aan te sluiten.

@peterpos, ben jij niet alleen dat weekje? en heb je dan niet wat vrij? Kunnen jullie samen en met mijn Peter gaan skiën , ik ben er met mijn collega’s 13 vrouwen ;) dus kan ik Peter naar jou sturen :D @Pensionado, misschien een idee als Peter een appartementje vrij heeft, je kan hem een pb sturen.
Het gaat om het skigebied van Hochkönig.

Dienten Die Alte schule

@Elly3 klopt. Ik ben er dan, deels alleen. Tot en met maandagavond zijn een kennis van me en mijn zoon er ook nog. Die vliegen dan terug. Maar plek zat in die week.

Peter Pos

@Pensionado het gaat hier om de week van 6 tot 13 jan dan zijn Peter Pos, mijn man Peter (60 + ;) ) ook in Dienten am Hochkönig, dus als je het wat vindt om met Peter & Peter wat te skien !
Wil je liever in een hotel met HP dan is dat ook mogelijk hotels genoeg :D

*bericht bewerkt door Elly3 op 28 okt 2017 14:19

Dienten Die Alte schule

Hallo @Elly3,
Heel hartelijk dank voor de suggestie om eventueel met jouw Peter en @peterpos op te trekken. Wel is het zo, dat mijn voorkeur uitgaat naar een hotelkamer (met 2 p) plus HP. Het skigebied Hochkönig met bijvoorbeeld de Superskipass tbv diverse overige skigebieden is absoluut een optie, welke ik graag meeneem ingeval zich toch nog een enigszins gelijkgestemde kandidaat meldt. En in dat geval is het ook inderdaad een mooie optie om wellicht een aantal dagen op te trekken met Peter & Peter.
Waar nu de eerste contacten zijn gelegd stel ik voor om vooralsnog even af te wachten hoe het verder loopt met de reacties. Aansluitend zal ik me per pb bij jullie melden.

Tot mijn genoegen kan ik berichten, dat een generatie-genoot, in de persoon van @Rolando44 , zich heeft aangemeld om samen met mij te gaan skiën in de Zillertal-Arena plus overige bijbehorende ski-gebieden. We vertrekken op vrijdag 5 januari 2018 en zijn voornemens 7 dagen te gaan skiën.
Gezien de keuze voor het Zillertal is het vanwege de grote afstand waarschijnlijk niet echt een optie om een ontmoeting te arrangeren met Peter en @peterpos, zoals voorgesteld door @Elly3. Maar laten we nooit ‘nooit’ zeggen. Wie weet komt er nog iemand met een verrassende suggestie!!

*bericht bewerkt door Pensionado op 31 okt 2017 10:04

Nee als jullie naar het Zillertal gaan is Hochkönig bijna 3 uur rijden, dat is geen optie, dus ik zou lekker daar blijven.
Fijn dat je toch iemand gevonden hebt, veel succes en veel sneeuw :D

Dienten Die Alte schule

Dank @Elly3 voor je begrip en goede wensen! Uiteraard wens ik jullie minimaal hetzelfde toe en aanvullend eveneens een goed verhuur-seizoen!

@pensionado, mag ik vragen waarom u graag iemand van eigen leeftijd zoekt?

Ik ga met @evr66, nu de 2e trip doen, en het leeftijdsverschil is er aanzienlijk. Ik ben 27. En hij toch wel een stukje ouder.
Als ik iets als niet limiterend ervaar is het toch wel het leeftijdsverschil.

echte mannen lopen naar boven,

nou nou @martijnuiterwijk, aanzienlijk is wat overdreven wellicht :)

Edwin van Riel

nou nou @martijnuiterwijk, aanzienlijk is wat overdreven wellicht :)

evr66 op 31 okt 2017 15:46

Je had makkelijk mn pa kunnen zijn :P

echte mannen lopen naar boven,

mwah, was er best vroeg nij, maar nu overdrijf je :)

Edwin van Riel

@pensionado, mag ik vragen waarom u graag iemand van eigen leeftijd zoekt?

Ik ga met @evr66, nu de 2e trip doen, en het leeftijdsverschil is er aanzienlijk. Ik ben 27. En hij toch wel een stukje ouder.
Als ik iets als niet limiterend ervaar is het toch wel het leeftijdsverschil.

martijnuiterwijk op 31 okt 2017 15:17

Wel Martin, ik was op zoek naar een ‘enigszins gelijkgestemde mede-skiër’ en trof uiteindelijk een generatie-genoot. Helemaal goed, toch? 😆

Dat is super. Veel plezier alvast! :)

echte mannen lopen naar boven,

Plaats een reactie