kluisjes bij de skilift?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Campitello

Wie kan mij helpen mijn geheugen op te frissen. Ik ben 8 jaar geleden in Campitello geweest en meen mij te herinneren dat er kluisjes onder aan bij de skilift waren waarin je skie en schoenen achter kon laten zodat je op je moonboots naar huis kon wandelen.
Ik overweeg een appartement te boeken dat ik net te ver vind om met skies en schoenen naar de lift te wandelen en kluisjes zou de oplossing zijn. ik kan er alleen niets over vinden op internet.

En als je me dan kunt helpen en er zijn kluisjes. Weet je dan ook nog heel toevallig wat ze ongeveer kosten :-)
Dank jullie wel alvast voor het meedenken.

Die zijn er inderdaad. Ik meen dat de prijs ongeveer €20,00 per week is.
http://www.mountainlife.it/en/

*bericht bewerkt door robvt op 15 okt 2017 22:28

Dank je wel Rob! Dan denk ik dat ik dat het voor mij pizza en skiën wordt deze winter :-)

Hi rob,

Ik heb net gekeken voor die kluisjes kan je met vertellen of die prijs van 20 euro voor 1kluisje per persoon is of kan je er ook voor 2 personen huren of 4 personen en weet je daar toevallig ook de prijzen van? Want prijzen van de kluisjes kan ik niet vinden. Wij hebben geboekt voor maart 2018.

Gr Nicole

Die €20,00 is per persoon, als je alleen bent. Ik weet niet of een grote kluis, in verhouding goedkoper is. Het was wel zo dat je 10% korting kreeg als je in Campitello verbleef.

Plaats een reactie