Skimaatje gezocht 20 -35 jaar

Hi allemaal,

Wie heeft er zin om met mij mee te gaan op skivakantie?
Voor komende winter wil ik graag weer een aantal keer op skivakantie. Helaas hebben al mijn vrienden geen tijd/geld of ze kunnen niet skiën.
Ik kan vanaf de kerst vakantie tot eind maart.
Ik ben een 23 jarige vrouw en een ervaren skier. Vroeger aan wedstrijden gedaan en geef nu af en toe nog les in Oostenrijk.
De laatste tijd alleen met lesgeven veel last van mijn knieën waardoor ik dat liever niet meer zoveel doe.
Ik zoek dus andere sportieve skiërs die houden van tochten maken en lekker door skiën.
Na het skien, lekker uit eten en een drankje doen is ook gezellig!
Mijn budget is tot de €600,-
Oostenrijk heeft de voorkeur maar Frankrijk is ook geen probleem.
Het liefst wil ik een week of 10 dagen weg. korter vind ik vaak net te kort, langer kan evt. wel.

Ik hoop dat iemand zin heeft om mee te gaan, meerdere mensen zijn ook altijd welkom!
groetjes, Noortje

Hallo Noortje!

Ik zit in dezelfde situatie, vaste skigenoten zijn elders.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar +/- 26 januari t/m 4 februari.
Ik ben 20 jaar, studeer hotelschool en ik ski sinds, ik geloof, 2010. Ik houd niet zo van getreuzel, en ski graag door. Wel met een fijne afwisseling, qua lunch.

Ik hoor graag van je!

Groeten, Kees

(Foto is verouderd, maar veranderen lukt niet)

*bericht bewerkt door KeesGrooteman op 26 okt 2017 21:23

Liefhebber van de heerlijke alpengerechten, strakke pistes en prachtige panorama's

Hi kees,

Bedankt voor de reactie!

dat is precies de week die ik altijd pak, helaas kunnen al mijn vrienden die week niet vrij krijgen, komt goed uit dus! Ik ben meestal niet de eerste op de piste maar wel vaak de laatste. vind vooral tochten door het gebied maken leuk met tussendoor ergens lekker lunchen of wat drinken.

Wat een mooi toeval.
Daar kan ik me erg goed in vinden!
Aan welk gebied denk je?
En €600 klinkt goed, maar is dat haalbaar?

Liefhebber van de heerlijke alpengerechten, strakke pistes en prachtige panorama's

tochten maken

Op de piste of van de piste af?

tochten maken

Op de piste of van de piste af?

PC2K op 27 okt 2017 11:43

Op de piste.

Hoe komt het dat je zoveel last van je knieën hebt, als ik vragen mag?

Hey Noortje!

Ik ben ook geïnteresseerd in je oproep! Ik ben 20 jaar en heb zo’n 25 weken ski-ervaring. Helaas kan ik de week van 26 jan - 4 feb niet, omdat ik dan nog tentamens heb. Een week later zou ik wel kunnen!

Ik heb ook wel interesse! Ik had al in de andere thread gereageerd (https://www.wintersport.nl/forum/topic/364618), maar ik probeer het hier ook maar.

Ik heb hetzelfde probleem als Laurankl, ik kan alleen in de week van 5 februari (om precies te zijn van 1 t/m 11 februari). Ik ben 23 jaar, en de eerste keer dat ik op een snowboard stond is 12 jaar geleden, maar ik snowboard pas redelijk ‘actief’ sinds 5 jaar.

Hoe komt het dat je zoveel last van je knieën hebt, als ik vragen mag?

DrPhil op 27 okt 2017 12:34

Is nog onduidelijk. Al wel naar de fysio geweest en die weet het ook niet zo goed.

Hey Noortje!

Ik ben ook geïnteresseerd in je oproep! Ik ben 20 jaar en heb zo’n 25 weken ski-ervaring. Helaas kan ik de week van 26 jan - 4 feb niet, omdat ik dan nog tentamens heb. Een week later zou ik wel kunnen!

Laurankl op 27 okt 2017 13:48

Een week later is ook prima, maar denk ik niet mogelijk voor €600,-. Of in elk geval niet in Oostenrijk.
Als we wel iets kunnen vinden is dat leuk natuurlijk!

Hi Noortje,

Ik zit precies in dezelfde situatie en toevallig kwam ik op dit forum terecht, geweldig.

Ik ski al ruim 20 jaar. Ik vind het heerlijk om tochten te maken, lekker hapje te eten, apres ski, hoppa. Oostenrijk heeft ook mijn voorkeur. De sfeer daar is echt fijn.

Qua budget zit ik ook aan €600 te denken en wanneer maakt mij niet zo gek veel uit. Ik pas mij aan.

Ik hoor het wel.

Groetjes, Barbara

Een week later is ook prima, maar denk ik niet mogelijk voor €600,-. Of in elk geval niet in Oostenrijk.
Als we wel iets kunnen vinden is dat leuk natuurlijk!

Qiayau op 29 okt 2017 10:34

Gisteren in de week van 3 tot 10 februari met z’n tweeën voor €480 inclusief skipas geboekt in Ellmau. Het kan wel!

*bericht bewerkt door Lars93 op 08 nov 2017 22:44

Hi Noortje,

Mijn vaste groep (vader en zijn wat oudere vrienden) beginnen me nu toch echt te langzaam te worden dus ik ben ook zoek naar een nieuwe groep om te gaan skiën. Ik ben 30 jaar en skiën al ruim 20 jaar.

Het liefst pak ik de uitdagende/niet geprepareerde pistes, maar zolang het tempo goed zit maakt me dat niet echt veel uit. Mijn voorkeur zou zijn buiten de schoolvakanties en ergens tussen 17jan en 12 maart en dan minimaal een week (waarom anders zo ver rijden :) ). Ik heb altijd Frankrijk boven Oostenrijk verkozen maar als er mooie gebieden in Oostenrijk zijn die jullie graag willen aandoen ben ik natuurlijk all-ears!
Kosten zien we wel, de bedragen die zijn genoemd kan ik zeker mee leven.

Gr,
Wessel

Hoi Noortje en anderen,
is hier al een plan uit ontstaan? De ideeen die jullie hierboven beschrijven passen erg goed bij mijn wintersport wensen en ik ben momenteel nog op zoek naar plannen voor deze winter. Ik ski zelf sinds ik 13 was, ik ben nu 27 en ben dan ook graag in de sneeuw. Zelf heb ik ook een tijdje les gegeven maar door werk heb ik nu geen tijd meer om zoveel tijd in de sneeuw te zijn. Lange afstanden maken op een dag (voorkeur op de piste) en lekker door skien hebben voor mij de voorkeur.
Een beetje apres-ski kan natuurlijk niet ontbreken maar de volgende ochtend vroeg weer de piste op is altijd wel het plan. Ik hoor graag of jullie al plannen hebben en of ik mogelijk kan aansluiten.
Groet, Pieter

Moesten er mensen zijn die niet konden aansluiten bij het groepje of die nog vrij zijn, hier een groepje dat van 3-10 feb naar Saalbach gaat. Meer info? Stuur gerust pb!

Ik volg dit hier ook even. Want ik probeer ook wat te plannen voor 26 jan - 4 feb. Klinkt wel gezellig als ik hier zo de reacties bekijk. Mocht er al een whatsapp groep zijn hoor ik het graag ;)

Hi allemaal,

wegens vakantie een tijdje niet online geweest. Zie ik nu ineens allemaal berichten verschijnen! :)
Ik ga nu al op skivakantie de laatste week van januari! Maar zou graag ergens nog een week willen. i.v.m. budget wel buiten de school vakanties.
Misschien een idee om een whatsapp groepje aan te maken?

Hi allen,

Samen met enkele anderen van dit forum gaan wij op 27 januari een week naar Serre Che. Het idee is absoluut voor een sportieve vakantie te gaan. Alles is al geregeld, vervoer ook. We hebben nog plek voor 2 enthousiastelingen.

Stuur me een pb voor meer info zou ik zeggen.

Plaats een reactie