In de bar of op de piste

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die gewerkt/werken in de sneeuw. Als ik volgend jaar klaar ben met mijn studie wil ik graag een half jaartje ervaring opdoen in de sneeuw. Of als animator ofzo…

Wintersport liefhebster #1

Absoluut doen. Ik heb zelf een seizoen in de Cin-Cin in Gerlos gewerkt. Was echt fantastisch. 4 maanden feest. Hard werken; maar goed betaald en goed verzorgd. Ook heb je voldoende tijd om zelf de berg op te gaan. Als mijn persoonlijke situatie het zou toelaten zou ik het zo weer doen.

Doen! En als je niet op past blijf je in de Alpen hangen. (ik heb ervaring ;-) )

Click. Click. Peace

Absoluut doen. Ik heb zelf een seizoen in de Cin-Cin in Gerlos gewerkt. Was echt fantastisch. 4 maanden feest. Hard werken; maar goed betaald en goed verzorgd. Ook heb je voldoende tijd om zelf de berg op te gaan. Als mijn persoonlijke situatie het zou toelaten zou ik het zo weer doen.

Daffie op 27 okt 2017 17:25

Kan dat ook zonder ervaring achter de bar? Heb wel altijd in restaurants gewerkt…

Wintersport liefhebster #1

Doen! En als je niet op past blijf je in de Alpen hangen. (ik heb ervaring ;-) )

Rogier op 27 okt 2017 17:51

Wat doe jij daar precies het hele jaar door?

Wintersport liefhebster #1

Doen! En als je niet op past blijf je in de Alpen hangen. (ik heb ervaring ;-) )

Rogier op 27 okt 2017 17:51

Wat doe jij daar precies het hele jaar door?

Horer op 27 okt 2017 20:59

@Horer, tip: lees zijn bio maar eens ;-)

Doen! En als je niet op past blijf je in de Alpen hangen. (ik heb ervaring ;-) )

Rogier op 27 okt 2017 17:51

@Rogier, nare bijkomstigheid…echt vervelend na een tijd in de Alpen te hebben gewerkt je niet meer terug gaat en je er nu nog steeds zit. Ondervind je er veel hinder van? ;)

Not all who wander are lost

@Edwin. Weet je hoe vermoeiend dagelijks skiën/mountainbiken en klimmen wel niet is…

Click. Click. Peace

@Horer Ik heb het geluk van mijn hobby mijn werk hebben kunnen maken, dus ik blog en maak foto’s en daar kan ik van leven ;-) Maar in de Alpen is evenveel werk als in Nederland. Afhankelijk van wat je zoekt…

Click. Click. Peace

Leuk dat je aan het kijken bent. Je kunt geen betere ervaring opdoen. Ik heb ook een tijdje in de bergen gewerkt(barvrouw), leuk werk. Toeristen zijn altijd vrolijk vanwege ‘‘het vakantie gevoel’’

Ik zou zeggen ga ervoor!

Plaats een reactie